۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
بهرامی:

اقدامات توفیقی حب‌وبغض سیاسی است

دبیرکل جمعیت دانشجویان حامیان عدالت اسلامی با بیان اینکه اقدامات توفیقی از روی حب و بغض سیاسی است، گفت: اقدامات اخیر توفیقی نه تنها از دایره اعتدال خارج است بلکه تداعی‌کننده آن است که وی بر مواضع گذشته و اشتباه خود پایبند است.
کد خبر : ۱۳۵۹۵۶
صراط: دبیرکل جمعیت دانشجویان حامیان عدالت اسلامی با بیان اینکه اقدامات توفیقی از روی حب و بغض سیاسی است، گفت: اقدامات اخیر توفیقی نه تنها از دایره اعتدال خارج است بلکه تداعی‌کننده آن است که وی بر مواضع گذشته و اشتباه خود پایبند است.

محمد ابراهیم بهرامی دبیرکل جمعیت دانشجویان حامیان عدالت اسلامی با بیان این که وزارت علوم یک نهاد علمی،فرهنگی و سیاسی است، گفت: اما این سه محور اولویت‌هایی دارد که باید رعایت شود. امروز سیاست نظام اسلامی بر پیشرفت بر اساس موازین و شاخصه‌های اسلامی است و نهادی که متعلق به قشر فرهیخته کشور است نباید به مثابه وزارتخانه‌هایی همچون کشور و خارجه دستخوش سلایق سیاسی قرار بگیرد.

بهرامی افزود: اقدامات اخیر توفیقی نه تنها از دایره اعتدال خارج است بلکه تداعی کننده آن است که وی بر مواضع گذشته و اشتباه خود پایبند است و همچنان سعی دارد با سرعتی شگفت انگیز در جاده خاکی حرکت و تاخت و تاز کند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: مبنای فکری وزارت علوم در جمهوری اسلامی باید براساس مقررات و تصمیمات اسلامی شکل بگیرد نه اینکه به بهانه اصلاح طلبی و تحول خواهی اسیر تفکرات تجددگرایانه و دگراندیشی شویم.

بهرامی گفت: البته توفیقی حق مطلب را نسبت به رادیکال های اصلاح طلب ادا کرد و اصلاح طلبان بیش از آنچه که فکرش را می‌کردند از دولت تدبیر و امید سهم بردند.

بهرامی در پایان گفت: البته مجلس نهم نشان داد که تردیدی در خط قرمزهای نظام ندارد و با قاطعیت و درایت و با رعایت کامل انصاف و اعتدال عمل خواهد کرد و یقینا در رای اعتماد به سه وزیر دیگر بر مشی خود ادامه خواهد داد.
منبع: فارس