۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵

مهرعلیزاده زورخانه را به 100 کشور می‌برد؟

رئیس فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای گفت: به دنبال افزایش تعداد کشورهای عضو این فدراسیون هستیم.
کد خبر : ۱۳۹۶۵۷
صراط: محسن مهرعلیزاده در حاشیه مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی اظهار داشت: فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی در ایران به مدت هشت سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: در این راستا فدراسیون ایران درخواست خود را برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی به فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای ارائه کرد که ما هم این درخواست را بررسی و موافقت کردیم.

رئیس فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای با مطلوب ارزیابی کردن سطح کیفی و کمی این رقابتها، افزود: مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی برای نخستین بار است که در این سطح در کشورمان برگزار می شود.

مهرعلیزاده با بیان اینکه به دنبال نهادینه کردن این ورزش در سطح استانهای مختلف کشور هستیم، بیان داشت: برگزاری این مسابقات در استان لرستان و شهر خرم آباد مقدمه ای در راستای برگزاری مسابقات در دیگر شهرها و استانهای کشور است.

وی با تقدیر از علی دولتشاهی عضو کمیته اقتصادی و توسعه منابع فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای عنوان کرد: ایشان با تقبل کل هزینه های برگزاری این دوره از مسابقات کمک زیادی به ورزش کشور و لرستان کردند.

رئیس فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای با یادآوری اینکه در حال حاضر این فدراسیون در 66 کشور دنیا عضو دارد، بیان داشت: به دنبال این هستیم که تعداد کشورهای عضو در فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای را به 100 کشور برسانیم.

منبع: مهر