۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
مجید جلالی: اعتمادم به داوران سلب شده

چرا بعداز پنالتی پرسپولیس اعتراض نکردم؟!

امروز عذاب وجدان دارم و به خودم می‌گوییم چرا بعد از اینکه در بازی با پرسپولیس داور پنالتی اشتباه بر علیه ما گرفت اعتراض نکردم، آن روز چون می‌خواستم به فوتبال متعهد باشم به داور اعتراض نکردم، اما با برملا شدن جریانات پشت پرده فهمیدم چه کلاهی بر سر من رفته است و احساس بسیار بدی به من دست داد.
کد خبر : ۱۳۷۹۴۸
صراط: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: با اتفاقاتی که در بازی تراکتورسازی با فولاد خوزستان روی داد اعتمادم به داوران سلب شده است.

مجید جلالی اظهار کرد: در بازی مقابل فولاد خوزستان من دقیقا روبروی صحنه اتفاق افتاده بودم و به صراحت اعلام می‌کنم که هیچ خطایی روی بازیکن فولاد صورت نگرفته و هر کس هم این پنالتی را درست بداند باعث بی‌اعتمادی بیشتر شده و به شعور تماشاگران نیز توهین می‌کند.

وی گفت: امروز عذاب وجدان دارم و به خودم می‌گوییم چرا بعد از  اینکه در بازی با پرسپولیس داور   پنالتی اشتباه بر علیه ما گرفت اعتراض نکردم، آن روز چون می‌خواستم به فوتبال متعهد باشم به داور اعتراض نکردم، اما با برملا شدن  جریانات پشت پرده فهمیدم چه کلاهی بر سر من رفته است و احساس بسیار بدی به من دست داد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز که از قضاوت داوران حسابی شاکی بود، افزود:  در اینکه داور هم اشتباهی می‌کند حرفی نیست، اما اگر اشتباه داوران را جزیی از فوتبال بدانیم غلط است و باید متناسب با اشتباهات صورت گرفته داوران را جریمه کنیم، همانطور که در جام جهانی اگر داوری پنالتی اشتباه بگیرد، مادام‌العمر محروم می‌شود.

جلالی به حوادث بازی تراکتورسازی با فولاد پرداخته و اذعان داشت: تا کنون در مورد قضاوت داوران همیشه سکوت می‌کردم، اما بعد از بازی تا صبح نتوانستم بخوابم و احساس می‌کنم اگر به داورانی که علیه تیم من سوت زده بودم اعتراض کرده بودم، چنین علنی حق تراکتورسازی مقابل تماشاگرانش پایمال نمی‌شد.

سرمربی سابق تیم ملی جوانان کشور خاطرنشان ساخت: امروز دیگر اعتماد من به داوران سلب شده و وقتی لیست داوران بازی‌های تراکتورسازی اعلام شود، آنها را رصد خواهم کرد تا نحوه قضاوت این داوران  اطلاعات بیشتر کسب کنم.

وی به رای کمیته انضباطی نیز اعتراض داشته و ابراز داشت: این درست نیست که دو نفر در یک اتاق نشسته و بدون آگاهی از تمام جوانب بازی، بر علیه یک تیم رای صادر کنند.
منبع: فارس