۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶

ابتکار وضعیت یوزپلنگ‌آسیایی راپیگیری می‌کند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به اهمیت حفظ تنوع زیستی در سطح کشور اشاره کرد و درباره وضعیت یوزپلنگ آسیایی در کشور نیز گفت: پیگیر وضعیت یوزپلنگ آسیایی هستیم.
کد خبر : ۱۳۸۲۹۵
صراط: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به اهمیت حفظ تنوع زیستی در سطح کشور اشاره کرد و درباره وضعیت یوزپلنگ آسیایی در کشور نیز گفت: پیگیر وضعیت یوزپلنگ آسیایی هستیم.

معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاهش آلودگی شهر تهران، در عالی‌ترین سطح مورد توجه ماست، اظهارداشت: هفته آینده با حضور وزرای مربوطه و همچنین شهرداری تهران و دیگر مسئولان مربوطه جلسه‌ای در ارتباط با آلودگی تهران و تلاش برای کاهش آن برگزار خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه 7 شهر ایران به عنوان شهرهای آلوده محسوب می‌شوند، گفت: برنامه‌هایی برای کاهش آلودگی این شهرها داریم.

ابتکار ادامه داد: در سال‌های گذشته برنامه‌هایی برای کاهش آلودگی این شهرها وجود داشت که متاسفانه همه برنامه‌ها متوقف شده بود و در تلاش هستیم که این برنامه‌ها را دنبال کنیم.

وی در ادامه به نقش و مشارکت مردم در راستای کاهش آلودگی اشاره کرد و افزود: استفاده شهروندان از حمل‌ونقل‌های عمومی به منظور کاهش آلودگی بسیار اهمیت دارد.

ابتکار در ادامه به اهمیت حفظ تنوع زیستی در سطح کشور اشاره کرد و درباره وضعیت یوزپلنگ آسیایی در کشور نیز گفت: پیگیر وضعیت یوزپلنگ آسیایی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ‌سیاست‌گذاری‌های مربوطه در بخش حیات وحش و تنوع زیستی را دنبال می‌کنیم.
منبع: فارس