۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲
حقیقت پور:

شعار «مرگ بر آمریکا» فراموش نمی‌شود

ملت ایران هرگز شعار «مرگ بر آمریکا» را که نمودی از خودخواهی‌‌ها و درنده‌خویی سران ایالت متحده آمریکا است فراموش نکرده و نمی‌خواهند آن را به فراموشی بسپارند چرا که استکبار در تمام صحنه‌ها کوشیده است تا خسارت مادی و معنوی بر ملت‌های آزاده به ویژه ملت ایران وارد کند.
کد خبر : ۱۳۶۴۱۶
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ شعار مرگ بر آمریکا که با آرمان ضد استکباری انقلاب اسلامی و ملت ما گره خورده است لعن و لعین بر تمام شیاطین روزگار است و ملت آن را به فراموشی نمی‌سپارد.

منصور حقیقت‌پور اظهار داشت: ملت ایران هرگز شعار «مرگ بر آمریکا» را که نمودی از خودخواهی‌‌ها و درنده‌خویی سران ایالت متحده آمریکا است فراموش نکرده و نمی‌خواهند آن را به فراموشی بسپارند چرا که استکبار در تمام صحنه‌ها کوشیده است تا خسارت مادی و معنوی بر ملت‌های آزاده به ویژه ملت ایران وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: این رژیم‌ها نه تنها در برابر اعمال نامناسب خود در طول تاریخ معذرت‌خواهی نکرده‌اند بلکه حاضر نشده‌اند خسارت مادی و معنوی که از قبل تحریم‌ها و تهدیدهای 34 ساله به کشورمان تحمیل کرده‌اند، جبران کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: دشمنان ما امروز با تمام توان همچنان سعی می‌کنند انقلاب اسلامی را به نقطه تسلیم و استیصال بکشانند اما رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همچنین پشتیبانی حضور مردم