۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
فرامرزی:

تبعات حذف سپاهان از جام حذفی

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص استعفای کرانچار گفت: استعفای کرانچار شایعه ای بیش نیست. این مربی هم اکنون در تمرینات حضور دارد.
کد خبر : ۱۳۹۸۳۵
صراط: فرامرزی افزود: تأخیر کرانچار در تمرین روز چهارشنبه باعث شد که برخی از افراد گمان کنند که این مربی استعفا داده است، در حالیکه این موضوع صحت ندارد.

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان در ادامه بیان داشت: بعد از باخت غیرمنتظره در جام حذفی طبق صلاحدید کادر فنی تمرینات تیم در روز چهارشنبه تعطیل شد و روز پنج شنبه هم کرانچار با اعضای هیأت مدیره جلسه داشت و به علت طولانی شدن بحث بین طرفین سرمربی تیم با تأخیر در تمرینات تیم حضور یافت.

وي عنوان داشت: بر این اساس برخی از افراد شایعه استفعای کرانچار از تیم سپاهان را مطرح کردند.

فرامرزی تصریح کرد: جلسه اعضای هیأت مدیره با کرانچار در خصوص برنامه های این مربی برای نیم فصل دوم بود و در مورد عملکرد کرانچار تا پایان نیم فصل صحبتی مطرح نشد.

وی درباره درگیری هواداران در تمرینات تیم سپاهان بیان داشت: درگیری بین هواداران سپاهان به خاطر عملکرد کرانچار در تیم نبوده است. اعتراض هواداران به دلیل حذف سپاهان در نخستین بازی جام حذفی بود.

سرپرست باشگاه سپاهان عنوان کرد: به هر حال درگیری بین هواداران در حدی نبود که نیروی انتظامی دخالت کند. بر این اساس این درگیری با وساطت بزرگان ختم به خیر شد.

وی درباره اعلام لیست مازاد تیم سپاهان گفت: ما کماکان برنامه ای برای جذب بازیکن نداریم. همچنین به همه بازیکنانمان احتیاج داریم و قصد اعلام لیست مازاد را نداریم.

فرامرزی درباره معاوضه آرش افشین با چند پرسپولیسی تصريح کرد: تیم ها بر اساس چارچوب و مقررات خاص خود برای جذب بازیکن اقدام کند. بر این اساس ما نه مذاکره و نه مکاتبه ای با باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم داشتیم.

سرپرست باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: طبق برنامه، ما از صبح روز شنبه 18 آبان فعالیت مان برای جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات را شروع می کنیم.