۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
جومونگ را روزی 6بار ببینید!

پخش چندباره سریالی در خدمت صهیونیست‌ها

افسانه جومونگ سریالی مشکوک در خدمت اهداف صهیونیستهاست که برای چندمین بار از صداوسیما پخش می‌شود.
کد خبر : ۱۳۸۷۶۴
گروه فرهنگی صراط - این روزها سریال افسانه جومونگ برای چندمین بار از صداوسیما پخش می‌شود. علاوه بر شبکه تماشا، تعدادی از شبکه‌های استانی نیز با چند قسمت جلو یا عقب پخش همزمان آن را در برنامه‌های خود گذاشته‌اند.

به گزارش گروه فرهنگی صراط، 5 سال پیش که سریال مذکور برای اولین بار در کشور ما پخش شد، با سرعت قابل‌ملاحظه‌ای جای خود را در سبد فرهنگی خانواده‌ها باز کرد و مانند هر سریال اینچنینی دیگری سی‌دی‌های مختلف آن اعم از نسخه های ضبط شده از تلویزیون و نسخه های اوریجینال سانسورنشده(!) آن نیز با همان سرعت توزیع شد.

سریال جومونگ به چنان محبوبیتی در کشور رسید که بازیگر نقش اول آن ترجیح داد تا حین پخش سریال، با هماهنگی برخی کمپانی های کره ای که بازار ایران را قبضه کرده اند، سری به هواداران خود در ایران نیز بزند و البته با استقبال بی نظیر ایرانی ها مواجه شد!


سانگ ایل گوک، بازیگر نقش جومونگ مرداد 1388 به تهران سفر کرد

حواشی این سریال به همین جا ختم نشد و انتشار اخبار حوادثی که پیرامون جومونگ در کشور اتفاق می افتاد - مانند قصد جدی برخی افراد برای ازدواج با سوسانو(!) – نیز به یکی از جذابیت های روزمره تبدیل شد.

جومونگ هم اکنون 4 بار در هر روز از شبکه تماشا و دو یا سه بار از برخی شبکه های استانی تکرار می شود؛ یعنی در برخی استان ها، هر قسمت این سریال به طور متوسط 6 تا 7 بار از صداوسیما پخش می شود!

افسانه جومونگ اما نمادها و نشانه های فراوانی دارد که برای مشکوک شدن به آن در گام اول، و سپس رفع هر گونه شبهه در هدف‌دار بودن آن در مراحل بعد، کافی به نظر می رسد!

بدون هیچ توضیح دیگری، یادداشتی را که على‌اكبر رائفى‌پور با عنوان "افسانه جومونگ، بی‌ریشه، مشکوک"، در گرماگرم پخش اول سریال  در 12 شهریور 88 در روزنامه جوان نوشته بود، با هم مرور می کنیم:

در سريال «افسانه جومونگ» جومونگ همچون موسى (ع) در خانه فرعون (امپراتور) رشد و نمو مى كند،با وى به مخالفت برمى خيزد و در نهايت مردم آواره را با گذراندن از رودخانه اى پهناور (كه گذرموسى (ع) از رود نيل را تداعى مى كند) به سرزمين خالى از سكنه (!) پدرانش يعنى چوسان قديم (ارض موعود) وارد مى كند.
چوسان در ذهن عبارت «چو سان - jew sun» يعنى خورشيد يهود را متبادر مى سازد و ماجرا آنجا شگفت آور مى شود كه خورشيد در تورات، نماد ارض موعود يا سرزمين مادرى مى باشد! چوسان كه ارض موعود شد، منجى اين قوم - جومونگ - نيز راهبى يهودى مى شود (jew monk = راهب يهودى) و پايه هاى ابتدايى امپراتورى خود را در جو لبن (jew lebun = لبنان يهود) بنا مى كند. در اكثر واژه هاى كليدى اين افسانه كره اى، «جو» يا چيزى شبيه آن (كه دقيقاً با همين تلفظ، در زبان لاتين به معناى يهودى است) به كار رفته است. شايان ذكر است، لازم نيست دقيقاً املاى اين لغات صحيح باشد؛ چرا كه در عمل هم ممكن نيست. بلكه نويسندگان اين افسانه كوشيده اند از اسامى يا كلماتى بهره ببرند كه بيشترين شباهت را با اسامى و مفاهيم يهود داشته باشند و تلفظ مشابه آنها - نه الزاماً املا - اهداف صهيونيستى عناصر پشت پرده اين مجموعه را در ذهن بينندگان نهادينه كند. جالب اينكه بيشتر اين عبارات، اسامى خاص هستند تا در صورت ترجمه و دوبله به زبان هاى ديگر، تغيير نكنند.
البته آنچه ذكر شد، سواى موارد متعدد نمادگرايى تصويرى صهيونيستى اين سريال است. اگر نقشه چوسان قديم كه روى پوست ترسيم شده را ديده باشيد فقط كافيست نقشه فرضى ارض موعود صهيونيست ها (نيل تا فرات) را قبلاً ديده باشيد تا از اين شباهت بى اندازه به شگفت آييد. در پس زمينه سكانس هاى مختلف اين سريال با ستاره شش گوش يا تصاوير متعدد پرچم هايى داراى نقش خورشيد كه نماد ارض موعود صهيونيست هاست، مواجه مى شويد.
نقش «كابالا» يا عرفان و سنت شفاهى يهود و پيشگويى هايشان در اين سريال غوغا مى كند. گويا قرار نيست هيچ تصميمى بدون اذن پيشگوهاى زن اين سريال انجام گيرد. لابد آنها هم حداقل يك «نوستراداموس» يا «ربى يهودا»، «ارى مقدس»، «ربى شمعون» و ديگر كاباليست هاى يهودى لازم دارند تا برايشان، واقعه ۱۱ سپتامبر را پيشگويى كنند و از آينده روشن قومشان بگويند. تاكيد بسيار بر مساله پيشگويى، پرده از نيتى شوم و شيطانى بر مى دارد كه آن چيز جز نامگذارى دهه دوم قرن بيست و يكم به نام دهه كابالا نيست.
آنچه در اين سريال و ديگر فعاليت هاى فرهنگى - رسانه اى يهود به آن پرداخته مى شود. آماده سازى ذهن مردم جهان براى پياده شدن مفاهيم دلخواهشان است. همان گونه كه فيلم ها، سريال ها و آوازه خوانى هاى سبك متال و... دهه نود، جهان را براى ورود به عصر ترانس مدرنيسم كه همان Satanism يا شيطان پرستى بود، آماده كرد.
جومونگ كه گويا «ماشيح يهود» بوده و قومش نيز همان فرزندان برتر خداوند هستند، ارتباطى تنگاتنگ با تورات و تلمود دارد. آنگونه كه همواره مورد عنايت الهى است و حتى همچون پيامبران بنى اسراييل (طالوت و داوود)، خداوند به او روش بافت و ساخت زره را آموخته و سربازانش با تعدادى كم بر دشمنان بسيار خود از امپراتورى چينى ها (هان) پيروز مى شود.
نقش زنان در اين سريال (اعم از كاراكترهاى مثبت ومنفى) انسان را به ياد پيامبران زن هفتگانه يهود يا حداقل ديگرانى چون ريوقا، ساره، يائل و ... مى اندازد. شخصيت بانو «سوسانو» بسيار شبيه «دبورا» پيامبر زن يهودى است كه بنابر فصل هاى چهار و پنج كتاب شوفطيم از مجموعه عهد عتيق بر سربازان سيسرا پيروز مى گردد يا اقدامات تجارى وى «گراسيا ناسى» زن تاجر معروف يهودى و عامل اصلى نفوذ يهوديان در دربار عثمانى را در خاطر زنده مى كند. بانو سويا (همسرجومونگ) نيز كه ابتدا به اسارت مى رود، ولى پس از بازگشت به خاطر اهداف عاليه قوم همسرش از معرفى مجدد خود سرباز مى زند، انسان را ياد داستان «هدسه» كه بنابر فيلم صهيونيستى «يك شب با پادشاه» به زور از خانه عمويش مردخاى ربوده شد و به همسرى خشايار شاه درآمد، مى اندازد.
در بررسى شخصيت هاى زن اين سريال، از هدسه كه با نفوذ در دربار ايران، مقدمات قتل ۷۷۰۰۰ ايرانى را فراهم كرد، بگذريم (كه شرح آن در دفتر استر از مجموعه عهد عتيق آمده است)، به ياد «ركسلانه» يا «خرم سلطان» يهودى مى افتيم كه با نفوذ در دربار سليمان، پادشاه عثمانى به همسرى وى درآمد و با قتل وليعهد «مصطفى» بالاخره منجر به قتل سلطان سليم دوم و شعله ور شدن آتش فتنه جنگ هاى ايران و عثمانى شد. در ديالوگ هاى اين سريال، فراوان عبارت آوارگى، اسارت، سرزمين مادرى و تاريخى، كوچ و ... به چشم مى خورد كه همگى يادآور فرازهايى از تورات است.
جومونگ براى دفاع از خود، حق دارد از سلاح هاى نامتعارف زمان خودش مانند شمشير فولادى، بمب هاى آتشزا و ... عليه دشمنان خود استفاده كند تا جايى كه بيننده، اين برترى تسليحاتى را نوعى حق مسلم وى مى داند كه حاصل هوشمندى و تخصص كارگزاران اوست.
دشمن اصلى جومونگ، امپراتورى چينى ها يا همان «هان» است كه سربازهايش با پرى كه روى كلاهخودهايشان دارند، بى شباهت به جنگاوران مسلمان نيستند. منطقى هم به نظر مى رسد. بايد در مقابل نفوذ روز افزون اقتصادى چينى هاى كمونيست در مقابل ايالات متحده كه ۸۰ درصد ثروتش در اختيار جمعيت حداكثر ۶ درصدى يهوديان است، ايستاد. يكى از اين راه ها، قدرت گرفتن كره به عنوان متحد آمريكا و اسراييل در حياط خلوت چين است.
توجه بيش از حد اين سريال به مقوله تجارت، بى شك براى يهوديان زرپرست، زيبنده تر است تا شينتويست ها و مائويست هاى روح گراى شرق آسيا، شايد هم صهيونيست نمى تواند قبول كند كه پيروان مكتب كمونيسم (چين) امروز اينگونه در اقتصاد آزاد جهان جولان دهند.
لابد كره هم به عنوان هم پيمان ايالات متحده و اسراييل با توجه بيش از حد به مقوله تجارت در اين افسانه تازه ساز (!) به دنبال ايجاد مقدمات فرهنگى جهت سرازير كردن هر چه بيشتر توليدات خود در كشورهاى هدف (مانند ايران) است؛ چرا كه مناسبات اقتصادى ۱۲ ميليارد دلارى بين ايران و كره و نيز داشتن مقام سوم صادرات به ايران، چشم طمع چشم بادامى هاى كره اى را هر چه بيشتر به سوى اين مرز پرگهر جلب كرده است.
اين در حالى است كه نوادگان جومونگ بارها در مجامع بين المللى همداستان با آمريكا و اسراييل، فعاليت هاى صلح آميز هسته اى ما را محكوم كرده اند، راستش من خودم هم نمى فهمم چرا بايد بازارمان را در اختيار كشورى بگذاريم كه حقوق مسلم ما را قبول ندارد. البته اين تنها گزاره اقتصادى - تجارى اين مجموعه نيست بلكه موارد ديگرى همچون نقش شركت گوگل در القاى تبليغات غير مستقيم نيز در اين سريال مشهود است.
آنجا كه قرار است امپراتورى نو بنياد جومونگ «گوگورى يو» نام گيرد، بيننده را به ياد تبليغات و شايعات گسترده مبنى بر تاسيس كشورى به نام گوگورى يو يا گوگ لند در جزيره اى G شكل «لوگوى اصلى شركت گوگل» در اقيانوس آرام از سوى مديران گوگل مى اندازد.
البته شايد سخت باشد اگر بگويم حرف G از نمادهاى اصلى فراماسونرى است يا اينكه نرم افزار google earth هيچگاه آنگونه كه پايگاه اتمى نطنز را به وضوح مشخص كرده پايگاه اتمى ديموناى اسراييل را به دلايل امنيتى تصوير نكرده است. نمى دانم شايد اين هم از ترفندهاى اقتصادى بانو سوسانو و جومونگ باشد!
البته با تمام تلاش و زبردستى كه نويسندگان و دست اندركاران كره اى- اسراييلى اين مجموعه به خرج داده اند، هيچگاه نخواهند توانست اسامى برخى شخصيت ها و كاراكترهاى اين سريال مانند «مگول»، «يا گاك» و «ماگاك» را كه از ديدگاه ترمينولوژى يا اصطلاح شناسى همان «مغول»، «ياجوج» و «ماجوج» خودمان هستند، با پوشش فرهنگى بپوشانند؛ چرا كه همواره در پشت اين اسامى قتل و غارت، خونريزى و توحش نهفته است. البته بد نيست بدانند كه مردمان اين سرزمين همان صاحبان فرهنگى هستند كه از مغول ها، مسلمان ساختند و بنا بر برخى تفاسير اين ذوالقرنين يا كوروش ايرانى بود كه اسلاف و اجداد آنها يعنى ياجوج و ماجوج را از اين سرزمين بيرون راند. به هر حال اگر يكى از قسمت هاى اين سريال را از دست داديد، چندان نگران نباشيد چون صدا و سيما آن را سه بار برايتان پخش خواهد كرد!

نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۲۰
۳۴
خیلی قشنگه
هرشب از سرکار میام می بینم
توصیه می کنم بخش مذاکرات گویو با هان و گولهایی که یانگجو سر تسو می ماله رو حتما ببینید...از تاریخ خودمون که کسی عبرت نمی گیره شاید این چشم بادومی ها چیزی یاد بعضی ها دادن!
رادمهر
|
Iran (Islamic Republic of)
فهمیدم چرا مرغ و .... گرون شد
کار کار اسراییله
آقا خانم برادر خواهر هرکی که هستی این حناتون دیگه رنگ نداره به خدا رنگ نداره دستتون برای مردم رو شده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
تا وقتی سریال ماتادور بسازین ما جومونگ میبینیم
مردم سریال میسازن مام میسازیم
برید نیکیتارو ببینید
0020
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان - زدی دکو پوز واحــــــــــد فرهنگی صراط رو ریختی به هم
ایول
م.رضايي
|
Iran (Islamic Republic of)
توفيق بزرگيه كه آدم دوست و دشمنش رو بشناسه
پيچيدگي رسانه به همينه كه هيچ كس نمي تونه خير رو از شر بشناسه
بريد بشينيد جومونگ رو ببينيد تا وقتتون بگزره بنده هاي خدا جومونگ براي رسيدن به هدفش هزاران نفررو بيخودي كشت هدفي كه تشكيل يه كشوره همون كاري كه اسرايئل داره ميكنه دلم براي كودك فلسطيني كه چشم اميدش به من و شماست مي سوزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد آقا گل گفتی اونهمه پول خرج کردن ماتادور و توی کشور دیگه ساختن آدم حالت تهوع می گرفت ازدیدنش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی خندیدم . بابا توهم توطئه هم حدی داره شما هر کی هرچی میگه میگین توطئه است و صهیونیزم پشتشه.جمع کنید این اراجیف نامه رو
مهری
|
Iran (Islamic Republic of)
منم نگاه میکنم.وجدانی تحریم نمک و حماقت و عقب نشینی تسو و استواری امپراطور و جومونگ مارو یاد مسائل جاری کشور می اندازه.به نکات خوبی اشاره کردی علی جون
سيد علي اصغرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۳۳
۴۵
از كاه كوه ساختي بازم صراط؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بخدا قسم اگر از بحث فراماسونری و یهود چیزی حالی بود اینو نمی نوشتی
سيد علي اصغرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اول املاء نوشتن ياد بگير بعد از من ايراد بگير محمد جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۰۶
۴۱
مقاله آبکی.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۷۶
۱۰۵
على‌اكبر رائفى‌پور کارش درسته حتما سخنرانی هاشو گوش کنید بسیار مفیده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
از اونهایی که مثل ... برای تصاحب پست به هر بهانه ای باید مطرح بشه
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۵۰
۶۸
سریال بی محتوی که اینقدر نقد و بررسی و نشانه شناسی لازم نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۱۹
۶۰
خاک تو سرتون شما احمق ها دیگه کسی نموند به صهیونیستها وصلش کنید........!!!!!!!!!!!!!!!!
میکائیل
|
Iran (Islamic Republic of)
توهین ممنوع
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس به قول میکائیل توهین نکن حق با صراطی هاست!!!
الان با روشنگری پروفسورهای صراط من متوجه شدم مادر بزرگ خدابیامرزم هم صهیونیستی بود آخه یه کیف دستی مثلثی شکل داشت که یک آینه دایره ای شکل هم داخلش بود،تازه هر وقت ما شیطونی میکردیم با سوزن می زد رو دستمون!!!
خوب که دقت میکنم میبینم اون سوزن نماد ابلیس بوده و ما غافل بودیم.
خدا رحمتش کنه.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۸۹
۳۴
توهم و خیال پردازی شما هر چیزی را بودار نشان می دهد.
خوب است انسان به هوش باشد ولی نباید غرق در توهم شود.
این چیزهایی که می گوئید اصلاً به ذهن بینندگان خطور نمی کند
تسنیم
|
Iran (Islamic Republic of)
تو ضمیر ناخودآگاه که اثر میذاره ! اون و چی کارش کنیم؟!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بی سوادی ما چه کنیم مسوت !
یوسی
|
Iran (Islamic Republic of)
گلپسر به ذهنت خطور میکنه اما به بخش نا خوداگاه که تاثیر زیادی در اعمال و رفتار انسان داره اگه فیلم و نمادهای مخفی که از چشم بیننده دور میمونه اثر نداشت چیزی به اسم هالیوود بوجود نمیامد تا با القاعات ذهنی تو فیلماش بیشتر مردم دنیا رو سکولار کنه این واقعیت توهم نیست.برای اطلاعات بیشتر رجوع شودبه

http://against-zionism.mihanblog.com/post/22
http://fars.tv/videos/5941/%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%81%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D9%88%D9%85%D9%88%D9%86%DA%AF
مبین
|
-
|
۱۱:۴۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۳۱
۳۵
یهود به این بزرگی نیست لطفا با این مزخرفات بزرگش نکنید. فک نکنم جز جناب رائفی پور کسی تونسته باشه همچین مطالب مضحکی رو در بیاره که هیچ بیننده ای بهش فکر نمیکنه. ایشان نقش بزرگی در بزرگ کردن دشمنان داره و متاسفانه حرفهایشون مستند متقنی نداره
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۳۳
۵۵
با با اين رائفي پور اسكله. انصافا جومونگ را مقايسه كنيد با سريال هاي آبكي كه تا حالا ساختيد مثل مختار و ... روتون ميشه اونا را به كشورهاي ديگه بديد؟ جذابيت داستان و تصوير برداري حتي چهره ي بازيگران قابل قياس با سريال هاي داخلي نيست. مختار رو مردم فقط به خاطر اينكه گوشه اي از تاريخ اعتقاداتشون بود نگاه مي كردند.
ناشناس
|
Germany
اسکل تویی. خاک توسرت که به این سریال آب دوغ خیاری میگی جذاب! یه مشت اراجیف. البته درکت در حد همین سوسانو و این چیزاس
محسن
|
Germany
مختار خیلی ضعیف و آبکی بود ولی این سریالهای کره ای هم همچین مالی نیستن
امیر
|
Germany
اولاً با ادب باش دوست عزیز، دوماً مختارنامه چرته؟؟؟ ما چیکار کنیم که تو اونقدر از اعتقادات ات فاصله گرفتی که به مختار میگی چرت! این گونه سریال هایی که بدون توجه از سوی صدا و سیما دوبله و پخش می شود، مفاهیمی دارد که در ضمیر ناخودآگاه انسان تاثیر می گذارد نه در ضمیر خود آگاه ما. آن ها مهر شیطان را به هر چیزی زده اند! پوشاک، مسکن، اعتقادات، بازی های رایانه ای، حتی روی CPU های اینتل و کارت گرافیک های AMD و nVidia ! و این ها همه تاثیر منفی در ذهن مخاطب می گذارند. چگونه؟ معلوم است شما یک پرتقال را بردار و روی آن بنویس الله و روی دیگری بنویس شیطان. آن دو را در کنار هم و در شرایط یکسان نگه داری کن تا ببینی چه بر سر پرتقالی که مهر شیطان روی آن خورده است می آید. / گفتم و باز می گویم، این مفاهیم در ضمیر ناخودآگاه انسان تاثیر می گذارد و انسان را وادار به انجام گناه و سرپیچی از خداوند می کند. / اصلاً کسانی که در صراط دیسلایک می کنند، نمی توانند یک بحث علمی و قابل تامل بکنند فقط تخریب و چرندیات بلد هستند. درست مثل وهابیت و بهاییت که جرات مناطره ندارند.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
|
Germany
واقعا متاسفم برای مخاطب ایرانی که سریال مختار به این زیبایی براش ابکیه و جومونگ به این مسخرگی براش جذابه .ما به کجا داریم میریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۴۰
۳۲
هرچيزي غيرازخواسته شما باشد درخدمت اهداف استكباري وصهيونيستي است
مهرداد a
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۲۳
۱۴
بابا برادران حضرت آدم هم با ننه هوا اولش دنبال یه جا و مکانی بودند و لذا مورد مورد مشکوک به صهیونیست بودن آنهاست و مظلومیت فلسطینی وار جک و جونورایه درون غاره برای حمایت قراره ما این ..... میدان انقلاب (وسایل ایاب و ذهاب و پذیرایی و بنر های چاپ جدید انقلابی مهیاست)(
مبین
|
-
|
۱۲:۴۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۹
۱۵
یهود به این بزرگی نیست لطفا با این مزخرفات بزرگش نکنید. فک نکنم جز جناب رائفی پور کسی تونسته باشه همچین مطالب مضحکی رو در بیاره که هیچ بیننده ای بهش فکر نمیکنه. ایشان نقش بزرگی در بزرگ کردن دشمنان داره و متاسفانه حرفهایشون مستند متقنی نداره
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۳
۷
جمله بسیارزیبای ارباب یونتابال وسوسانو:ما تاجریم ودرجنگ هان با بویو سودخودمان راخواهیم بردوپیروزی یکی ازطرفین برای می فرقی نداردکابه سودخودفکرکی کنیم.(قابل توجه بعضی ها.....)
محمود ترنژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۳۶
۲۴
صراط جان تو از اسم کوروش در نوشتار بکار بردی اما تو وهمکیشانت تاریخ پیش از اسلامو حذف کردند.وای برما که تاریخ بیش از2500 سال تبدیل شد به 1400 سال عربی.ممنون میشم اگه بذاری انتشار پیدا کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه جمله هم از مادر عروس بشنویم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم دیگه ... گرایشات ملی گرایانه داری؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز، یک مجسه از کوروش کبیر وجود داره ، آیا اون رو دیده اید. در کنار کلاهخود کوروش یک ستاره پنج پر وجود دارد. درضمن اولین منشور به اصطلاح حقوق بشر دنیا که به دستور کوروش نوشته شده بود، دو بار تا کنون ترجمه شده است، و هر دو بار هم در خارج از کشور ، برای اولین بار در زمان پهلوی، و بعداً در دهه 80 در یکی از دانشگاه های آمریکا! همه می پندارند که کوروش یکتاپرست بوده و خیلی با تواضع بوده است و مردی عادل و مردم دوست بوده! ولی در کمال شگفتی در ترجمه دوم آن، از این استوانه ی گلی مستفاد می گردد که کوروش یک شیطان پرست بوده و آموزه های شیطانی بابلی ها را قبول داشته و اصلاً هم فردی متواضع نبوده است. او دستور داده است که بت هایی را که به دستور بخت النصر در بابل محبوس شده بودند و هم چنین بت خانه ها و معابد بعل پرستی بابل که همانطور که گفتم به دستور بخت النصر بسته شده بود، دوباره باز شود، و مردم به مردوک و دو بت اعظم بابلیان سجده کنند و در کمال شگفتی خود کوروش اعتراف می کند که من مردوک را عبادت می کنم! ( کوروش یک شیطان پرست بوده است. که او را پیامبر معرفی می کنند. پیامبر تعریف دارد با سه ویژگی 1) عصمت 2) وحی 3) معجزه. می شود مصداقی برای هر کدام از این سه ویژگی برای جناب کوروش معرفی کنید؟؟؟ ما 124/000 پیامبر نداریم، بلکه در کل 26 پیامبر بوده اند که نام آنها در قرآن آمده است. و همه ی آنها دارای سه ویژگی فوق می باشد. جناب کوروش چه؟؟؟
بابک پیرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحیم درحال حاضرکسی تاریخ پیش ازاسلام راحذف نکرده است امااین شماوهمفکرانتان هستیدکه می خواهیدتاریخ1400سال اخیرایران وهمچنین چندهزارسال تاریخ ایران قبل ازورودآریایی هاراحذف کنیدوفقط وفقط تاریخ ایران رادر3سلسله هخامنشی اشکانی وساسانی خلاصه کرده اید
یحیی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۰
۱۰
اگه بخایم هرچیزی رو میتونیم به یه چیزی منتصب کنیم با خیالات خودمون
اگه خواستید نقد عارفانه یه توپ دارم قل قلیه رو براتون بفرستم
یا اگه خواستید همین صراط نیوزو به اسراییل پیوندش بدیم
تند نرید!!!!!!!
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۳
۱۳
دوستان اگر دقت کنید حتما نشانه های صهیونیستی رو تو بعضی سکانس ها میبینید مثل ستاره داوود روی کلاه حصیری یون تابال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۸
۱۸
اخه چرا اينقد چرت پرت ميگين؟چه ربطي به صهيونيسم داره اخه؟ خيلي خنديديم دمتون گرم بازم از اين حرفاي با مزه بزنيد منتظريم با تشكر!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۹
۵
وَمَن يَعْشُ عَن ذِكْرِ الرَّحْمَنِ نُقَيِّضْ لَهُ شَيْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِينٌ
و هر کس از ياد خدا روى‏گردان شود شيطان را به سراغ او ميفرستيم پس همواره قرين اوست.
این عاقبت کسانی که است که به حق نمی گروند.
مسعود رحیمی
|
Spain
|
۱۴:۰۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۸
۲
تمام مطالب مذکور را قبول دارم سریال جومونگ با همه حرف و حدیث هاش واقعا صحنه های زیبایی از طبیعت کره را پخش می کند که بسیار لذت بخش است ولی یه نکته بسیار قابل تامل که باید مسولان صدا و سیما توجه کنند شبکه تماشا از بینندگان درباره سریال های پخش شده از بینندگانش نظر سنجی میکند و زمانی که سریال جومونگ شروع به پخش شد سریال امام رضا ع در حال پخش بو بنظرتان فیلم امام رضا رتبه چندم را به خودش اختصاص داد؟ جومونگ با 64.8 % رتبه اول و فیلم امام رضا 0.06 % رتبه پنجم را کسب کردند
محسن
|
Spain
چون نظر سنجی شبکه تماشا مثل بعضی موقع مثبت منفی های صراطه
ناشناس
|
Spain
چونکه از سال 80 داریم سریال امام رضا رو می بینیم و جومونگ و دومین باره بذار سال 98 دهمین سالگرد پخش جومونگ اونموقع اگه مردم حال داشتن جومونگ ببینن شرط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۹
۹
دشمن پنداری حالا می خواهد حتا از ابر آسمان باشد.نویسنده مقاله متوهم و اسکیزوفرنی بیش نیست.من هر شب این سریال را می بینم.خیلی بهتر از سریالهای بی در و پیکر ماهواره ای است.
هستی
|
-
|
۱۴:۳۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۷
۱۸
بنده هم قبلا جومونگ رو دیدم هم حالا به شدت پیگیری می کنم ولی از تنفرم نسبت به اسرائیل هیچ چیز کم نشده بلکه امریکا را به جای هان و یانگ جو را به جای اسرائیل تصور میکنم.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۳۱
۱۷
بابا اینا تاریخ کشورشونه(البته با اغراق) چرا چرند و پرند میگید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"افسانه" هست تاریخ کدومه؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
http://en.wikipedia.org/wiki/Goguryeo

درسته افسانه است اما مثلا جولبون و بویو و اینا واقعا وجود داشته...
در ضمن جناب رائفی پور که این تحلیل رو نوشته از داستان سریال جومونگ خبر نداشته که امپراتور گوماآ رو به فرعون تشبیه کرده!!
ali
|
United States of America
|
۱۴:۴۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۳
۱۱
دقت کردین هر چیزی که تو ایران رواج پیدا می کنه وصلش می کنن به صهیونیست من طرفدار اسراییل نیستم ولی نمونه هاشو میگم:
1-آدامس اربیت2-گوشی نوکیا3-فروشگاه هایپر4-وووووو
مرگ بر اسراییل
منتشر کنید
ناشناس
|
United States of America
معذرت میخواما ولی خیلی از مرحله پرتی!
بابا نوکیا که دیگه رسما خودش اعلام کرذه حامی اسرائیله و بهش افتخارم می کنه! چندبارم به خاطر خدماتش از سران رژیم اشغالگر جایزه گرفته. راجع به موارد دیگه هم تحقیق کن حتما به نتایج خوبی میرسی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۷
۲
اتفاقا مصداق رمان حال خودمونه
هم تحریم داره
هم پیشرفت های تسلیحاتی
هم شکستن تحریم
هم مذاکرات پنهانی
بازم بگم
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول به جواب کاملت.
آیا در فیلم های کرده ای تا به حال چیزی جز احترام به والدین،ارزشهای والای انسانی چیزی دیدید؟ بهتره کمی واقع بین باشیم.
ایران دوست
|
United States of America
|
۱۶:۰۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۵
۷
توهم توطئه...یاد مدرسه موشه افتادم!این سایتو کیا اداره میکنن؟!
مسلمان
|
Netherlands
|
۱۶:۲۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۱
۶
سلام،برخورد شما،نسل جوانان اینترنتی با مسائل من را به یاد قوم لوط ،.....می‌اندازد،هر صحبتی‌ از ارزش ها،.....سریع موضع دینستیزی،و به رشد علمی‌،مالی....امپریالیسم‌ها پناه میبرید ،آها بد قضاوت کردید من حزب‌الهی،...نیستم ،اصلا من در ایران ۲۵ سال است دیگر زندگی‌ نمیکنم،راست‌ش فرار کردم،کمونیست بودم، زندان رفتم،بالاخره خدا من را دوست داشت و اینجا دوباره شیعه حیدر کرار،اهل بیت شدم،شما به کجا با این شتاب پیش میروید،قطعاً به سرای تاریکی‌،و ظلمت،۲۵ سال است در اروپا زندگی‌ می‌کنم،جایی‌ که انسانیت مرده،اخلاق فراموش شده،بجای دفاع از حق از همجنسبازی،کمپینگ راه میاندازند.....اگر بخواهی مثل انسان زندگی‌ کنی‌ اینجا جهنم واقعی است،می‌دانم باور نمی‌کنید چونکه قلب شما سیاه شده،امکاناتی که در ایران شما استفاده می‌کنید در کمتر کشوری وجود دارد،ولی‌ چون شما ناشکر،ناسپاس هستید نمیتوانید ببینید،۵۰۰ میلیارد تومن کرم حلزون به صورت تان می‌زنید،انواع عمل جراحی از دماغ،تا گونه،پلک،گوش،گردن،سینه......تا مصرف ۲۰ برابری انرژی ،نسبت به دنیا،اصراف در غذا،جشن در یک کلام افراط و تفریط حتی در رانندگی‌،به خویشتن خویش برگردید،کمتر سنگ غرب و دموکراسی را به سینه بزنید ،من سایت صراط را مطالعه می‌کنم،در اکثر موضوعات انتقاد صحیح دارد.اگر خدا بخواهد می‌خواهم به ایران بیایم،یا علی‌ مدد
نخود همه آش
|
Netherlands
برادر مسلمان (!) شما كلاً دروغ مي‌گوييد. آن چه در اروپا راه مي‌اندازند كمپين است نه كمپينگ.
یوسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۳
۳
سلام برای اطلاعات درباره پیامهای پنهان تصاویر در ضمیر ناخودآگاه
سایت:http://www.yahoodsetiz.blogfa.com/tag/%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%AE%D9%81%D9%8A
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۵
۷
حرفهای عجیب غریب و البته بی ارزش.
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۹
۳
شما که بلد هستین این مشکل اساسی رو حل کنید به جومونگ خیر ندیده بگید موقع حمله کردن ویا غذا خوردن یا حرف زدن با سوسانو یه مرگ بر اسرائیل بلند بگه که تن یهود بلرزه شماهم شب راحت بخوابید .خدا یا جومونگ و هدایت کن موانع ازدواجش و با سوسانو برطرف بفرما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۴
۱۱
جومونگ که می بینم بیشتر یاد خیانت های اصلاحطلبان می افتم تسو درست مثل اصلاحطلبان از دشمن می ترسد و با انها دوست می شود ولی در داخل کشورش مخالفانش را حذف می کند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
پس ما تو ایران 4.3 میلیون نفر مرید ژنرال هموسو داریم که هدف رو از 100 متری با مهر و لنگه کفش میزنن
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور به كي شبيهه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۱
۵
چرت و پرت نوشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۱
۱۲
رائفی پور متاسفانه تمام هنرش اینه که القا کنه صهیون های ملعون همه چی و همه جا را تصرف کردن و موفق بودن و شیعه هیچ حرفی برا گفتن نداره ، فقط داره تبلیغ معکوس صهیونیزم میکنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه غیر اینه؟
اگه هست یه مثال بزن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان صهیونیستها واقعا همه جا رو تصرف کردن شما خبر نداری که اگه داشتی اینجوری نمیگفتی
یوسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۶
۹
بابت نظرات واقعا متاسفم چون همه چیز و ساده میپندارید اینکه صهیونیسم کوچک و ناچیزه توش شکی نیست ولی بیش از 1000 ایه در قران درباره همینا و درباره فتنه انگیزی اینها اومده.
2.جومونگ 90 درصد تخیل است
3.توهین و تهمت به افراد نشان دهنده شخصیت و فرهنگ کمه افراد توهین کننده است
4.سریال کاملا صهیونیستی برای درک مطلب درباره عقاید یهود و صهیونیست یه جستجو کنید همه چیز دستتون میاد
5.اینکه صدا و سیما کم کار و سریالها بی محتوی است کاملا موافق هستم
6.صرط جون مادرت نظر رو بچاب انقدر سانسور نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲
۱۰
۷
دوره نقدهای بی سر و ته رائفی پور دیگه سر اومده
یک اده باسواد مذهبی پیدا نمیشه که تایدش کنه
حرفهاش فقط به درد مذهبیهای بیسواد و متوهم میخوره
اسراییل مثل آب خوردن تو روز روشن جنایت میکنه اونوقت این آقا به زور از تو فیلم و سریال و کارتون ها نماد بیرون میکشه
آخه حماقت تا این حد ....!!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفاش به کنار این جیغ ودادهاش رو بگو
ناشناس
|
-
|
۰۰:۵۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۸
۴
وای ممنون از راهنمایی هاتون. بهتره ازین به بعد خنده بازارو ببینیم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۱۰
۱۰
اینها تخیلات ذهن بیمار رائفی پور است.
حالا باید دید طبق پیش بینی ایشون ریاض الاسعد فرمانده ارتش آزاد سوریه همان دجال است؟
بله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۸
۵
همین جوری بیخیال شدیم که دارن فرهنگ غلط و عقیده یهودیشونو بصورت هنری و شکیل به خوردمون میدن...
برخی اول در مورد تاریخ مطالعه کنند بعد نظر بدن
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۷
۲
صراط شما نسبت به همه بد بین هستید ضمنا موسی جز پیامبرات اوالعزم میباشد و صهیونیسم هم ربط به یهود ندارد همانطور که القاعده و طالبان ربطی به اسلام ناب محمدی ندارد پس خیلی سخت نگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۵
۲
شايد هم صهيونيستها رو كره اي ها تو منطقه علم كرده اند و تحت نفوذ كره اي ها هستن
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۱۰
۳
اگه کل تاریخ بشریت را نگاه کنید هیچ ارتباطی بین صهیونیسم و فرهنگ کره و چین و ژاپن و تاریخ آنها پیدا نمی کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه بگم که فیلمنامه جومونگ با راهنمایی دو نویسنده فرانسوی یهودی نوشته شده اونوقت چی میگی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۸
۲
خدا شاهده ما جایی مهمان بودم صاحب خانه برنامه ماهواره را قطع کرد و جومونگ نگاه کرد حال بگویید در خدمت صهیونیست هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از صدا و سیمایی که فیلم های صددرصد شیطانی مثل هری پاتر، ماتریکس و ارباب حلقه ها رو پخش میکنه هیچ انتظاری نیست که اینجور مسائل رو درک کنه!
نخود همه آش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۱۱
۶
راستش اين آقايان (نويسنده اين مقاله و سازندگان برنامه‌هايي مانند آرماگدون و مانند آن) در پي آن هستند كه با تظاهر به دشمني با صهيونيسم و فراماسونري، به ما اين طور القا كنند كه صهيونيست‌ها و فراماسون‌ها چند هزار سال است كه براي تسلط بر جهان برنامه‌ريزي كرده‌اند و برنامه‌هايشان را هم موبمو پيش برده‌اند. تنها نتيجه‌اي كه مي‌توان از گفته‌هاي اين آقايان گرفت آن است كه مقاومت و مبارزه بيهوده و محكوم به شكست است. جاسوس اسرائيل كه با لباس خاخام‌هاي تندرو جاسوسي نمي‌كند، زير همين پوشش‌هاست كه جاسوسي مي‌كند. كاش وزارت اطلاعات يك بار وضعيت اين آقايان را بررسي كند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۸
۹
حمله به ليندان و زنفان جالبه و اون كمك هاي پشتيباني ليلان(ايران) . ليندان هم شبيه به لبنان هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۶
۳
خدا شاهده ما جایی مهمان بودم صاحب خانه برنامه ماهواره را قطع کرد و جومونگ نگاه کرد حال بگویید در خدمت صهیونیست هاست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۱۳
۵
امشب همه با هم ساعت 21
مرگ بر جومونگ
مرگ بر سوسانو
مرگ بر تسو
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۱۵
۳
دم شبکه تماشا گرم چون:
مجری نداره که چرت و پرت بگه
مستند سیاسی پخش نمی کنه
وسط سریال پیام بازرگانی نمیذاره
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۱۱
۱۸
صراط جان مقــاله عالی بــود.

از همون اول مشخص بود که سریال جومونگ چه اهدافی در آستین خود پنهان کرده است. یکی دیگه هم من میگم، پرنده ی سه پا رو دقت کنید یا همون نماد جومونگ، 13 نقطه در اطراف آن پرنده وجود دارد.!
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۱۰
۱
مردم عادی که این اسمها و علامتها را نمیفهمند اینجاش خوبه که وقتی تسو با هان دشمن مذاکره میکنه یاد مذاکره روحانی با امریکا می افتم
محمدکاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۹
۳
همه پیامهای سیاسی این سریال رو که بشدت قابل انطباق با اوضاع ایرانه و قابل درس و عبرت گرفتنه رو ول کردید چسبیدید به این نشونه یابی های آبکی؟
بر فرض صحت دعاوی شما، باز هم پیامها و عبرتهای این فیلم، اثرگذارتر از هزار سخنرانی و مقاله ی امثال شماست...
مهدی
|
-
|
۱۶:۰۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۷
۳
لطفا شمایی که حرفای رائفی رو نشنیدنین دربارش نظر ندین.البته منظورم اونایی نیس که دستشون رو شده دارن تخربش میکنن.اره.تمام دنیا بجز ایران و محور مقاومت دست نشانده ی صهیونیست ان.اینا چند قرن شیعه رو منزوی کردن.واسه همین الان کل دنیا دستشونه.ولی ایران به خاطر اعتقاداش دشمن اونا شده.هر وقت معنی کلمه کابالا تو این مقاله رو فهمیدین معنی حرفای رائفی پور و پشت پرده فتنه و اومدن کلمه ی توهم توطئه تو ادبیات و برداشتن بیلبورد های صذاقت امریکایی و 8سال تجاوز به ایران و متهم کردن کسایی که اعتقادهای شیعه رو تو سیاست تفسیر کردند به افراطی بودن و پیدایش القاعده و جنایاتش و حامیانش و هزار تا موضوع دیگه رو میفهمین.نمیدونیدکه میگین بخاطر از یاد بردن گرونی و مشکلات داخلی نظام داره این حرفا رو میزنه.اگه تخلف یا رانت خواری میشه ربطی به اعتقاد و ارمان های نظام نداره.اینا مفسدهایی ان که تو حکومت حضرت علی هم بودن.ولی اون موقع مصلحت یه جوری بود که اسم مخفف اختراع نمیشد!!!ولی در کل تا وقتی که نمیدونین دشمن کیه . چرا دشمنی میکنه مثل بچه ها به همه توهین میکنین.برین بالغ بشین
lمیثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۶
۰
سلام
من با بعضی نظرات شما موافقم . ولی چرا این سریال را از یک بعد دیگر نگاه نکنیم .
چرا باید فقط صفر و یک نگاه کنیم , یا فقط مبارزات آن جلب است یا فقط بعد قسمتهای سانسوری و.. یا همین که شما درموردش نقد نوشتید که صهیونستی است.
چرا از یک بعد دیگر که برای ما درس آموز باشد نگاه نکنیم مثلا اینکه آن را با شرایت امروز کشور که با تهدیدات کشورهای سلطه گری مثل آمریکا مواجه است و افراد مختلف روشهای مختلف را انجام می دهند مثلا جومونگ تحریم نمک را دور زد نمک کشور تامین کرد یا تسو برای اینکه ولی عهد بشه رفت دست به دامن زوانتو شد و از آنجا آهنگر آورد ولی آنها همه جاسوس بودن و ...
عزیز دله من شما درست میگید ولی قرآن می گه از داستان زندگی دیگران عبرت بگیرید خب شما نمی توانید این سریال را برای یاد گیری و عبرت گیری ببینید خودمون که سریال بلد نیستیم بسازیم حداقل از سریال اینجوری یک عبرت بگیریم نه اینکه بعد منفی قصه روهم که مردم نمیدونن بیایم جار بزنیم شما درست می گید ولی هر مسئله ای را باید گفت.
خدا مگر در قرآن داستان های مختلف ندارد پس آن داستان ها را چه کنیم
کمیل
|
Japan
|
۱۷:۴۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۳
۳
شما که بلد هستین این مشکل اساسی رو حل کنید به جومونگ خیر ندیده بگید موقع حمله کردن ویا غذا خوردن یا حرف زدن با سوسانو یه مرگ بر اسرائیل بلند بگه که تن یهود بلرزه شماهم شب راحت بخوابید .خدا یا جومونگ و هدایت کن موانع ازدواجش و با سوسانو برطرف بفرما
شهروند طبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۱۳
۳
با سلام
خیلی خلاصه نظراتم را بیان می کنم:
اگه این سریال را صهیونیست ها ساخته اند باید گفت پس این آدم ها بسیار دوست داشتنی هستند ومن از صمیم قلب دعا می کنم همه مردم دنیا صهیونیست شوند!آقای رائفی پور پیام روشن وآشکار فیلم را که عدالت طلبی ودوری از ستم است نمی بیند وبه دنبال نشانه های مخفی در فیلم می گردد تا ذهن خو گرفته به توهمات خویش را ارضاء کند!
این فیلم مخاطبان عمومی را به عدالت طلبی وتوجه به هم وطنان وامور اخلاقی وپرهیز از قدرت طلبی دعوت می کند ولی آقای رائفی پور خواسته ویا ناخواسته در خدمت اهداف احتمالی سازندگان در آمده چراکه تمام آن چیزهایی که ایشان درباره فیلم بیان کرده همانند ادعای یک سیاهی لشکر است که مدعی هنرپیشگی بود و وقتی از او پرسیدند چه نقشی داشتی گفت نقش جنازه!
من به عنوان یک مسلمان حسرت می خورم که چرا ما به جای مطرح ساختن شخصیت های دینی مانند حضرت خدیجه سلام الله علیها وفداکاریهای او به تخریب کار دیگران می پردازیم!شما خوشحال نیستید که پاکی وعدالت اینقدر طرفدار دارد که حتی صهیونیست ها مجبورند دم از آن بزنند وبه زعم شما حضور خود را تنها به مانند همان سیاهی لشکر چون جنازه ای در قالب نمادها نشان دهند!آقای رائفی پور دست بردارید من شما را از آن روزی می شناسم که آثار فریتس اشپرینگ میر را ترجمه شده تحویل می گیرید ویا آثار استاد مرتضی رضوی را می خوانید وهمه را به گونه ای مطرح می کنید که گویا خود تحقیق کرده اید! زحمت می کشید ولی چنان عاشق کار خود شده اید که در هر چیزی به دنبال نشانه های صهیونیستی هستید واین خود همان چیزی است که صهیونیست ها می خواهند!شما بهترین مبلغ نشانه های صهیونی ویا فراماسونری هستید!فکر می کنم شهرت شما شما را از هدف خوبتان غافل کرده است!آقای حسن عباسی هم همانند شما زحمت می کشد ولی هردو شما عاشق حرف هایتان شده اید ودیگر رسالت روشنگری برایتان فرع شده است!
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۱
۲
کار ما ایرانیها جالبه چون با همه ی حرفهای دیگران موافق هستیم به جزء حرفهائی در مورد تاریخ و گذشته پر از فرهنگ و تمدن مان و جالبتر هم می شه که هنوز هستند کسانی که جهالت خود را به پای تجدد می گذارند.اگر منصفانه و بدون غرض به این مجموعه و با دقت به جهت یافتن موضوع داستان این نمایش نظر کنیم راحتر می شود به هدف اصلی آن رسید.بهر حال عزیزان آگر نگاه می کنید با نگاه پرسش گرانه ببینید و فکر خود را در مورد این مجموعه به کار بی اندازید که هدف اصلی آن چیست؟؟؟؟؟
صدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
۱۴
۲
جومونگ بهتر از سريال اولين انتخاب که چرند و کلاه پهلوى مستهجن جومونگ خيلي بهتر از اين سريالها است
fghjk
|
Seychelles
|
۰۷:۳۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۲
۶
۶
احمقا
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۰۷ آبان ۱۳۹۲
۵
۷
سخنرانی رائفی پور درمورد دسیسه غربیها در طراحی کفشهای پاشنه بلند برای نازایی زنان ایران رو هم ببینید ضرر نمی کنید
ارش
|
-
|
۰۸:۴۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۲
۱۴
۹
واقعا بعضی روانگردانها عالی هستند مثل همین نویسنده که معلوم کلا تو فضا است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۲
۱۹
۶
واقعا متاسفم برای نگارنده این متن
جومونگ واقعا وجود داشته
آن متعلق به کره شمالی بوده و در پیونگ یانگ دارای مقبره هست
چرا اینقدر دنبال حواشی هستیم
این سریال نماد جنگ با ظلم است
همون کاری که حضرت موسی کرد. این مورد تائید قرآن است
احمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷
۰
۰
#التماس-تفکر بابا این اراجیف چیه نوشتی
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۱۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷
۰
۰
خدا بهتون عقل بده. اگه این اسراییل هز رائفی پور بگیرن دیگه ............. درسته که این داستان اسطوره ای هست اما ریشه تاریخی هم داره برمیگرده به 3 امپراتوری کره. اگه به رائفی پور باشه تولد خودش رو هم مشکوک میدونه.
Il
|
Russian Federation
|
۱۴:۳۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
۰
۰
لطفا قبل از نوشتن یه مقاله برید راجع بهش تحقیق کنید. این اسامی که به قول شما تغییر یافته کلمات دیگرند مثل جوسان و مگول و ... همگی واقعی اند و در کتاب های تاریخی ثبت شده اند. تمام نقشه ها و اتفاقات هم واقعی اند. حالا صدا و سیما اومده اسم سریال رو گذاشته افسانه جومونگ اما کاملا داستانش واقعیه. ................ لطفا شما هم اگر پاسخی داری با احترام بیان کن.