۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۱

بیانیه‌تبیین‌مواضع‌بسیج‌دانشجویی‌دانشگاه‌ها

۱۳ آبان امسال همانند سال گذشته در حالی فرا می‌رسد که دشمن با بهره‌گیری از عناصر داخلی غافل و مغرض خود در صدد ایجاد خط نفاق میان مسلمانان ایران است.
کد خبر : ۱۳۹۸۸۶
صراط: در بخشی از بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان به مناسبت 13 آبان آمده است: یوم‌الله 13 آبان یکی از نقاط نورانی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و یادآور سه رویداد مهم تبعید امام راحل به ترکیه، شهادت دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی است که هیمنه و ابهت استکبار جهانی را فروریخت و فریاد بلند ظلم‌ستیزی و آزادیخواهی ایران اسلامی را در دنیا طنین‌انداز کرد.

در این بیانیه آورده شده است: 13 آبان تبلور تغییرناپذیر و همیشگی خداوند مبنی بر شکست مستکبران عالم، یادآور خروش قهر انقلابی ملت مسلمان ایران و برملا شدن چهره کریه و جنایتکار آمریکا و توطئه ننگین عوامل وابسته و سرسپرده داخلی آنان است.

این بیانیه می‌افزاید: دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) با هوشیاری، بیداری، نجابت و صلابت انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی و کانون بین‌المللی، تفکیک خودی و غیرخودی و تفکیک خادمان از خائنان، پالایش اساسی در دوران نظام ایجاد ‌و مسیر اصلی انقلاب اسلامی را شفاف کرد.

در این بیانیه آمده است: درسی که ملت رشید و فداکار ایران از حوادث آموزنده و الهام‌بخش تاریخ انقلاب اسلامی خود به ویژه رخدادهای 13 آبان از سال 42 تا 58 آموخته است، اتخاد راهبرد ایستادگی و پایداری مستمر آنان در برابر سیاست‌های قلدرمآبانه و سلطه‌جویانه استکبار جهانی به ویژه آمریکا را مورد تاکید قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: 13 آبان امسال  همانند سال گذشته در حالی فرا می‌رسد که دشمن با بهره‌گیری از عناصر داخلی غافل و مغرض خود در صدد ایجاد خط نفاق میان مسلمانان ایران و در راستای اهداف و منافع از پیش تعیین شده استکبار جهانی برآمده است.

این بیانیه می‌افزاید: دانشجویان بسیجی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری پیمان می‌بندند تا آخر ایستاده و آماده فداکاری همه جانبه باشند.

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان در این بیانیه خاطرنشان کرده‌اند: که لازمه استقلال‌خواهی و رویارویی با جهان استکبار ایمان راسخ به فضل الهی و مجهز شدن به علم و تکنولوژی است و امیدواریم در‌ عرصه نهضت تولید علم و جنبش نرم‌افزاری گام بلند در راه عزت و آبادانی و خودکفایی ایران اسلامی برداریم.

منبع: تسنیم