۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

رویانیان: با من شوخی کرده‌اند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فقط به عنوان یک هوادار به تمرین پرسپولیس رفتم و در کنارش با بچه‌های ایتام و نیازمندان نیز صحبت کردم.
کد خبر : ۱۳۸۴۸۲
صراط: محمد رویانیان در پاسخ سؤالی که چرا علی‌رغم کنارگیری از پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت کردید، گفت: من فقط به عنوان یک هوادار به تمرین پرسپولیس رفتم و در کنارش با بچه‌های ایتام و نیازمندان نیز صحبت کردم. من فقط به عنوان هوادار آمدم نه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس.

رویانیان در پاسخ سؤالی که پس چرا اینقدر برخوردها با شما گرم بود و روبوسی‌ها با قبلا فرق داشت، گفت: به خاطر عید دیدنی و لطفی بود که به من داشتند، من هم سعی کردم به بازیکنانم تبریک بگویم چون هم پیروز شده بودند و هم عید را به آنها تبریک گفتم.

مدیرعامل مستعفی سرخپوشان درباره بازی پرسپولیس و پدیده شاندیز نیز گفت:‌ به نظر من پرسپولیس در بازی مقابل پدیده در اولین بازی جام حذفی نشان داد که بسیار قدرتمند و مستحکم است. شک نکنید پرسپولیس اگر بخواهد، هیچ تیمی جلودارش نیست.

وی افزود: با تعویض‌های دایی، بازیکنانی که به زمین آمدند نشان دادند که ما امسال تیم فوق‌العاده و بسیار خوبی را بسته‌ایم و حرکت درستی رو به جلو با گزیده‌‌ای از جوانان و باتجربه‌ها آغاز شده است، من خیلی خوشحالم که در اولین گام در جام حذفی موفق بودیم.

وی ادامه داد: ‌از طرف دیگر خوشحالم که جوانان ما یکی پس از دیگری خودشان را نشان می‌دهند، میلاد غریبی نشان داد که بازیکنی بسیار فوق‌العاده و جوانی آینده‌دار است.

مدیرعامل سرخپوشان در پاسخ به این سوال که پس چرا می‌خواهید او را از دست بدهید، یادآور شد: چرا باید این کار را بکنیم؟ ‌اگر ذوب‌آهن غریبی را می‌خواهد دلیلی بر کوچک بودن غریبی و ضعفش نیست، این بزرگی غریبی است که ذوب‌آهن او را می‌خواهد یعنی بازیکن جوان ما را می‌خواهند تا به آن تیم کمک کند، الان سر خواستن بازیکنان جوان ما دعواست. این خوب است، یعنی الان سر خواستن میلاد غریبی دعواست. این بزرگی این بازیکن است. هم ما غریبی را می‌خواهیم و هم باشگاه ذوب‌آهن.

وی افزود: به جز غریبی بازیکنی مثل یونس شاکری نیز داریم، او نشان داد که مهاجمی مستحکم، قدرتمند و چارچوب‌شناس است. تک تک بچه‌هایمان خوبند و از صمیم قلبم به این پرسپولیس و کادر فنی و بازیکنان به عنوان یک هوادار، با غرور افتخار می‌کنم.

مدیرعامل سرخپوشان درباره استعفایش نیز گفت: من در حاشیه کارم را می‌کنم چون پرسپولیس نباید عقب بیفتد. چه کسی گفته تکلیف من سه‌شنبه روشن می‌شود؟

وی افزود: هر کسی این حرف را زده شوخی کرده و یا با شما شوخی داشته، من همه حرف‌ها را شوخی گرفتم. یکی از آقایان هیئت مدیره گفته که جنگ است و همه چیز را به جنگ و ترقه تشبیه کرده.

وی افزود: آقای جمشیدی، اینجا جنگ نیست، فوتبال یک بازی است. فوتبال به نظر من یک بزم است نه جنگ. شما هنوز رزم و جنگ را ندیده‌اید، هر وقت آن را دیدید درباره سایر چیزها مثل ترقه و جنگ صحبت کن. فوتبال به نظر من فقط یک بازی است که اسمش را روی آن گذاشته‌اند و یک بزم است.

رویانیان ادامه داد: این حرف اشتباهی بوده که این آقای محترم درباره جنگ و ترقه صحبت کرده ولی ما جنگ دیده هستیم. آقای جمشیدی، عضو محترم هیئت مدیره، من معتقدم دوستان هیئت مدیره بزرگوار هستند، ولی فکر می‌کنم از رفتن من خیلی خوشحال شدند و یا با حرف‌هایشان با من شوخی کرده‌اند.
منبع: فارس