۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳
نتايج هفته هفتم ليگ برتر فوتسال/بازي ميثاق و دبيري نيمه تمام ماند

جنجال در لیگ برتر فوتسال

ديدار تيم‌هاي فوتسال، ميثاق و دبيري در حالي که شش دقيقه به پايان بازي باقيمانده بود به جنجال کشيده شد و نيمه‌تمام باقي ماند.
کد خبر : ۱۳۹۷۱۳
صراط: در آغاز هفته هفتم ليگ برتر فوتسال عصر امروز شش ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين ديدار اين هفته ديدار تيم‌هاي ميثاق تهران و دبيري تبريز در حاليکه شش دقيقه و 8 ثانيه به پايان اين بازي باقي مانده بود به جنجال کشيده شد و نيمه‌تمام باقي ماند. اين درگيري زماني به وجود آمد که وحيد شمسايي گل سوم دبيري و تساوي‌بخش تبريزي‌ها را وارد دروازه ميثاق کرد که اين موضوع با اعتراض هواداران تيم ميزبان همراه بود و پس از آن به پرتاب بطري و هجوم به درون زمين پرداختند. اين بازي در حالي به جنجال کشيده شد که سرمربيان دو تيم يعني محمود خوراکچي و وحيد شمسايي از دوستان قديمي به حساب مي‌آيند.

همين امر باعث شد تا داور بازي را نيمه‌تمام اعلام کند و در حاليکه بازي با نتيجه 3 بر 3 دنبال مي‌شد، داور زمين را ترک کرد.

در ديگر ديدار تيم فوتسال منصوري قرچک ميزبان تأسيسات دريايي بود که در پايان توانست با نتيجه 3 بر يک به برتري برسد و با 14 امتياز و به دليل تفاضل گل کمتر پائين‌تر از دبيري در رده دوم قرار بگيرد.

هلال‌احمر تبريز هم 5 بر 3 مقابل ميزبان خود راه ساري به برتري رسيد تا 13 امتيازي شود و به رده چهارم صعود کند. ديدار تيم‌هاي فوتسال شهرداري سابق و حفاري اهواز هم با نتيجه 5 بر يک به سود شاگردان ناظم‌الشريعه در حفاري به پايان رسيد. شاگردان سيد مهدي ابطحي در شهرداري ساوه مقابل تيم سابق سرمربيشان شکست سنگيني را تجربه کردند.

در ديگر ديدار شهرداري تبريز 4 بر يک ميزبان خود ماهان تنديس قم را از پيش رو برداشت و با 11 امتياز در رده ششم قرار گرفت.

در آخرين بازي امروز هم فرش‌آرا ميزبان زمزم اصفهان بود که در پايان با نتيجه 4 بر صفر به برتري رسيد. در اين ديدار قدرت بهادري هت‌تريک کرد. فرش‌آرا با 14 امتياز در رده سوم قرار گرفت.

ديدار تيم‌هاي فوتسال گيتي‌پسند و پتروشيمي ماهشهر به علت درخواست مسئولان اصفهاني يک روز به تعويق افتاد و فردا برگزار خواهد شد. تيم فوتسال گيتي‌پسند اردويي را در ازبکستان برگزار کرده و به همين دليل خواستار به تعويق افتادن مسابقه خود شد.
منبع: ورزش سه