۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
درودگر: به روحانی رای دادم و از او می‌خواهم دادکان وزیر ورزش شود

مدیر معروف فوتبال به چه کسی رای داده بود؟

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به رای نیاوردن وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: آقای روحانی اگر به مشاوران‌تان اعتماد دارید باید دادکان را برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی کنید.
کد خبر : ۱۳۸۹۵۹
صراط: صادق درودگر در پایان جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: حرف‌های مخالف هم باید شنیده شود چرا که  بادبادک هم با باد مخالف اوج می‌گیرد.

وی افزود: وقتی برنامه بودجه‌ای فدراسیون فوتبال کامل نیست باید به این موضوع رسیدگی شود و ما به این موضوع اعتراض کردیم و همه آن را پذیرفتند. باید گزارش بازرس ارائه می‌شد که این اتفاق نیفتاد و باعث شد چند نفری از این بابت عصبانی شوند.

مدیرعامل باشگاه ملوان درباره اعتراض برخی‌ها به ساختمان باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه گفته شد که ساختمان باشگاه پرسپولیس و استقلال از سوی سازمان تربیت بدنی خریداری شده اما من با آقای دادکان تماس گرفتم و او گفت که چنین چیزی درست نیست. ساختمان‌های باشگاه استقلال و پرسپولیس با کمک‌های مردمی خریداری شده و این مسئله را از قول دادکان در جلسه عنوان کردم. از دوستان هم می‌خواهم که با اطلاعات صحیح به جلسه بیایند.

درودگر با بیان اینکه انتقاد باید مطرح شود، خاطرنشان کرد: اشتباهات را باید گفت. همه نباید بله قربان‌گو باشیم و باید صحبت‌هایمان را مطرح کنیم. من از آقای روحانی می‌خواهم که به خواست مردم و مجلس برای حضور دادکان در وزارت ورزش و جوانان عمل کنند و مطمئنا اگر او به مجلس برود رای مخالف ندارد و هر دو جناح به دادکان رای می‌دهند.

وی ادامه داد: آقای روحانی! به حرف مردم گوش کنید تا اینقدر سرگردانی ایجاد نشود. من گفتم که شما 500 ساعت برای روابط خارجی وقت گذاشتید اما برای ورزش 5 دقیقه هم کار نکردید. ورزش باید به دست کاردانش برسد تا کار را انجام دهد.

مدیرعامل باشگاه ملوان اضافه کرد: کمیته 12 نفره دولت، سلطانی‌فر و دادکان را برای وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد کرده بود و وقتی آقای سلطانی‌فر از مجلس رای نیاورد باید دادکان به مجلس معرفی می‌شد. آقای روحانی اگر به مشاوران‌تان اعتماد دارید باید دادکان را برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی کنید. من و خانواده‌ام به شما رای دادیم و خودم برای شما تبلیغات کردم. از شما می‌خواهم به حرف مردم و مجلس گوش بدهید.

درودگر گفت: هر کسی که قرار است وزیر ورزش و جوانان شود باید این لایحه را ارائه دهد که ورزش و جوانان از یکدیگر جدا شوند چون این دو جمع غلطی هستند و در مورد جوانان باید کارشناسان خودش ورود کند.

وی در خصوص مهدی تاج اظهار داشت: آقای تاج برای این فوتبال زحمات زیادی کشیده و خدمت کرده است. او در برگزاری مسابقات مراسم‌ها و درآمدزایی عملکرد خوبی داشته و من از ایشان تشکر می‌کنم چون از نیروهای خوب فوتبال کشور است.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص تصویب آئین‌نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: وقتی چیزی به تصویب می‌رسد باید اجرا شود اما بعضی‌ها به دنبال درست اجرا شدن آئین‌نامه نیستند و مقاومت هم می‌کنند. من هم برای همین وقتی دیدم مقاومت می‌شود به اعتراضم ادامه ندادم و اصراری نکردم چون آن وقت به من بداخلاق و دیکتاتور می‌گویند اما چیزهایی که لازم بود را در جلسه گفتم.

درودگر درباره اتفاقی که در پایان جلسه افتاد و شخصی به او لقب «شومن» داد، خاطرنشان کرد: در خیابان هم بسیاری از گربه‌ها «میو میو» می‌کنند اما نباید توجهی به این مسائل کنیم.

وی با اشاره به حضورش در تمرین روز گذشته استقلال و صحبتی که با پژمان نوری انجام داده بود، گفت: من به سر تمرین استقلال رفتم و با نوری هم صحبت کردم اما به هیچ وجه به ما نگفتند 150 میلیون طلبت را ببر و حتی حرفی از تخفیف هم نزدم. در حضور قلعه‌نویی و پژمان به او گفتم که به باشگاه بیاید و چک طلبش را بگیرد تا مسئله حل شود.

مدیرعامل باشگاه ملوان درباره اولتیماتومی به اسکوچیچ داده بود و باعث شد ملوان نتیجه بگیرد، تاکید کرد: اسکوچیچ مربی بزرگی است و در 9 سال 7 قهرمانی آورده که من هم بی‌دلیل سراغ او نرفتم اما در برخی موارد باید به شیوه مدیریتی خودم رو بیاورم و از همین‌جا از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم.
منبع: تسنیم