۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷

یورش تشکیلات خودگردان فلسطین به منزل سعدی

نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز شنبه به منازل چند شهروند از جمله یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش بردند.
کد خبر : ۱۳۵۸۴۳
صراط: نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز شنبه به منازل چند شهروند از جمله یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش بردند.

به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان بامداد امروز به منازل چند تن از رهبران و عناصر مقاومت در اردوگاه جنین یورش بردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی به تفتیش منازل مبارزان از جمله منزل شیخ «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی پرداختند.

یکی از نزدیکان شیخ سعدی گفت که نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به منزل شیخ سعدی یورش آورده و در و پنجره خانه را شکسته و اسباب و اثاثیه منزل را بهم ریخته و سیستم‌های رایانه و دوربین‌ها را مصادره کردند و همچنین ابلاغیه‌ای به برادر شیخ سعدی ارائه کردند تا به سرویس امنیت مراجعه نماید.

این نخستین بار نیست که نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به منزل سعدی یورش می‌برند و پیش از این نیز بارها با هدف بازداشت اعضا و کادر جنبش جهاد اسلامی به منزل وی یورش بردند.
منبع: فارس