۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶

نظر نکونام درباره شرایط فعلی تیم ملی

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه این تیم با تمام قوا برابر تایلند به میدان می‌رود و به فکر پیروزی شیرین مقابل آن تیم است، گفت: باید با آمادگی کامل به جام جهانی برویم تا جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.
کد خبر : ۱۳۶۳۲۲

صراط: جواد نکونام در ابتدای تمرین امروز تیم ملی فوتبال  ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: شرایط خوبی بر اردوی تیم ملی حاکم است و صبح‌ها در هتل و بعدازظهرها در زمین کمپ که تاحدودی نامساعد بود، تمرین کردیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تیم ملی چند بازیکن مصدوم دارد، تاکید کرد: خوشحالم رفته رفته بازیکنان لژیونر به تیم ملی اضافه می‌شوند و قطعا تا روز بازی با تایلند، تیم ملی با تمام قوا برابر این تیم به میدان رفته تا بتواند یک پیروزی شیرین بدست آورد.

  جواد نکونام همچنین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیاز به بازی‌های تدارکاتی خوب داریم. شما ببینید استرالیا چند بازی انجام داده است، آنها با توجه به لژیونرهای بسیار مقابل برزیل 6 گل خورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید با آمادگی کامل به جام جهانی برویم تا جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

نکونام در مورد اینکه آیا تیم ملی با خوش شانسی به جام جهانی رفت، گفت: شانس در فوتبال دخیل است و شکی در آن نیست اما من به آن آقایانی که چنین حرف‌هایی را بیان می‌کنند، می‌گویم تیم ملی با تلاش و کوشش بازیکنان و حمایت مردم ایران به جام جهانی صعود کرد. من خوشحالم که تیم ملی کشورم در جام جهانی است.

منبع: مهر
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید