۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

اعتراض دانشجویی به یک انتصاب

تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد در نامه‌ای به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نسبت به انتصاب یکی از نزدیکان محسن رضایی در دبیرخانه تشکل‌های دانشگاه آزاد اعتراض کردند.
کد خبر : ۱۳۷۹۶۶
صراط:  در بخشی از خبر روزنو که مدعی است نامه‌ای با امضای 1431 دارد از زبان دانشجویان آمده است: این حق دانشجویان دانشگاه آزاد است که از تشکل‌های سیاسی، کانون‌های فرهنگی و هنری و تشکل‌ها و شوراهای صنفی بهره‌مند شوند که متاسفانه سال‌هاست این حق نادیده گرفته شده است.

دانشجویان ضمن اعتراض به یکی از انتصاب‌های مدیریت جدید دانشگاه همچنین نوشته‌اند: دور خیز آقای جاسبی برای تصاحب اداره تشکل‌ها به منظور حفظ سیطره خویش بر دانشگاه آزاد اسلامی و معرفی گزینه‌های نه گانه به دکتر میرزاده از یک سو و طرح افرادی نظیر حجت‌الاسلام نیکی‌ملکی از نیروهای آقای رضایی از سوی دیگر نگرانی‌ها و دلمشغولی‌های مارا دوچندان ساخته است هم چنین استمرار حضور نمایندگان آقای دانشجو در هیئت‌های نظارت استان‌های مختلف و فعال نمودن و تقویت تشکل‌های احمدی‌نژادی در یک ماهه اخیر نشان از سواستفاده مسئولین فعلی اداره کل تشکل‌ها دارد که می‌کوشند در آخرین روزهای مسئولیت خویش به تفکر اعتدال ضربه بزنند. لذا از حضرتعالی تقاضا داریم به این مسئله مهم ورود کنید و اجازه انتصاب فردی که هیچ سنخیتی با تشکل های دانشجویی ندارد را ندهید.

منبع: ایسنا