۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹

دختران‌جوان جور بدهی برادرمتهم را می‌کشیدند!

پسر جواني که به دليل شکست بردارش در قماربازي بيليارد اقدام به سرقت از دختران جوان در شرق پايتخت کرده بود توسط پليس شناسايي و دستگير شد.
کد خبر : ۱۳۸۱۳۰
صراط: چند روز گذشته دختر جواني به کلانتري 147 گلبرگ مراجعه کرد و به ماموران اظهار داشت در حال گذر از خيابان تير انداز بودم که ناگهان پسري به سمتم حمله ور شد و با گرفتن کيف و موبايلم سوار برموتورسيکلت سريعا از محل متواري گرديد.
 
به دنبال اين موضوع و حساسيت اتفاق رخ داده ماموران اطلاعات و تجسس کلانتري اقدامات خود را آغاز کرده و توانستند با راهنمايي شاکي چهره متهم را به دست آورده و هويت وي را آشکار کنند.
 
پليس توانست موتورسيکلت متهم را در يکي از خيابان‌هاي شرق تهران رديابي و در يک عمليات غافلگيرانه متهم را که يونس نام دارد، دستگير کند.
 
رئيس کلانتري 147 گلبرگ سرگرد نورآبادي درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم در کلانتري پس از رويارويي با مالباخته به ماموران بيان داشت: به همراه دوستم به نام بهنام که بچه محل ما است اقدام به کيف‌قاپي و موبايل قاپي مي‌کنيم و تنها اين کار را به دليل دادن قرض برادرم که مبلغ زيادي در شرط بندي بازي بيليارد باخته است، انجام مي‌دهم.
 
به گفته اين مقام انتظامي متهم پس از اعتراف به چندين مورد سرقت و کيف قاپي جهت تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.