۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶

نحوه انتخاب هیات‌رئیسه رهروان تغییر کرد

در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون، باهنر پیشنهاد داد که هیئت رئیسه فعلی فراکسیون فعلا باقی بماند و ارکان جدیدی که قرار است در هیئت رئیسه حضور داشته باشند، انتخاب شده و به تعداد هیئت رئیسه اضافه شوند.
کد خبر : ۱۳۸۲۵۸
صراط: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان مجلس گفت: در جلسه امروز این فراکسیون مقرر شد که اعضای جدید هیئت رئیسه فراکسیون با اختیار شورای مرکزی و در روز یک‌شنبه آینده انتخاب شود.

بهروز نعمتی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز این شورا، گفت: مجمع عمومی فراکسیون، اختیار انتخاب اعضای هیئت رئیسه جدید فراکسیون را به شورای مرکزی داده و اعضای شورای مرکزی، هیئت‌رئیسه جدید را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون، باهنر پیشنهاد داد که هیئت رئیسه فعلی فراکسیون فعلا باقی بماند و ارکان جدیدی که قرار است در هیئت رئیسه حضور داشته باشند، انتخاب شده و به تعداد هیئت رئیسه اضافه شوند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطرنشان‌کرد: در بخش دیگری از جلسه امروز مقرر شد که شورای مرکزی فراکسیون در روز یک‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه داده و در مورد هیئت رئیسه جدید تصمیم‌گیری کند. در این جلسه اعضای جدید هیئت رئیسه فراکسیون انتخاب می‌شوند.
منبع: تسنیم