۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
مرادی:رضازاده می‌خواست خانه اهدایی رئیس‌جمهور هم پُر از وسیله باشد/ او در زمان دوپینگ 9 وزنه‌بردار، خاویار خورده بود!

توقعی که رضازاده از احمدی‌نژاد داشت

رئیس سابق فدارسیون وزنه‌برداری گفت: جالب اینکه رئیس‌جمهور وقت که به رضازاده خانه و زمین اهدا کرده بود وی مدعی می‌شد که باید خانه‌ام پُر باشد.
کد خبر : ۱۳۹۷۰۵
صراط: علی مرادی که شب گذشته مهمان برنامه ورزش از نگاه دو بود، در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش و در پاسخ به این سؤال که آیا حسین رضازاده هم به همراه سایر 9 ملی‌پوش دیگر که آزمایش دوپینگ‌شان مثبت اعلام شده، آزمایش دوپینگ داده بود یا نه،‌گفت:‌در همان زمان که آزمایش این 9 نفر درآمد عنوان شده بود رضا زاده خاویار خورده است و همین عامل باعث شد که گویا این اتفاق برای رضازاده نیفتاد البته خاویار گران است و پولش را ما نداده بودیم و من هم به درستی جریان را نمی‌دانم.

وی ادامه داد:‌با تائید ایوانف، سرمربی وقت تیم ملی وزنه‌برداری صد در صد آن 9 نفر از مواد نیروزا استفاده کرده بودند و در این موضوع شکی وجود ندارد.

مرادی در مورد اینکه آیا رضازاده از وی زمانی که دوپینگ 9 وزنه‌بردار درآمد از وی پول درخواست کرده بود یا خیر، گفت: بله این اتفاق افتاد.وقتی شفاف‌سازی می‌شود باید حرف‌ها را زد. آن زمان هم که بحث 10 میلیون تومان پرداختی به رضازاده پیش آمد زمانی بود که کلا 10 میلیون تومان به ما می‌دادند تا هر کاری انجام دهیم. جالب اینکه رئیس‌جمهور وقت که به رضازاده خانه و زمین اهدا کرده بود وی مدعی می‌شد که باید خانه‌ام پر باشد که البته این اتفاقات هم می‌افتاد.

دبیرکل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا در مورد اینکه اقدامات باعث کمک به ورزشکار سالاری نشده است، گفت: خیر من حتی مخالف این کار بوده و هستم و حتی برخی شاهد هستند و اوجش زمانی بود که ماشین‌ها به در و دیوار می‌خورد و آزمایش دیابت، در حالی مثبت اعلام می‌شد که در زمان ما همین آزمایشات سالم بود و هیچ مشکلی نداشت و بر همین اساس سناریوهایی تعریف می‌شد که من دیگر نبودم.

وی در قسمت دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه نقشی در آمدن ایوانف در برهه دوم زمانی به عنوان سرمربی تیم ملی نداشتم، در این خصوص گفت: در همان زمان از مسئولان وقت ورزش کشور و در حاشیه رقابت‌هایی که برگزار می‌شد در حالی با ایوانف رایزنی کرده و او را به عنوان سرمربی تیم ملی که به واقع من هیچ کاره بودم و به همین دلیل هم استعفای خود را به آقایان تحویل دادم. و عجیب اینکه در حالی برکنار شدم که مجمع فدراسیون در این تصمیم هیچ دخالتی نداشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیان صهیونیست است یا خیر،‌گفت: در این مورد شبهه وجود داشت اما ثابت نشد.

مرادی در پایان در قسمتی از صحبت‌هایش که بیشتر شبیه دردو دل و گلایه بود گفت: من برای این قهرمانان در پشت صحنه گوجه خُرد کردم و این در حالی بود که هیچ‌گاه برای بچه‌هایم این کار را انجام ندادم.
منبع: فارس