۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰

نگاهی به هفته یازدهم بوندس‌لیگا

در شب پیروزی شاگردان پپ گواردیولا در خانه هوفنهایم تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ هم با درخشش دروازه‌بان ایرانی‌اش بر بایرلورکوزن غلبه کرد.
کد خبر : ۱۳۹۹۳۶
صراط: در شب دوم از هفته یازدهم رقابت‌های بوندس‌لیگا عصر امروز (شنبه) 5 دیدار به صورت همزمان برگزار شد. در یکی از این دیدارها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه هوفنهایم به میدان رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود به برتری رسید. در این بازی باواریایی‌ها توسط ماریو ماندزوکیچ (39) و توماس مولر (75) به گل رسیدند و در مقابل دروازه‌شان توسط نیکلاس شوله (34) باز شد. نکته جالب اینجا است که فرانک ریبری هر 2 پاس گل تیمش را داد تا مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا 29 امتیازی شود و همچنان صدرنشینی خود را استحکام بخشد.

در دیداری دیگر اینتراخت برانشوایگ  که وضعیت خوبی در جدول رقابت‌های بوندس‌لیگا ندارد در خانه خود به مصاف بایرلورکوزن رفت. شیرهای زرد که در این بازی همچون دیدارهای چند هفته اخیر دنیل داوری را مسئول حفاظت از دروازه‌شان کرده بودند موفق شدند با نتیجه یک بر صفر بر میهمان قدرتمند خود غلبه کنند. تنها گل این بازی را دومنیک کومبلا در دقیقه 81 به ثمر رساند. شاگردان تورستن لیبرکنشت که دومین پیروزی بوندس‌لیگایی خود را جشن گرفتند با این برد 7 امتیازی شدند ولی همچنان در قعر جدول این رقابت‌ها قرار دارند. دنیل داوری، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در این دیدار عملکرد خوبی داشت و  7 بار دروازه‌ تیمش را از فروریختن نجات داد.

در سایر دیدارهای برگزار شده هم نتایج زیر رقم خورد:

* هامبورگ صفر- بورسیا مونشن‌گلادباخ 2
* هرتابرلین صفر- شالکه یک
* نورنبرگ صفر- فرایبورگ 3

ساعت 21 امشب هم اینتراخت فرانکفورت در خانه خود پذیرای ولفسبورگ خواهد بود.

پرونده هفته یازدهم بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با انجام 2 دیدار بسته می‌شود. در نخستین بازی آگزبورگ به مصاف ماینتس می‌رود و در آخرین دیدار هفته وردربرمن در خانه خود میزبان هانوفر خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات بوندس‌لیگا تیم بایرن مونیخ با 29 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بورسیا دورتموند و بایرلورکوزن به ترتیب با 28 و 25 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول این مسابقات جای دارند.

منبع: تسنیم