۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳

نتیجه جلسه دوساعته با وزرای پیشنهادی

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه مجمع عمومی این فراکسیون با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و اکثریت اعضای این تشکل، گفت: که در این جلسه وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، علوم و ورزش و جوانان به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.
کد خبر : ۱۳۸۱۹۱

صراط:  اسماعیل جلیلی اظهار کرد: سه وزیر پیشنهادی در این جلسه طرح، برنامه و رویکردهای خود را ارائه کردند و پرسش‌های نمایندگان در جلسه مجمع عمومی را پاسخ دادند.

وی افزود: بیشتر سوالات پیرامون آقای صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و دوره مدیریتی ایشان در وزارت اطلاعات و همچنین ابهاماتی مطرح شده در خصوص فعالیت ایشان در حوزه اقتصادی بود، که ایشان گفتند: نه خودشان و نه خانواده‌شان در حوزه اقتصادی فعالیت ندارند.

به گفته‌ این عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس اکثریت اعضای مجمع عمومی این فراکسیون نسبت به پاسخ وزرا در مورد پرسش‌های مطرح شده بنا را بر اعتماد گذاشتند.

جلیلی با بیان این که مجلس رای اعتماد وزرا رویکرد سیاسی و مدیریتی هر فرد را مورد بررسی قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: تا اینجا شرایط برای هر سه وزیر پیشنهادی تا حدودی فراهم است و بنا به پیش‌بینی‌های صورت گرفته آقای فانی مطمئنا رای اعتماد اکثریت فراکسیون را خواهد گرفت و آقایان صالحی امیری و فرجی دانا هم شانس کسب آراء فراکسیون را دارند.

اسماعیل جلیلی همچنین گفت که در جلسه امروز(سه‌شنبه) مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت در مورد اصلاح اساسنامه این فراکسیون نیز به شورای مرکزی تفویض اختیار شد که هیات رئیسه تا سقف دو برابر یعنی به 13 یا 14 نفر افزایش یابد.

وی همچنین اضافه کرد که جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت از ساعت 16 به مدت بیش از دو ساعت به طول انجامیده است.

منبع: ایسنا