۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۹

چراغ‌سبز پرسپولیس به‌خروج مهره تاثیرگذارش

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نیلسون برای پرسپولیس زحمت کشیده و طلبکار هم است اما اگر اصرار دارد می‌تواند نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شود.
کد خبر : ۱۳۹۹۱۸

صراط: محمد رویانیان در مورد آخرین وضعیت نیلسون و جلسه با مدیر برنامه‌های او گفت: من به برخی مسائل کاری ندارم اما صحبت‌های خوبی پس از اینکه مصاحبه نیلسون را دیدم به خاطر اینکه شرایط او را بپرسم با مدیر برنامه‌هایش داشتم.

وی افزود: مدیر برنامه‌های ایشان به من اعلام کرد که ضرب‌الاجلی برای ما و شرطی نگذاشته و فقط نیلسون می‌خواهد مشکل مالی‌اش حل شود، البته خودتان می‌دانید هیچکس نمی‌تواند برای پرسپولیس شرط یا ضرب‌الاجل بگذارد.

وی افزود: پس شرطی در کار نبوده، ایشان فقط در خصوص برخی از مسائل مالی صحبت کرد که من هم معتقدم که مسائل مالی که می‌شود در خانواده آن را حل کرد نباید رسانه‌ای شود و جای این حرف‌ها در رسانه نیست. مگر بقیه بازیکنان ما شرایط‌شان مانند نیلسون نیست؟ اما قدم به قدم در حال حل کردن آنها هستیم.

رویانیان ادامه داد: من به شدت مخالف مسائلی اینچنینی هستم که یک بازیکن بخواهد باشگاه را از طریق رسانه‌ها تهدید کند اما این موضوع را اعلام می‌کنم علی‌رغم اینکه نیلسون برای پرسپولیس زحمت کشیده و بازیکن مؤثری مانند تمام بازیکنان ما در بازی‌های اخیر بوده ،اگر دوست دارد نیم‌فصل از ما جدا شود، ما هم حرفی نداریم و می‌تواند این کار را انجام دهد. این حرف من است چون من با تهدید و شرط و شروع مخالفم.

وی افزود: من از دریافتی‌های دقیق نیلسون اطلاعات کافی نداشتم اما امروز این اطلاعات را گرفتم و متوجه شدم که ایشان طلبکار است اما معتقدم هرگز نباید یک بازیکن به خود اجازه بدهد تا در این شرایط آن هم در پرسپولیس تیم را به حاشیه ببرد. در همین تیم بازیکنانی با روح بزرگ و با تعصب علی‌رغم اینکه شاید مشکل مالی داشتند برای تیم جنگیدند چون می‌دانستند مسائل مالی مطرح کردنش جایش در رسانه‌ها نیست و راستش را بخواهید از این نوع برخورد نیلسون با توجه به اخلاق حرفه‌ای‌اش که خیلی هم دوستش دارم، تعجب کردم. اما مطمئن باشید من اجازه نمی‌دهم کسی برای پرسپولیس شرط و شروط بگذارد.

وی در پایان یادآور شد: من همیشه به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با غیرت و تعصب به دستورات کادر فنی گوش کردند و تا الآن هم مزد زحمات خود را با صدرنشینی در لیگ برتر و صعود در جام حذفی به مراحل بالاتر گرفته‌اند. خیلی از این بازیکنان با تعصب و غیرتی که دارند وارد زمین شده‌اند ما همه چیز را زیر نظر داریم اما اجازه نمی‌دهیم کسی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس شرط و شروط بگذارد.

منبع: فارس