۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶
حجت الاسلام علیپور :

دوره بگم بگم‌ها به پایان رسید!

باشگاه استقلال با انتشار مطلبی به مصاحبه امروز دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای پاسخ داد.
کد خبر : ۱۳۷۰۸۲
صراط: پس از  مصاحبه حجت الاسلام علیپور با تسنیم  سایت باشگاه استقلال با قرار دادن مطلب زیر روی خروجی خود به این موضوع واکنش نشان داد. این مطلب را عینا در زیر می‌خوانید: پیرو اظهارات امروز حجت الاسلام علیپور در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم ذکر چند نکته ضروری به نظر می رسد:

١ - اقای قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال بدون شانتاژ رسانه ای و فرهنگ منسوخ شده بگم بگم های معروف، پیگیر شکایت و ابهاماتی است که درباره آقای علیپور وجود دارد و در صورت موافقت نهادهای مرتبط، اطلاعات لازم در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

٢ - بازی با کلمات و استفاده از اصطلاحاتی مانند سیل و تاریکخانه بیشتر شبیه جریانی در ورزش است که در سال های گذشته مدام می خواست فاش کند و بازماندگانش همچنان این عادت ناپسند را ادامه می دهند.

زمانه این ادعاها به پایان رسیده و به زودی مشخص می شود که از جام جهانی ٢٠٠٦ تا به امروز چه کسانی با نقاب دین، نه تنها بر زیبایی ها و فوتبال پاک نیافزودند بلکه بر زشتی ها، تهمت ها و آلودگی ها اضافه کردند.

3 - بدون تردید دلیل افزایش بدگویی ها و شایعه پراکنی های این گونه افراد، مسائل مطرح شده درباره عملکرد آقایان در جلسه اخیر کمیسیون اصل نود است.

منبع: تسنیم