۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۷
اظهارات منتشر نشده نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

پاسخ نتانیاهو به سوال درباه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پاسخ به مسئولیت این رژیم در خصوص ترور دانشمندان هسته ای ایران خودداری کرده و آن را رد کرد.
کد خبر : ۱۳۵۹۴۵
صراط: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه سلطنتی بی بی سی بار دیگر ادعاها و لفاظی های خود در قبال ایران را تکرار کرد.

"بنیامین نتانیاهو" در مصاحبه با شبکه سلطنتی بی بی سی با تکرار ادعاها و لفاظی های خود در قبال ایران اظهار داشت:نطق من در نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل علیه ایران نبوده و خطاب به مردم این کشور بوده است.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه من از ترمیم روابط میان ایران و اسرائیل چنانچه صادقانه باشد،استقبال می کنم(!)افزود:من چندین بار کتاب رئیس جمهور ایران را خوانده و در ضمن ساده لوح نیستم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از مصاحبه خود مدعی شد:راه حل حقیقی برای حل موضوع هسته ای ایران برچیدن کامل توانایی هسته ای این کشور مانند آنچه که در سوریه رخ داد، است.

وی همچنین در ادامه اظهارات مضحک خود،اشاره داشت:اسرائیل هیچ کشوری را تهدید به نابودی نکرده و در حال حاضر تمامی کشورهای عربی به غیر از نظام سوریه با سخنان من در سازمان ملل موافق هستند.

"نتانیاهو" در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی نپیوستن این رژیم به "ان پی تی" با طفره روی از پاسخ به این سوال،مدعی شد:مشکل "ان پی تی" کشورهایی نیستند که آن را امضا نکرده است،بلکه کشورهایی هستند که آن را امضا کرده اند.

وی ادامه داد:ایران هنوز از خط قرمز من در مجمع عمومی سال گذشته عبور نکرده و مدعی شد:ایران دارای 185 کیلو گرم اورانیوم 20 درصد است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین  از پاسخ به مسئولیت این رژیم در خصوص ترور دانشمندان هسته ای ایران خودداری کرده و آن را رد کرد.
نظرات بینندگان
علی دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۲
۵۹
۹
تورو خدا این رو نگاه کن مثلا می خواد روی خوش نشون بده ما رو گول بزنه آخه تو سگ کی باشی که بخواهی از بهبود روابط استقبال کنی
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اسراییل جز کشور حساب نمیاد .
اگه دست از پا خطا کنه
مقر نخست وزیری نتانیاهو با یه موشک با خاک یکسان میشه
ما فقط منتظر یه تهدید بسیار کوچکیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۲
۲۷
۵
آورده اند روزی خران را نعل می کردند خرگوشی از راه رسید و سُمِ خود را بالا گرفت!!!!!!!!
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۲
۱۹
۵
خوشم اومدخبرنگار بی بی سی خوب فتیله پیچش کرد.
سرباز وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۲
۲۲
۴
نتانیاهو جون هروقت گفتیم خاک انداز خودتو وسط بینداز....
از سوال اصلی که طفره رفتی اون یکی رو هم که جواب ندادی...