۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸

اصلاح طلبان از جان قالیباف چه می خواهند؟

فشار برخی جریانات سیاسی خاص برای تحمیل مهره های خود به شهردار تهران افزایش یافته است.
کد خبر : ۱۳۶۰۳۷
صراط: شنیده شده که جریانات اصلاح طلب که بعضا دارای نماینده در شورای شهر تهران نیز هستند به اشکال مختلف در حال ایجاد فشار بر روی قالیباف برای انتصاب عوامل خود در پست های مختلف مدیریتی شهرداری تهران هستند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اصلاح طلبان در صدد تصدی مدیریت های مختلف شهرداری از جمله برخی معاونت ها و شهداری های مناطق و برخی سازمان های وابسته به شهرداری هستند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بعنوان یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی در شهر تهران که با داشتن تعداد زیادی فرهنگسرا و خانه فرهنگ و .... توان گسترده ای در شبکه سازی دارد یکی از مراکزی است که اصلاح طلبان در حال فشار به شهرداری برای تصدی گری آن دارند.

برخی معاونت های شهرداری نظیر زیباسازی،امور مناطق هم از جمله مواردی است که اصلاح طلبان به صورت مستقیم و غیر مستقیم از قالیباف خواسته اند تصدی آن ها را به جریان اصلاح طلب و برخی مهره های خاص این جریان بدهد.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که اصلاح طلبان در سهم خواهی آشکار خواستار تصدی بیش از ۱۰ منطقه شهرداری تهران شده اند! گفته می شود این جریانات اصلاح طلبان تلویحا این پیغام را به گوش شهردار تهران رسانده اند که اگر با آنها راه نیاید! نخواند گذاشت در تهران مدیریت کند!

شنیده ها حاکی از آن است که شهردار تهران پس از شنیدن خواسته های جریانات تندرو اصلاح طلب و تهدیدات آنها گفته که به هیچ وجه زیر بار خواسته های نا معقول این جریان نخواهد رفت و مسئولیت ها در شهرداری تهران بر اساس شایستگی و اعتقاد به مدیریت جهادی به افراد سپرده خواهد شد و هرگز زیر بار سهم خواهی نامشروع جریانات سیاسی نخواهد رفت.

منبع: تهرن پرس