۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۴

همه‌آنچه‌دردیدارفتح‌الله‌زاده‌باسفیربرزیل‌گذشت

معاون باشگاه استقلال جلسه امروز فتح‌الله زاده با سفیر برزیل را تشریح کرد.
کد خبر : ۱۳۷۲۶۸

صراط: محمد سررشته داری  درباره جلسه امروز علی فتح‌الله زاده با سفیر کشور برزیل در ایران گفت: این جلسه که کمی بیشتر از یک ساعت به طول انجامید صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد. در مجموع جلسه خوبی را شاهد بودیم و باشگاه استقلال در راستای باز کردن درهای جهانی به سوی باشگاه های ایران که برگرفته از دیپلماسی جمهوری اسلامی است، تلاش می‌کند تا برای تبادل اطلاعات و فضاهای توسعه گام‌های بلندی بردارد. در جلسه امروز سفیر برزیل قول همکاری در همه زمینه‌های ممکن را به فتح الله زاده داد و حتی قرار شد در راستای جذب بازیکن خارجی در نیم فصل هم اقداماتی به نفع ما انجام دهد.

او در ادامه افزود: در این جلسه مدیرعامل استقلال خواستار یک دیدار دوستانه میان آبی‌های تهران با تیم‌هایی مثل گرمیو و یا سانتوز شد که سفیر برزیل گفت همه تلاشم را می‌کنم تا این مسئله محقق شود و البته خود ایشان هم پیشنهاد دادند تا با تیم اتلتیک مینیرو، نماینده آمریکای جنوبی در جام باشگاه‌های جهان بازی کنیم و گفتند همه تلاششان را می‌کنند که این اتفاق رخ دهد. ایشان در صحبت‌هایش از استقلال هم تجمید کرد و گفت شش ماه است بازی‌های این تیم را دنبال می‌کند و موفقیت ما را در رقابت‌های آسیایی تبریک گفت. همچنین آقای فتح‌الله زاده در صحبت‌هایی از دو ستاره آسیایی این تیم گفت و به افتخارات این تیم در لیگ ایران هم اشاره کرد.

سررشته‌داری ادامه داد: در این جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال از سفیر برزیل خواست تا تدارکاتی را برای اعزام تعدادی از پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به برزیل برای دیدن جام جهانی در نظر بگیرد که سفیر برزیل هم قول همکاری لازم را داد و قرار شد فتح‌الله زاده تا روزهای آینده نامه‌ای را برای این امر به سفارت برزیل بفرستد. مدیریت باشگاه استقلال اعتقاد دارد که رقابت میان مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تنها در زمین چمن است و در بیرون از آن میان فتح‌الله زاده و رویانیان رفاقت وجود دارد و مدیریت باشگاه استقلال در حفظ منافع ملی و هردو باشگاه توجه لازم را دارد.

او در ادامه تصریح کرد: همچنین فتح‌الله زاده چندی پیش با کفاشیان هماهنگ کرده بود که در این جلسه درباره بازی‌ تیم ملی ایران و برزیل هم صحبت کند که این درخواست را هم سفیر برزیل قبول کرد و گفت راه‌های انجام آن را بررسی و نتیجه را اعلام می‌کند. در پایان جلسه نیز وی یک برشور گردشگری برزیل را به فتح الله زاده هدیه داد و آرزو کرد که همکاری طرفین ادامه دار باشد.

سررشته داری در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به صحبت رویانیان مبنی بر اینکه استقلال اقدامات باشگاه پرسپولیس را به صورت بچه‌گانه تقلید می‌کند چیست، اظهار کرد: شش سال پیش و در زمانی که آقای رویانیان در فوتبال نبود، آقای فتح‌الله زاده ارتباط زیادی با سفرای خارجی داشت. بنظر می‌رسد چیزهایی که برای برخی رویاست برای مدیری مثل فتح‌اله زاده خاطره است.

منبع: ایسنا