۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴

تمامی حواشی معارفه خانم معاون

مراسم تودیع مریم مجتهدزاده و معارفه شهیندخت مولاوردی روسای سابق و جدید مرکز امور زنان و خانواده ریاست ‌جمهوری بعدازظهر امروز در نهاد ریاست ‌جمهوری برگزار شد که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.
کد خبر : ۱۳۷۰۸۳

صراط: مراسم تودیع مریم مجتهدزاده و معارفه شهین دخت مولاوردی روسای سابق و جدید مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بعدازظهر امروز در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

*در این مراسم حمیده مروج همسر محمدرضا عارف، زهرا شجاعی رئیس اسبق مرکز زنان و امور خانواده، سهیلا جلودارزاده، الهه کولایی، مرضیه افخم سخنگوی وزارت خارجه، نرگس محمدی فعال حقوق زنان، فاطمه راکعی، منیژه حکمت کارگردان سینما و زهرا راد همسر علی‌اکبر صالحی حضور داشتند.

*با نگاهی به ترکیب حضور زنان شرکت کننده در این مراسم، حضور پررنگ زنان اصلاح‌طلب خود را بیشتر نشان می‌دهد.

*البته حضور زهرا اشراقی همسر محمدرضا خاتمی بیشتر از دیگران به چشم می‌آمد چراکه مصاحبه جنجالی او با شرق‌الاوسط واکنش‌های زیادی به همراه داشت و وی در پاسخ به سؤالات خبرنگاران گفت فعلاً مصاحبه نمی‌کنم اما به زودی درباره آنچه به نقل از من منتشر شده صحبت خواهم کرد.

*اشراقی در واکنش به حضور عکاسانی که دور وی جمع شده بودند گفت که می‌شود اینقدر از من عکس نگیرید می‌خواهم راحت باشم!

*پس از اتمام سخنان نهاوندیان و زمانی که وی در حال خواندن حکم معاون جدید امور زنان و خانواده بود با تشویق حضار مواجه شد که خطاب به آنان گفت هنوز خواندن من تمام نشده!

*نهاوندیان در پایان سخنان خود به این نکته هم اشاره کرد که کار دست خانم‌هاست و در ظاهر دست آقایان است.

*حسین فریدون دستیار ارشد رئیس‌جمهور هم در این مراسم حضور داشت.

منبع: فارس