۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱

استقبال نمادین از رهبرانقلاب در بجنورد

رئیس ستاد هماهنگی مراسم نکوداشت سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی از دستگاه های اجرایی استان خواست تا با فضاسازی محیطی و اطلاع رسانی در راستای برگزاری پرشور نکوداشت این روز و همچنین حضور گسترده مردم تلاش کنند.
کد خبر : ۱۳۶۳۰۴
صراط: معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: آئین استقبال نمادین از رهبر معظم انقلاب در ۱۹ مهر ماه امسال در بجنورد برگزار می شود.

سیف الله مطلبی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی خراسان شمالی  اظهار کرد: این آئین در سالروز ورود معظم له به استان در مسیر فرودگاه تا مصلی در مرکز استان برگزار می شود.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای سفر رهبری به استان برای نسل آینده افزود: تبین خوب این اتفاق مبارک به عنوان دستاوردی سیاسی و اجتماعی برای نسل آینده باید مورد توجه مسئولان باشد.

مطلبی اظهارکرد: مردم خراسان شمالی با شرکت حماسی و شکوهمند در آئین استقبال از رهبر معظم انقلاب به استان بلوغ سیاسی خود را به  نمایش گذاشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در باره دستاوردهای اقتصادی سفر معظم له گفت: در این سفر 4چهار هزار میلیارد ریال اعتبار شامل اعتبارات عمرانی و تسهیلات بانکی برای استان مصوب شد که از این میزان یک هزار و 700 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی و دو هزارو 300میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی است.

مطلبی اظهارکرد: در  این سفر اجرای یک هزار و 320 مصوبه در قالب  215 مصوبه در مدت سه سال مصوب شد که در سال 91 مبلغ یک هزارو 80 میلیارد ریال تخصیص داده شد و اجرای 319 پروژه آغاز شد که هم اکنون 33 درصد پیشرفت دارد.

وی همچنین از معرفی 305 طرح به بانک های استان خبر داد و گفت: بسیاری از این طرح ها در حال جذب اعتبار هستند.

رئیس ستاد هماهنگی مراسم نکوداشت سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی از دستگاه های اجرایی استان خواست تا با فضاسازی محیطی و اطلاع رسانی  در راستای برگزاری پرشور نکوداشت این روز و همچنین حضور گسترده مردم تلاش کنند.
منبع: تسنیم