۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰
علی حمودی:

کاری به استقلال ندارم!

من بازیکن سپاهانم و نتایج استقلال ربطی به من ندارد.
کد خبر : ۱۳۵۷۹۴
صراط: بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: من بازیکن سپاهانم و نتایج استقلال ربطی به من ندارد.

علی حمودی پس از تساوی تیمش برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌توانستیم در این دیدار پیروز شویم و خودمان را به صدر جدول نزدیک‌تر کنیم اما تیم مس برای تک امتیاز آمده بود و ما هم در کمال تاسف نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که استقلال هم در لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و نظر شما در این مورد چیست تصریح کرد: من بازیکن سپاهانم و کاری به استقلال و نتایج آن ندارم و کار آنها به خودشان مربوط است.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا نبود هادی عقیلی و یعقوب کریمی در کسب نتیجه تساوی برابر مس کرمان تاثیرگذار بود ادامه داد: درست است که این دو نفر بازیکنان بزرگی هستند اما در خط دفاع در این بازی مشکل خاصی نداشتیم و تنهادر خط حمله بود که مانند بازی‌های گذشته نبودیم.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا آرش افشین در پایان این بازی قهر کرد افزود: آرش افشین هم به‌طور حتم به دلیل بازی نکردنش ناراحت بوده که این کار را انجام داده است.

حمودی با اشاره به کیفیت لیگ گفت: این کیفیت چندان خوب نیست اگر تیم‌های پایین‌تر با تیم‌های مدعی خوب بازی می‌کنند در بازی‌های دیگرشان یا مساوی می‌کنند یا می‌بازند و کیفیت لیگ نیز تاکنون چیز خاصی را نشان نداده است.

وی گفت: نمی‌دانم به تیم ملی دعوت می‌شوم یا خیر در این مورد کادر فنی باید نظر بدهند.
منبع: فارس