۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
شگرد جدید

سرقت ميليوني در حين کتک خوردن

دو پسر جوان که با ايجاد درگيري با شهروندان در حين کتک خوردن جيب آنان را خالي مي‌کردند، توسط ماموران پليس آگاهي شناسايي و دستگير شدند.
کد خبر : ۱۳۸۹۵۶
صراط: دو پسر جوان که با ايجاد درگيري با شهروندان در حين کتک خوردن جيب آنان را خالي مي‌کردند، توسط ماموران پليس آگاهي شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری فخرآباد شیراز به این پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی فارس افزود: مفاد پرونده حاکی از آن بود که فردی با مراجعه به ماموران کلانتری اعلام می‌دارد در حالی که جلوی منزل ایستاده بوده دو نفر راکب موتورسیکلت بدون دلیل با وی درگیر شده و پس از متواری شدن آنان متوجه می‌شود که 8 میلیون و 500 هزار ریال از درون جیب پیراهنش سرقت شده است.
 
وی ادامه داد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و شگردهای پلیسی یکی از سارقان مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که وی هم‌اکنون به اتهام سرقت در زندان به سر می‌برد.
 
رئیس پلیس آگاهی فارس اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضایی فرد سارق از زندان تحویل و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
 
حیدری بیان کرد: پس از بازجویی‌های لازم از این فرد بیش از 40 جیب‌بری با همین روش و با همدستی دیگری کشف شد.
 
رئیس پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه همدست سارق نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد گفت: در این مورد مالباختگان شناسایی و هر دو سارق با قرار مناسب روانه زندان شدند.
برچسب ها: سرقت کتک صراط