۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
شهرک‌سازی در الخلیل بیانگر عمق علاقه ما به این شهر است

عمق علاقه نتانیاهو به یک شهر!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که قرار است امروز چهارشنبه با وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کند، تاکید کرد شهرک‌سازی در شهر الخلیل بیانگر عمق علاقه و وابستگی یهودیان به این شهر است.
کد خبر : ۱۳۸۳۱۵
صراط: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که قرار است امروز چهارشنبه با وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کند، تاکید کرد شهرک‌سازی در شهر الخلیل بیانگر عمق علاقه و وابستگی یهودیان به این شهر است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که «بنیامین نتانیاهو» در پیامی به شهرک‌نشینان الخلیل گفت که شهرک‌سازی‌ها در این شهر بیانگر میزان علاقه و وابستگی یهودیان به این شهر است و من امیدوار هستم که هزاران یهود برای برگزاری جشن یهودی به این شهر قدیمی بیایند.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو قرار است امروز با «جان کری» در رم دیدار کند و کری در این دیدار از وی ارائه پاسخ به سوال‌هایی در رابطه با توافق دائمی با طرف فلسطینی را درخواست خواهد کرد.

هاآرتص نوشت که نشست کری و نتانیاهو 7 ساعت به طول خواهد کشید و این دیدار دو طرفه بوده و هیچ یک از اعضای دو هیئت آمریکایی و اسرائیلی در آن حضور نخواهند داشت و مذاکرات با فلسطینیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

هاآرتص همچنین نوشت که کری پاسخ نتانیاهو درباره امتیازدهی برای دستیابی به توافق را درخواست خواهد کرد اما نتانیاهو در امکان موفقیت مذاکرات تردید دارد و مواضع وی نیز بویژه پس از سخنرانی در دانشگاه بار ایلان، واضح است.

مذاکرات سازش بین رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین از سه ماه پیش آغاز شده است و تا کنون دو طرف بارها با یکدیگر دیدار کرده‌اند اما هنوز هیچ پیشرفتی در مذاکرات حاصل نشده است.

به نوشته این روزنامه ، در دیدار نتانیاهو و کری همچنین برنامه هسته‌ای ایران و روابط بین واشنگتن و تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
منبع: فارس