۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
دشمن دوست دارد حرفش از زبان نوه امام گفته شود

حرف دشمن از زبان نوه امام

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن دوست دارد حرفش از زبان نوه امام(ره) گفته شود، تاکید کرد: برخورد نعیمه اشراقی و برخی افراد منتسب به مسئولان مملکت حاکی از عدم شناخت مبانی انقلاب اسلامی است.
کد خبر : ۱۴۰۰۷۷
صراط: محمدحسین بابایی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در طول تاریخ بیشترین ضربه‎ها از منصوبین و منتصبین درجه یک و درجه دو رهبران الهی و اسلام زده شده است.

وی با بیان اینکه تاریخ باید درس عبرت‎مان باشد، تصریح کرد: دشمن دوست دارد حرفش از زبان نوه امام(ره)، و یا کسانی که روزی در کشور وزیر، رئیس‎جمهور، رئیس مجلس، فرمانده بزرگ نظامی، خطیب توانمند و عالم زبردست بودند گفته شود اما اگر افراد معمولی این حرف‎ها را بگویند در جامعه تاثیر چندانی ندارد.

در طول سالهای رحلت امام شاهد سستی و سکوت موسسه تنظیم و نشر آثار امام بودیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به سخنان امام علی (ع) به مالک اشتر تصریح کرد: امیرمومنان با مالک دستور دادند که مواظب نزدیکان و اطرافیانش باشد و همه آنها را بر اساس دستورات دینی و انقلابی تربیت کند که این مهم وظیفه همه بزرگان است.

بابایی تاکید کرد: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) باید به خاطره‎گویی نعیمه اشراقی واکنش مثبت نشان دهد که اگر مردم برخورد مناسبی از سوی این موسسه ببینند بسیار خوشحال خواهند شد ولی متاسفانه در طول سالهای رحلت امام شاهد سستی‎ها، سکوت‎ها و بعضا تاثیرهای ناروا بودیم.

وی افزود: روزی یک خبرنگار از کروبی که آن زمان رئیس مجلس شورای اسلامی بودند پرسید چرا شما که خودتان را یار خاص امام می‎دانید در مقابل تحریف‎ها از کلام امام راحل و بعضا توهین‎هایی که به ایشان می‎شود سکوت می‎کنید، که ایشان پاسخ دادند اگر من با این افراد برخورد کنم به نفع جناح مقابل خواهد بود.

دایره تنگ جناحی نباید مانع وظیفه‎ای که نسبت به حفظ انقلاب داریم شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: کسی که آنچنان نگاه جناحی پیدا می‎کند که وظیفه‎اش را نسبت به بنیانگذار انقلاب اسلامی فراموش می‎کند و حاضر می‎شود در مقابل توهین به امام(ره) و تحریف فرمایشات ایشان سکوت اختیار کند دیگر چه انتظاری می‎توان داشت، که متاسفانه تاریخ از این رفتارهای متناقض زیاد است.

بابایی با تاکید بر اینکه باید سخن حق حتی اگر تلخ باشد باید گفته شود، بیان داشت: سوال ما از موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) این است که طی 15 سال اخیر که بسیاری از حرف‎های بی‎پایه و تحریف در فرمایشات امام راحل صورت گرفته چرا واکنش نشان نمی‎دهد.

وی به فرمایشات امام راحل اشاره کرد و گفت: امام فرمودند هر چه در آینده از من گفته می‎شود باید مستند باشد اما چرا موسسه حفظ و نشر آثار امام که وظیفه‎اش حفظ میراث مکتوب و شفاهی امام راحل است به وظیفه خود عمل نکرده آیا آنها نیز فکر می‎کنند اگر حقیقت را بگویند به نفع یک جناح تمام می‎شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: دایره تنگ جناحی نباید ما را از وظیفه‎ای که نسبت به حفظ بنیان انقلاب داریم مانع شود هر چند دوست داشتن چیزی در حد افراط انسان را کور و لال می‎کند.
منبع: فارس