۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳

زمان ارائه نتیجه بازدید بازرسان AFC

مهدی تاج گفت: تاریخ نقل و انتقالات نیم فصل 18 ‌آبان تا 2 آذر است و هر تیم در صورت داشتن جای خالی می‌تواند 6 بازیکن جديد و 3 بازيکن آزاد جذب کند.
کد خبر : ۱۳۷۰۶۹
صراط:  مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال  گفت: در مورد حضور بازرسان AFC باید بگویم که امروز روز آخر بازدید آن‌ها است و این هیئت از رئیس کمیته مسابقات، رئیس کمیته ارزیابی و رئیس مالی فدراسیون فوتبال آسیایی تشکيل شده است.

کارشناسان با بازدید از ورزشگاه های تختی و دستگردی تهران پایان می‌یابد و بنده اطمینان خاطر دارم که این دو ورزشگاه مورد تأیید قرار خواهد گرفت و اگر هر کدام از ورزشگاه‌ها تأیید نشود خودم شخصاً مدعی بررسی دلیل تأیید نشدن آن‌ها می‌شوم و تا آخر پیگیری خواهم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: روز گذشته هم بازرسان از ورزشگاه غدیر اهواز دیدن کردند و این ورزشگاه با برطرف کردن مشکلات خود که همان مسئله نور و جایگاه تشريفات بود مورد تأیید قرار گرفت و بعد برای بازدید از باشگاه صنعت نفت آبادان در این باشگاه حضور یافته‌اند و حضور آنها در باشگاه نفت آبادان به این دلیل بود که بازرسان فقط برای بازدید از ورزشگاه‌ها نیامده‌اند بلکه بازدید از باشگاه‌های کشور هم در دستور کار آن‌ها می‌باشد و پیگیر مسائلی همانند مشکل مالکیت باشگاه ملوان و مشکلات مالی باشگاه آلمینیوم هرمزگان و فجر شهید سپاسی هستند.

وی همچنین ادامه داد: امروز ساعت 6 بعدازظهر بازرسان در مورد کلیت بازديد خود با ما جلسه دارند و مشکلات موجود را به ما می‌گویند البته در مورد ورزشگاه‌ها خود سازمان لیگ و باشگاه‌ها شرایط خوبی را مهیا کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امکان دارد که تاریخ شروع نیم فصل دوم تغییر کرده و زودتر برگزار شود که باید در جلسه هیئت رئیسه مورد بحث و بررسی قرار گیرد، بعد باید با فیفا هماهنگ شود که در صورت انجام چنین کاری حتماً خبر خواهیم داد.