۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
یدیعوت آحارونوت اعلام کرد

دیدار کری و نتانیاهو "چندساعت" بود؟

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت که هفت ساعت دیدار بین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر امور خارجه آمریکا بدون نتیجه پایان یافت.
کد خبر : ۱۳۸۴۵۱
صراط: یدیعوت آحارونوت نوشت که دیدار بین «بنیامین نتانیاهو» و «جان کری» در رم پایتخت ایتالیا 7 ساعت طول کشید اما اختلافات بین دو طرف همچنان به قوت خود باقی ماند.

بر اساس این گزارش کری اعلام کرد که عدم دستیابی به توافق با ایران بهتر از امضای توافقنامه بد است اما اگر به یک راه‌حل دیپلماتیک در خصوص مسئله هسته‌ای ایران دست یابیم در آن صورت برای همه بهتر خواهد بود.

به نوشته این روزنامه، دیدار کری و نتانیاهو در مقر سفیر آمریکا در رم برگزار شد و 7 ساعت به طول کشید و طی آن اختلاف بین دو طرف در خصوص برنامه هسته‌ای ایران بروز کرد و نتانیاهو اتخاذ سیاست تندرو در قبال ایران را درخواست کرد اما کری بر همسویی با فضای جدید در تعامل با ایران تاکید نمود.

یدیعوت آحارونوت همچنین نوشت که نتانیاهو به کری ابلاغ کرد که با وی در خصوص ضرورت دستیابی به راه‌حل مسالمت‌آمیز موافق است اما باید تحریم‌ها و فشارها علیه ایران ادامه یابد زیرا کاهش فشارها در این مرحله اشتباه خواهد بود.

از سوی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که نتانیاهو و کری در این دیدار به بررسی پرونده فلسطین و ترسیم مرزهای شرقی اسرائیل در مقابل مرزهای دولت فلسطین پرداختند و در همین رابطه نتانیاهو تاکید کرد که طرف فلسطینی باید دولت یهودی اسرائیل را به رسمیت بشناسد.
منبع: فارس
خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی