۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷

شعار "فراجناحی" فراموش شد؟/ دولت روحانی "کارگزاران 2" شده است

آقای روحانی با شعار فراجناحی پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشت و توقع این بود که فراجناحی نیز عمل کند، اما تغییر و تحول‌هایی که در حال صورت گرفتن است با شعار رئیس‌جمهور مغایرت دارد.
کد خبر : ۱۳۶۲۶۷
صراط: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اعمال نظر هاشمی به نفع دولت و مردم نیست، گفت: دولت آقای روحانی شبیه کارگزاران 2 شده است.

صدیقه شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی در مورد تعلل در انتخاب استانداران، اظهار داشت: آقای هاشمی از ابتدای تشکیل دولت یازدهم، نظارت مستقیم داشته است و نظراتشان قطعا اعمال می‌شود.

وی افزود: آقای روحانی با شعار فراجناحی پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشت و توقع این بود که فراجناحی نیز عمل کند، اما تغییر و تحول‌هایی که در حال صورت گرفتن است با شعار رئیس‌جمهور مغایرت دارد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: دولت آقای روحانی شبیه کارگزاران 2 شده است؛ انتظار مردم این بود که رئیس‌جمهور و وزیر کشور برای تغییرات و انتخاب استانداران اختیار داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه اعمال نظر آقای هاشمی به نفع دولت و مردم نیست، گفت: آقای هاشمی بهتر است در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نظرشان را بگوید و آن را به رأی بگذارد.

شاکری اضافه کرد: آقای هاشمی می‌تواند تجربیات خود را به دولت یازدهم منتقل کند اما اینکه اصرار بر اعمال نظرات خود داشته باشد، حتی به نفع خودشان هم نیست.
منبع: فارس