۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۴

تشکیل جلسه‌اضطراری برای‌بازگشت‌مجیدی

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که به هیچ وجه قبول نخواهند کرد مجیدی از فوتبال خداحافظی کند و در این زمینه جلسه‌ای اضطراری برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۱۳۹۲۰۱

صراط:  مقداد نجف‌نژاد  و در واکنش به خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال گفت: به هیچ  عنوان قبول نمی‌کنیم مجیدی خداحافظی کند و به همین منظور جلسه‌ای اضطراری برگزار خواهیم کرد تا او برگردد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: مجیدی در اوج است و حتی سال آینده نیز می‌تواند با همین توانایی برای استقلال بازی کند. قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده هم با خداحافظی او مخالف بودند و ما هم همین عقیده را داریم.

وی عنوان کرد: فرهاد مجیدی بازیکن با اخلاقی است و همین موضوع باعث شده در میان هواداران محبوبیت زیادی داشته باشد از همین رو امیدواریم او به استقلال برگردد و باز هم برای این تیم بازی کند.

نجف‌نژاد که به گفته خودش بازی را از رادیو گوش می‌داد گفت: وقتی که گزارش بازی را گوش می‌کردم  زمانی که فهمیدم مجیدی می‌خواهد خداحافظی کند به فتح‌الله‌زاده و افرادی که در ورزشگاه بودند زنگ زدم و خواستم که نگذارند او مراسم خداحافظی انجام دهد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین گفت: معمولا هیئت مدیره یک باشگاه وارد این مسائل نمی‌شود اما به خاطر مجیدی و خداحافظی او، جلسه‌ای اضطراری برگزار خواهیم کرد تا این بازیکن دوباره به تیم برگردد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
اهورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۲۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۷
۰
۰
بسیار پر محتوا