۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

نگاهی به بازی‌های امروز لیگ برتر+جدول

تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب نتیجه تساوی مقابل تراکتورسازی به صدرنشینی خود در جدول رده بندی لیگ برتر ادامه داد.
کد خبر : ۱۳۷۵۲۶
صراط: در ادامه هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 15:30 امروز جمعه در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف تیم فجر سپاسی رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود فجر به اتمام رسید. جابر انصاری (25) و جلال الدین علی‌محمدی (41) برای فجر سپاسی و مصطفی شجاعی (63) برای مس کرمان گلزنی کردند.

این ششمین شکست تیم فوتبال مس کرمان در این فصل از رقابت‌هاست. مس در حال حاضر بدون حتی یک برد با شش امتیاز در قعر جدول قرار دارد. فجر سپاسی هم با این پیروزی 13 امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد.

همچنین در ادامه مسابقات امروز از ساعت 15:45 امروز جمعه دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. شاگردان حسین فرکی در این مسابقه دو بار از حریف خود عقب افتادند ولی هر دوبار موفق شدند کار را به تساوی بکشانند. سعید دقیقی (14) و مهدی کریمیان (64) برای تراکتورسازی و لوسیانو پریرا (37 از روی نقطه پنالتی) و اسماعیل شریفات (66) برای فولاد گلزنی کردند.

خطای مشکوک پنالتی فولاد و همچنین شادی گل لوسیانو پریرا مهاجم فولاد باعث شد تا هواداران تراکتورسازی علیه این بازیکن و داوری دقایقی شعار بدهند. همچنین بازیکنان دو تیم هم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. با این تساوی فولاد همچنان صدرنشین ماند.

در دیگر بازی هفته سیزدهم، سپاهان اصفهان در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سایپا رفت که این دیدار هم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

فولاد خوزستان با این تساوی 26  امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. سپاهان و تراکتورسازی هم با این تساوی به ترتیب با 23 امتیاز در رده‌‌های دوم و سوم قرار دارد. اگر پرسپولیس امروز به برتری دست یابد به مکان دوم جدول صعود خواهد کرد.

نتایج بازی های دیروز:

* ذوب آهن اصفهان 1 - صبای قم 1
گل‌ها:
مهدی رجب‌زاده (84 - پنالتی) برای ذوب‌آهن و کیوان امرایی (33) برای صبای قم

* ملوان بندرانزلی 2 - گسترش فولاد تبریز 1
گل‌ها: سیدجلال رافخایی (55) و سهیل رحمانی (60) برای ملوان و سامان نریمان جهان (28) برای گسترش فولاد

*استقلال صنعتی خوزستان 3 - راه آهن سورینت 2

گلها: احسان الوان‌زاده(16)، مهدی خیری(55) و ابراهیم صالحی(65) برای استقلال صنعتی و بهنام برازی(18) و امین منوچهری(2+90) برای راه اهن

از ساعت 18 امروز هم پرسپولیس میزبان داماش گیلان است و فردا استقلال تهران در ورزشگاه تختی تهران به مصاف نفت خواهد رفت.

جدول رده بندی لیگ برتر

منبع: مشرق
برچسب ها: فوتبال لیگ صراط