۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵

وقتی آل خلیفه موجی می شود!

منابع خبری محلی در بحرین گزارش دادند،‌نیروهای امنیتی آل خلیفه پا پرتاب گاز اشک‌آور به تشییع کنندگان پیکر شهید ۲۰ ساله بحرینی یورش بردند.
کد خبر : ۱۳۷۸۹۷
صراط:  به نقل از صوت المنامه، تعداد زیادی از اهالی روستای ستره عصر امروز به تشییع پیکر شهید حسین مهدی جوان 20 ساله بحرینی پرداخته و شعار‌های ضد دولتی سردادند، آنان مسئولیت کشته شدن ده‌ها بحرینی را از آغاز انقلاب 14 فوریه برعهده آل خلیفه دانستند، تشییع کنندگان در کنار پرچم بحرین تصاویر شهید حسین مهدی را در دست داشتند.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی آل خلیفه بواسطه گاز اشک آور به تشییع‌کنندگار یورش برده و تعدادی از آنان را نیز زخمی کرد که وزارت کشور بحرین با صدور بیانیه‌ای مدعی شد، عصر امروز و پس از تشیع حسین مهدی جوان 20 ساله‌ای که به طرز مشکوکی به قتل رسید گروهی از خرابکاران اقدام به پرتاب بمب‌های آتش‌زا و بستن خیابان‌ها کردند که نیرو‌های امنیتی مجبور به مداخله شدند.

لازم به ذکر است که وزارت کشور بحرین اعلام کرد، از سوی بیمارستان سلمانیه در منامه گزارشی مبنی بر تحویل گرفتن جسد یک جوان 20 ساله که به طرز مشکوکی در منطقه مالکیه به قتل رسیده در یافت کرده است.

منابع خبری محلی گزارش دادند، حسین مهدی حبیب جوان 20 ساله بحرینی که تحت شرایط مبهمی در ساحل منطقه مالکیه به واسطه حمله چند شخص مسلح به قتل رسیده است از اهالی جزیره ستره بوده و پیش از این به دلیل شرکت در راهپیمایی های ضد دولتی به صورت غیابی محاکمه و به 15 سال حبس محکوم شده بود.

منبع: تسنیم