۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۷

بانوی تیرانداز ایرانی سوم آسیا شد

رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان گفت: فاطمه امیربهزادی بانوی تیرانداز کرمانی عضو تیم ملی کشورمان در رقابت‌های اهداف پروازی قهرمانی آسیا به عنوان سومی دست یافت.
کد خبر : ۱۳۶۳۸۴

صراط: محسن اسماعیلیان امروز  اظهار داشت: فاطمه امیربهزادی، بانوی تیرانداز کرمانی عضو تیم ملی کشورمان در رقابت‌های اهداف پروازی قهرمانی آسیا به عنوان سومی دست یافت و مدال برنز را به گردن آویخت.

وی افزود: این ورزشکار در ادامه رقابت‌های اهداف‌پروازی قهرمانی آسیا که به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است، بعد از ظهر امروز در رقابت‌های تراپ زنان پس  از اینکه با امتیاز 67 به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت در این مرحله با اختلاف یک امتیاز کمتر و با امتیاز 12 از صعود به فینال بازماند.

رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان بیان داشت: امیربهزادی در ادامه مسابقات و در رقابت رده‌بندی با برتری مقابل تیراندازی از هند به مدال برنز آسیا دست یافت، وی در دیدار رده‌بندی در امتیاز 13 با تیرانداز هندی برابر شد و توانست با تیر طلایی وی را شکست داده و به مدال برنز آسیا دست یابد.

اسماعیلیان با انتقاد از عدم حمایت لازم از تیراندازان کرمانی در درون استان کرمان، تصریح کرد: این افتخارات با تلاش و کوشش بچه‌ها به دست می‌آید، اما با وجود دستگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی و معدنی در استان کرمان هیچ حمایتی از تیراندازی کرمان نمی‌شود.

منبع: فارس