۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۲

تذکر شفاهی یک نماینده به روحانی

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: آقای روحانی! هزینه‌ها را بر اساس درآمدها تنظیم کنید.
کد خبر : ۱۳۷۹۰۱
صراط: وی با بیان این که آقای روحانی چو دخلت نیست خرج آهسته‌تر کن، افزود: آقای رئیس‌جمهور! از افزایش نرخ ارز، فروش اوراق و سهام مشارکت، استقراض از بانک مرکزی و استقراض از صندوق توسعه ملی خودداری و این موارد را در لایحه بودجه 93 لحاظ کنید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین با خطاب قرار دادن علی ربیعی وزیر تعاون تصریح کرد: وزیر تعاون در ساماندهی و تبدیل قرارداد موقت کارگران به قرارداد دائم اهتمام داشته باشد و اجازه ندهد با پول کارگران و بازنشستگان حقوق 15 تا 17 میلیون تومانی پرداخت شود.

وی افزود: آقای ربیعی؛ عمل به وعده آقای روحانی در خصوص تامین حقوق کارگران زحمت‌کش براساس تورم اعلامی باید صورت گیرد. همچنین به بازنشستگان نیز باید کمک شود. از خدا بترسید.

وی با خطاب قرار دادن فانی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، ادامه داد: اگر از مجلس رأی اعتماد می خواهید تا هفته آینده مهلت دارید نسبت به جذب معلمان پیش دبستانی و شرکتی اقدام لازم را انجام دهید.
 

قاضی پور با خطاب قرار دادن رئیس جمهور تصریح کرد: نمایندگان مجلس یاوران ولایت و محرم اسرار نظام هستند و طرف مقابل جاسوس رژیم غاصب صهیونیستی هستند از رئیس جمهور تقاضا می شود اجازه دهد جلسه غیر علنی تشکیل شود تا نمایندگان ملت از مذاکراتی که در ژنو انجام شد اطلاع پیدا کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: 85 درصد دریاچه ارومیه خشک شده است و رئیس جمهور باید اقدامی عملی را انجام دهد.
منبع: مشرق