۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

گزارش سردار نقدی به کمیسیون اجتماعی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در جلسه کمیسیون اجتماعی، به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های سازمان متبوع خود پرداخت.
کد خبر : ۱۳۷۸۴۴

صراط:  محمداسماعیل سعیدی  اظهار کرد: در این جلسه سردار نقدی توضیحاتی در مورد مأموریت‌های بسیج و فعالیت‌های علمی، اقتصادی و اجتماعی این نهاد ارائه کرد و مقرر شد مسئولان بسیج با کارگروه‌های کمیسیون اجتماعی ارتباط مستمری داشته باشند و این کارگروه‌ها نیز در جریان برنامه‌های این سازمان قرار گیرند.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه "در این جلسه ماده 6 طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری مورد بررسی قرار گرفت"، گفت: بر اساس این ماده، باید مشخص شود که مراکز سازمان مدیریت در استان‌ها در زیرمجموعه سازمان باید فعالیت‌ کنند یا استانداری که با توجه به مباحث مفصلی که صورت گرفت تا حدودی نظر موافق بر این بود که مرکز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در استان‌ها زیر نظر سازمان و با هماهنگی استانداران، فعالیت داشته باشند.

به گفته وی، همچنین در این جلسه طرح تمدید آزمایشی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد درباره این موضوع طی جلسات آتی تصمیم‌گیری شود.

منبع: ایسنا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم