۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷

خبرسردارجزایری از برگزاری مراسم13 آبان

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور از تشکیل ستادهای مردمی برگزاری مراسم ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد
کد خبر : ۱۳۵۸۸۸
صراط:  سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با اعلام اینکه ستادهای مردمی برگزاری مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تشکیل می‌شود، افزود: در راستای ارتقاء قدرت دفاعی کشور و ارتقاء بصیرت عمومی در موضوع دشمن‌شناسی، از هم‌اکنون ستادهای مردمی برگزاری مراسم 13 آبان و روز مرگ بر آمریکا و صهیونیزم جهانی تشکیل می‌شود و این فریاد در سراسر شهرها و روستاهای ایران اسلامی طنین‌انداز خواهد شد.

وی افزود: جنایات حاکمان آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل در برخورد با ملت بزرگ ایران، هرگز از خاطره‌ها و اذهان عمومی پاک نمی‌شود.

سردار جزایری با بر شمردن فهرستی طولانی از اقدامات خصمانه آمریکا علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اقدامات خصمانه و مقابله‌ای آمریکا با انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد که از آن جمله به تحریم‌ها، محاصره اقتصادی، بلوکه‌کردن دارایی‌های ایران، جاسوسی، فشارهای سیاسی و نفوذ نیروهای نظامی به کشور و کودتا می‌توان اشاره کرد و بعد از آنکه کودتای آمریکایی علیه انقلاب به فضل الهی و هوشیاری مردم ناکام ماند، جنگ نظامی را بر کشور ما تحمیل کرد که خود صدها نوع خسارت به کشور و جامعه ایران اسلامی وارد کرد.

معاون ستاد‌کل نیروهای مسلح تأکید کرد: آمریکا باید پیرامون راه‌اندازی بزرگترین سیستم جاسوسی در تهران به‌منظور کسب اطلاعات و اقدامات تروریستی علیه کشورهای منطقه و فرامنطقه به مردم جهان توضیح دهد و از این عمل جنایتکارانه خود عذرخواهی و خسارات وارده را جبران کند.

وی خاطر‌نشان کرد: اگر نبود دستگیری جاسوسان آمریکا در روز 13 آبان که در پوشش دیپلمات در سفارت آمریکا در تهران توطئه‌چینی می‌کردند، چه بسا امروز ده‌ها برابر به کشور ما و سایر کشورهای پیرامونی صدمه وارد کرده بودند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور همچنین اظهار داشت: آمریکا برای تغییر افکار و رفتار ایرانیان نسبت به عملکرد غیر‌مسالمت‌آمیز، غیر‌دوستانه، دخالت‌گرانه و ستیزه‌جویانه خود، اقدامات بسیار گسترده فرهنگی، تبلیغی، رسانه‌ای و سایر شیوه‌های متداول در عرصه‌های جنگ نرم و عملیات روانی بکار می‌برد و تلاش می‌کند ذهن جامعه را از جنایات خود در حق ملت ایران دور سازد، لیکن هوشیاری مردم مانع از تلاش‌های هیأت حاکمه آمریکا و سیاست‌سازان رژیم‌های سلطه شده است.

سردار جزایری با اشاره به روح استکبار‌ستیزی و حق‌طلبی ملت ایران و هوشمندی آنان در عرصه رصد رویکردها و رفتارهای جبهه معاندین نظام و سردمداران نظام سلطه و استکبار گفت: امسال روز جهانی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز بار دیگر به عرصه فریاد حق‌طلبی عموم مردم ایران و سایر کشورهای جهان مبدل خواهد شد.

منبع: تسنیم