۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
دبیرجمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان:

سردادن مرگ‌برآمریکا درجهان آرزوی امام بود

دبیرجمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان، سردادن شعار مرگ بر آمریکا از کعبه و کلیساهای جهان را آرزوی امام راحل دانست، گفت: تحریف یا نسبت ناروا به بنیانگذار انقلاب اسلامی در نزد مردم منفور و مردود است.
کد خبر : ۱۳۹۵۳۵
صراط: نادر یارحسینی ظهر امروز در نشست شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به آیه 71 سوره مبارکه آل عمران، اظهار کرد: این آیه درخصوص مشتبه کردن حق و باطل و امتزاج آن‌ها وترویج درجامعه از سوی عده‌ای مغرض سخن به میان آورده است.

وی با انتقاد از برخی اظهار نظرهای غیرمنطقی و غیرعقلایی، افزود: گاهی اشخاص انقلابی که دچار تحول فکری شده و دنیا برکامشان شیرین نشسته و ذائقه‌شان را تغییر داده است، اغوا شده و مسایل را بر اساس منافع و هوس‌های دنیوی خود، تعبیر و تفسیر می‌کنند.

دبیرجمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه مذاکره‌کنندگان با آمریکا از سیاست‌های شیطانی آن‌ها غافل نشوند، گفت: آمریکایی‌ها هیچگاه در طول تاریخ با هیچ کشور و ملتی صادق نبوده و همواره مشکل آفرین بوده‌اند.

یارحسینی با بیان اینکه مصادیق انسانی و اخلاقی صداقت، عدالت و ترحم در سیاست خارجی آمریکا جایگاهی ندارد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها جز به منافع خویش به چیز دیگری نمی‌اندیشند.

وی با اشاره به مصادیقی در خصوص عدم صداقت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها، اظهار کرد: مسئولین جمهوری اسلامی به موضوع مذاکره که از سوی دو طرف اتخاذ شده بود که محرمانه بماند پایبند ماندند، اما یک‌ساعت پس از مذاکره مسایل محرمانه مذاکره از طریق رسانه‌های صهیونیستی منتشر شد.

دبیرجمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان، پیشنهاد مذاکره از طرف آمریکایی‌ها بهانه‌ای برای محدود کردن فعالیت دانش هسته‌ای و تشدیدتحریم‌ها علیه ملت ایران عنوان کرد.

یارحسینی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از مذاکره به دنبال تشدید تحریم‌ها هستند، گفت: آمریکا از زمان طاغوت به ایران بدهکار است و تاکنون آنرا بلوکه کرده است و ظاهرا برآن است تا در چند مرحله و با شرط به ایران بپردازد و از جمله اینکه در هر دوره فعالیت هسته‌ای در ایران تحت نطارت و کنترل خود درآورده و بتدریج فعالیت‌ها را تعلیق و تعطیل کند.

وی با تاکید بر اشغالگری رژیم صهیونیستی با حمایت غرب و آمریکا، تصریح کرد: شصت سال قبل انگلیس و آمریکا بخشی از خاک فلسطین را تصاحب و صهیونیست‌ها را به آن سرزمین انتقال دادند.

دبیرجمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان، با انتقاد از برخی سخنان، گفت: امام خمینی(ره) بارها شعار مرگ بر آمریکا سر داده‌اند و فرمودند که تمام گرفتاری ملت ایران و مسلمانان از آمریکا است.

یارحسینی، سردادن شعار مرگ بر آمریکا  از کعبه و کلیساهای جهان را آرزوی امام راحل دانست، خاطرنشان کرد: تحریف یا نسبت ناروا به بنیانگذار انقلاب اسلامی در نزد مردم منفور و مردود است.

وی با اشاره به فعالیت استاندار جدید گیلان، اظهار کرد: نجفی، مدیری بومی است و از بعد شخصیتی فردی معقول، منطقی و معتدل است.

دبیرجمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان، افزود: استاندار گیلان چندین سال سابقه مدیریت استانی و کشوری دارند و امیدواریم گیلان را از وضعیت فعلی اقتصادی نجات دهند و درانتصاب مدیران افراد دلسوز و صادق و معتقد به نظام و ولایت را مدنظر داشته باشند.
منبع: تسنیم