۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰

پیام وزارت علوم به مناسبت 13 آبان

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی با صدور پیامی از دانشگاهیان برای حضور پرشور در مراسم یوم الله 13 آبان دعوت کرد.
کد خبر : ۱۴۰۱۵۱
صراط: متن این پیام به شرح زیر است:

"34 سال پیش، دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران سیزدهم آبان ماه را در بلندای تاریخ به نماد مبارزه با استکبار، استبداد و استعمار تبدیل کردند و برگ زرینی بر تاریخ مبارزات پیشگامانه خویش افزودند.

در باور آمریکای جهانخوار نمی گنجید که 15 سال بعد از تبعید مجاهد نستوه و مرجع بزرگ شیعه حضرت امام خمینی (ره)، جوانان انقلابی ایران اسلامی با الهام از اندیشه و آرمانهای آن بزرگوار، پرچم مقابله با استکبار را این چنین برافرازند و جهانِ تسلیم در برابر زورگویی ها را به حیرت بنشانند، پرچمی که در ادامه راه به دست مجاهدان جنگ تحمیلی داده شد و مسلمانان غیور در سایر کشورهای مسلمان، با آفرینش نهضت بیداری اسلامی جلوه و تلألو آن را جهانی ساختند.

امروز دانشجویان ایران اسلامی با الهام از آرمانهای امام راحل، با رهبر فرزانه خود پیمان می بندند که ضمن وفاداری به ارزشهای اسلامی و آرمانهای انقلابی در تلاش برای اعتلای علمی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و منظر متعالی رتبه اول علمی درمنطقه و پیروزی در برابر جنگ نرم دشمن را هرچه زودتر محقق سازند.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاهیان سراسر کشور دعوت می کند فردا همگام با ملت شهید پرور ایران با حضور در تجمعات پرشور «روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی» ، مواضع انقلابی خود را به نمایش گذارند.

منبع: ایسنا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم