۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
عرضه کیف‌هایی با برند غربی یک اشتباه و غفلت از سوی کانون پرورش بود

مرتضی حیدری: اشتباه کردیم

مشاور اقتصادی مدیرعامل و مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: عرضه کیف‌هایی با برند غربی یک اشتباه و غفلت از سوی کانون بود که اکنون همه آنها جمع‌‌آوری شده است.
کد خبر : ۱۳۶۱۱۹
صراط: مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: عرضه کیف‌هایی با برند غربی یک اشتباه و غفلت از سوی کانون بود که همه دست‌اندرکاران این قضیه توبیخ و به زودی این کیف‌ها از سیستم فروش کانون خارج خواهند شد.

مرتضی حیدری، مشاور اقتصادی مدیرعامل و مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره عرضه کیف‌های مدرسه با تصاویر و برندهای غربی در فروشگاه‌ها و مراکز کانون، بیان داشت: این کیف‌ها در فروشگاه‌های کانون است! بنده فکر می‌کنم اشتباه شده است.

وی اضافه کرد: چندی پیش کانون با یک کیف ساز ایرانی صحبت کرد تا کیف‌هایی با برندهای ایرانی تحویل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بدهد، اما این تولیدکننده ایرانی اشتباهی این کیف‌ها را فرستاد و کنترل‌چی انبار کانون نیز نسبت به این موضوع غفلت داشته است.

حیدری ادامه داد: بنده طی بازدیدی از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متوجه این مهم شدم و همه را توبیخ کردم یعنی کسانی که در این قضیه دخیل بودند را توبیخ کرده و دستور بازگشت همه کیف‌ها به تولیدکننده آن شدم و به زودی این کیف‌ها از سیستم فروش هم خارج خواهند شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اکثر فروشگاه‌های کانون عرضه کننده این کیف‌ها بوده‌اند و در تصاویر گزارش این خبرگزاری مشهود است، افزود: تعداد این کیف‌ها محدود بود، نه نامحدود؛ و صرفاً این اشتباهی صورت گرفته است، همچنین کانون در سطح تهران دارای 30 فروشگاه است که فروشگاه‌های خیابان خالد اسلامبولی، حجاب و فجر نزدیک به انبار هستند و محصولی که خریداری و یا تولید می‌شود، این فروشگاه‌ها زودتر از سایر فروشگاه‌های دیگر به این اقلام دسترسی دارند.

مشاور اقتصادی مدیرعامل و مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: عرضه کیف‌هایی با برند غربی یک اشتباه و غفلت از سوی کانون بود که اکنون همه آنها جمع‌‌آوری شده است.
منبع: فارس