۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳

بازدیدشورای‌شهرتهران‌ازیک‌مرکزفرماندهی

شش تن از اعضای شورای شهر تهران با حضور در ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس تهران و دیگر بخش‌های پلیس راهور بازدید کردند.
کد خبر : ۱۳۶۴۵۹
صراط: اسماعیل دوستی،‌ هادی ساعی، عباس جدیدی،‌ رضا تقی‌پور، شجاع‌پوریان و رحمت‌الله حافظی از اعضای شورای شهر تهران در این بازدید حضور داشتند و سردار حسین رحیمی - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فرماندهی کنترل ترافیک در خصوص رویکرد و فعالیت‌های این پلیس به اعضای شورای شهر تهران توضیحاتی را داد.

وی با بیان اینکه دوره‌های کوتاه مدت (45 دقیقه‌ای) برای افرادی که خودرو و یا موتورسیکلت آنها توقیف شده است، توسط پلیس راهنمایی و رانندگی گذاشته می‌شود، افزود: در سال 1391 تعداد آموزش‌دیدگان در طرح آموزش‌های برون سازمانی به حدود یک میلیون نفر رسیده است. در حالی که در سال 1388 این آمار تنها 87 هزار و 456 نفر بوده است.

وی با تاکید بر رویکرد آموزشی پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: آموزشهای درون سازمانی نیز در بخشهای آموزش‌های عمومی، آموزش‌های تخصصی، آموزش‌های چهره به چهره، آموزش رانندگان سازمانی، و کارکنان آسیب‌پذیر دنبال شده است.

  در ادامه این مراسم اسماعیل دوستی - عضو شورای شهر تهران نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: انصافا امروز نیروی انتظامی از خدمات بسیار شایسته‌ای برخوردار است.

وی گفت: تهران امروز یکی از امن‌ترین پایتخت‌های دنیا تهران و این امنیت ناشی از زحمات شبانه‌روزی ناجا است.

همچنین در این مراسم رحمت‌الله حافظی یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: به اعتقاد من نیروی ناجا از خدوم‌ترین و اثرگذارترین و در عین حال آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه است.

وی افزود: وظیفه ما اعضای شورای شهر تهران است که تمهیدات لازم را بیندیشیم که این آسیب‌ها را به حداقل برسانیم. انشالله در برنامه راهبردی چهارساله شهرداری که در حال تدوین آن هستیم بتوانیم امکاناتی که نیاز است را پیش‌بینی کنیم تا در انتهای چهار سال هیچ نیازی از منظر تجهیزات فیزیکی باقی نمانده باشد.

  تقی‌پور - عضو دیگر شورای شهر تهران هم با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه طی دو سه دوره گذشته شاهد تحول عظیم در نیروی انتظامی به خصوص پلیس راهور بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه تحولی که در زمینه فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی رخ داده است، کار را برای پلیس و مردم آسان کرده است افزود: البته جا دارد این فناوری بیش از گذشته تکمیل شود. قطعا می‌شود با بهره‌گیری وسیع‌تر از این فناوری‌های نو کار را هم برای پرسنل زحمت‌کش راهور و هم برای مردم ساده‌تر کرد.

منبع: ایسنا