۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹

کلاه قرمزی عروسک ملی می شود

كلاه قرمزي قرار است به عنوان عروسك ملي معرفي شود.
کد خبر : ۱۳۷۸۲۱
صراط: به نقل از باني فيلم،  عروسك شيطان و خاطره ساز سال هاي كودكي ما باز هم خبر ساز شده است. اين عروسك كه با هنر ايرج طهماسب و صداپيشگي حميد جبلي حالا ديگر تبديل به يك برند دوست داشتني در تلويزيون شده، يك بار ديگر در معرض توجه ها قرار گرفته است. دست اندركاران نمايشگاه عروسك ها كه اخيرا در محل نمايشگاه بين المللي تهران (سالن 27) بر پا شده است، امروز در اختتاميه آن از خالقان اين عروسك تقدير ويژه اي خواهند داشت.

بر همين اساس از حميد مدرسي تقدير مي‌شود و لوح سپاس به او اهدا خواهد شد. گويا در اين مراسم چند تن از مسؤولان تلويزيون نيز حضور خواهند داشت. در اين نمايشگاه عروسك هاي برنامه كلاه قرمزي از جمله پسرعمه زا، پسرخاله، فاميل دور و... به نمايش گذاشته شده و مورد استقبال شديد قرار گرفت.
 
اما با توجه به جذابيت عروسك كلاه قرمزي براي قشر وسيعي از مردم و سه نسل از ايرانيان، شنيده مي‌شود كه بزودي اين عروسك طي مراسمي به عنوان عروسك ملي معرفي خواهد شد. برنامه كلاه قرمزي عيد چند سال اخير با ايجاد تغييراتي در ساختار و افزودن چند عروسك جديد، از شبكه دو پخش مي‌شود و با استقبال خوبي مواجه مي‌شود؛ تا جايي كه حتي سريال هاي مناسبتي نوروز نيز تحت الشعاع اين اقبال عروسك محبوب قرار گرفتند.