۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶

تقدیر از معاون رئیس دولت سابق

در جلسه امروز ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از زحمات سلطانخواه در معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور تجلیل شد.
کد خبر : ۱۳۸۲۱۴
صراط:  محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ضمن گرامیداشت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، گفت: در این جلسه از زحمات و تلاش‌های خانم سلطانخواه در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ریاست بنیاد ملی نخبگان تجلیل می‌شود.

وی افزود: تقدیر از خانم سلطانخواه، تقدیر از کسی است که با تلاش‌های وی، مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همه دستگاه‌های موثر در عرصه علم و فناوری رابطه سازنده‌ای برقرار کرده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: امروز معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری دارای یک ساختار منسجم و مستحکم است و نقش این معاونت در پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور غیرقابل انکار است.

**مسیر پر افتخار پیشرفت‌های علمی کشور باید با استحکام بیشتری ادامه یابد**

دزفولی گفت: مسیر پر افتخار پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور باید با استحکام بیشتری ادامه یابد که ان‌شاءالله آقای ستاری در مقام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تجارب و دستاوردهای حاصل شده به نحو احسن بهره‌برداری کند.

**رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:خانم شخصیتی علمی، دلسوز و دارای نگاه کلان است**

در ادامه جلسه، حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سخنانی، گفت:در دوره خانم سلطانخواه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور جایگاه شایسته خود را پیدا کرد.

وی افزود: خانم سلطانخواه شخصیتی علمی، دلسوز و دارای نگاه کلان است و در عین نگاه کلان نسبت به امور جزئی نیز دغدغه دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: خانم سلطانخواه در مقام ریاست بنیاد ملی نخبگان، به مجموعه نخبگان کشور نگاهی محبت‌آمیز داشت و ما شاهد بودیم که نخبگان نیز به وی به‌عنوان یک تکیه‌گاه مطمئن نگاه می‎کردند.

حجت‌الاسلام محمدیان، افزود: امیدواریم آقای ستاری که از افتخار فرزندی یکی از شهدای شاخص نظام برخوردار است، بتواند این مسیر را ادامه داده و ارتقا دهد.

در ادامه این جلسه، سلطانخواه نیز در سخنانی از حمایت‌های مقام معظم رهبری، شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیرخانه آن شورا تشکر کرد.

همچنین، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور هم ضمن تقدیر از زحمات خانم سلطانخواه، گفت: خوشبختانه بر اثر تلاش‌ها و برنامه‎ریزی‌های سال‌های اخیر شاهد کاهش خروج نخبگان از کشور هستیم و به خواست خدا با حمایت همه نهادها و در راس آنها شورای عالی انقلاب فرهنگی ما این مسیر را ادامه خواهیم داد.

در ادامه جلسه، مخبر دزفولی با تقدیم لوح تقدیر از زحمات سلطانخواه تقدیر کرد.

منبع: تسنیم