۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
لحظه به لحظه با مراسم روز 13 آبان

طنین "مرگ بر امریکا" در 770 شهر ایران

13 آبان ایران یکصدا فریاد "مرگ بر آمریکا" سر داد. جلیلی، ضرغامی، حداد عادل، کامران دانشجو، محسن رضایی، 5 نفر از دولتمردان روحانی و تعدادی از نمایندگان مجلس در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی حضور داشتند.
کد خبر : ۱۴۰۲۶۳
"گروه سیاسی صراط" - امروز 13 آبان است و ایران یکصدا شعار مرگ بر آمریکا سر داد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، اطراف لانه جاسوسی آمریکا، خیابان طالقانی و خیابان‌های اطراف آن از صبح امروز حال و هوای ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ را تداعی می‌کند. مراسم ساعت 10 صبح امروز آغاز شده است.

13 آبان در تاریخ ایران یادآور دست کم سه حادثه تاریخی است که هر سه به نوعی با خوی استکبارستیز آمریکا گره خورده است.

13 آبان 58 دانشجویان پیرو خط امام و مردم ایران با ورود به سفارت آمریکا در خیابان طالقانی، این لانه جاسوسی را تسخیر کرده و جاسوسان حاضر در آن را به گروگان گرفتند.

13 آبان 1357 دانش‌آموزان تهرانی که در اعتراض به حکومت و جنایات پهلوی در دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، به خاک و خون کشیده شدند.

امام راحل نیز در 13 آبان سال 1343 به علت اعتراض به حکومت پهلوی و مصوبه کاپیتولاسیون آمریکایی به کشور ترکیه تبعید شدند.

حال و هوای لانه جاسوسی

فارس گزارش داده که از صبح امروز و در حالی که چند ساعت به آغاز مراسم 13 آبان مانده، خیابان‌ طالقانی و خیابانهای اطراف لانه جاسوسی به دلیل سهولت در تردد و انجام بهتر مراسم مسدود شده است.

بنر و پارچه نوشته هایی در محکومیت سیاست های خصمانه آمریکا و عکس هایی از نحوه ورود دانشجویان به لانه جاسوسی در خیابان طالقانی و دیوارهای آن نصب شده است.

به گزارش مهر اقشار مختلف از جمله دانش آموزان و دانشجویان و سایر آحاد جامعه مقابل لانه جاسوسی تجمع کرده و با در دست داشتن پلاکاردهایی و پارچه نوشته هایی انزجار خود را از سیاست های خصمانه آمریکا نسبت به ملت ایران وجهان نشان دادند.

بنر و پارچه نوشته هایی در محکومیت سیاست های خصمانه آمریکا و عکس هایی از نحوه ورود دانشجویان به لانه جاسوسی در خیابان طالقانی و دیوارهای این خیابان نصب شده است.

همچنین سرود های با مضمون مرگ بر آمریکا در مقابل لانه جاسوسی در حال پخش است و به  لحظه به لحظه جمعیت حاضر اضافه می شود.

گروه های دانش آموزی با بر تن داشتن لباس های متحد الشکل و به دست داشتن پلاکارد مرگ بر آمریکا به سمت لانه جاسوسی  در حرکت هستند.

همچنین جمع زیادی از خانواده های شهدا در خیابان طالقانی تقاطع حافظ تجمع کرده اند.

اجرای سرود یوم‌الله 13 آبان توسط دانش‌آموزان اجرای سرود جدید "پایان شیطان" توسط اسفندیار قره باغی، خواننده معروف سرود آمریکا، آمریکا مرگ به نیرنگ تو و شعرخوانی علیرضا غزوه شاعر متعهد و معاصر انقلاب اسلامی، اجرای مداحی در آستانه شب اول ماه محرم از برنامه های مراسم است.

در ادامه مراسم پس از آن اجرای زندۀ تصنیف "مرگ بر آمریکا" حامد زمانی سید عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما سخنران پایانی مراسم یوم‌الله 13 آبان خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خيابان طالقاني و خیابانهای منتهی به لانه جاسوسی، شاهد حضور جمع کثيري از مردم،‌ دانشجويان و دانش‌آموزان راهپيمايي‌کننده است.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»و «مرگ بر اسرائیل»، انزجار خود را از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تشریح جزئیات مراسم راهپیمایی 13 آبان،  این مراسم به صورت ویژه در تهران، مقابل لانه جاسوسی سابق آرمیا واقع در خیابان طالقانی تقاطع خیابان شهید مفتح از ساعت 10 تا 11 و 30 دقیقه با حضور قشرهای مختلف مردم استکبارستیز ایران اسلامی، دانش‌آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیت بیدار، تشکل‌های دانشجویی و همه وفاداران حقیقی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همان‌طور که مقام معظم رهبری در سخنان آغاز سال 92 در مشهد مقدس و در بیانات روز گذشته (یکشنبه) در میان جوانان دانش‌آموز و دانشجو بیان فرمودند« به مذاکره خوش‌بین نیستم ولی به اذن‌الله از این مذاکره ضرری هم نمی‌کنیم و این تجربه ظرفیت فکری ملت ما را بالا خواهد برد. اگر مذاکرات به نتیجه برسد که چه بهتر ولی اگر نتیجه نگرفتند معنایش این باشد که کشور باید روی پای خودش بایستد».


از جمله نکاتی که در کنار برگزاری راهپیمایی امروز به چشم می‌خورد، نصب بیلبوردهایی با مضمون "صداقت آمریکایی" است که این بیلبوردها اخیرا مورد توجه قرار گرفته و به عبارتی به صداقت آمریکایی‌ها طعنه می‌زند. مضمون یکی از بیلبوردهای صداقت آمریکایی، عکس خروسی است که پرچم آمریکایی از دم این خروس آویزان است.

پرچم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی در کف خیابان در جاهای مختلف گسترانیده شده تا شرکت‌کنندگان در راهپیمایی امروز با عبور از روی این پرچم‌ها نشان دهند آمریکایی‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

یکی دیگر از نکات جالبی که در راهپیمایی امروز به چشم می‌خورد حضور اقشار مختلف مردم از سنین پایین تا کهنسالان است که هر کدام با در دست داشتن پلاکارد و دست‌نوشته‌ای در این مراسم حضور یافته‌اند.

"مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده" ، " الموت لامریکا الموت لاسرائیل"، "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" شعارهایی هستند که تظاهرات کنندگان امروز سر می‌دهند.

دسته‌های عزاداری به مناسبت آغاز ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان به جمع تظاهرات‌کنندگان می‌پیوندند.

مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان حضور یافت. وی گفت: نصب بیلبوردهای صداقت آمریکایی یک حرکت انقلابی بود و ما از آن حمایت می‌کنیم. طلایی ادامه داد: این بیلبوردها نمادی از شور و شعار ملت ما در مقابل آمریکا است، یعنی اینکه ملت ما هیچ وقت چهره سلطه‌گر آمریکا را فراموش نمی‌کند. عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: از طرف دیگر این حرکت انقلابی ملت ما پشتوانه‌ای برای دولتمردانی است که مسئولیت مذاکره با 1+5 را بر عهده دارند تا آمریکا و بقیه بدانند که تیم مذاکره‌کننده ما یک ملت است که با بصیرت نظاره‌گر رفتارهای طرف مقابل است.

جهاد دانشگاهی به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: در این دوره حساس، راه مواجهه با دیوار بلند بی‌اعتمادی به آمریکا، راهبرد حکمت، عزت و مصلحت در سیاست خارجی است که تضمین کننده تداوم حمایت مردم از مذاکرات منطبق بر این شاخص‌هاست و فارغ از به دست آمدن و یا نیامدن نتایج محسوس، مهمترین حاصل آن اعلام مجدد حقانیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌ روابط بین‌الملل و تقویت عزم و اراده‌ ملی خواهد بود.

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران مراسم یوم‌الله 13 آبان است.

تظاهرات‌کنندگان امروز، ماکت‌های سانتریفیوژ و فناوری‌‌های نوین کشور را در دست دارند و برای حمایت از جهاد علمی در کشور آنها را با خود حمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.


به گزارش تسنیم، راهپیمایی 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در سراسر کشور، صبح امروز دوشنبه 13 آبان 1392 در بیش از 770 شهر و شهرستان سراسر کشور برگزار می‌شود.

برنامه‌های مراسم یوم‌الله 13 آبان در تهران در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا به شرح زیر است:

پس از حرکت تظاهرکنندگان از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مدارس به سمت لانۀ جاسوسی سابق آمریکا، مراسم از ساعت 10:00 صبح با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط گروه رزم‌نوازان ستاد دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران و اجرای سرود یوم‌الله 13 آبان توسط دانش‌آموزان، اجرای سرود جدید "پایان شیطان" توسط اسفندیار قره باغی، خواننده معروف سرود آمریکا، آمریکا مرگ به نیرنگ تو و شعرخوانی علیرضا غزوه شاعر متعهد و معاصر انقلاب اسلامی، اجرای مداحی در آستانه شب اول ماه محرم و پس از آن شاهد اجرای زندۀ تصنیف "مرگ بر آمریکا" حامد زمانی خوانندۀ جوان کشورمان خواهیم بود و سید عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما نیز سخنران پایانی مراسم یوم‌الله 13 آبان خواهد بود.

بیلبوردهای صداقت آمریکایی

در مسیرهای منتهی به این مراسم بیلبوردهای صداقت آمریکایی نصب شده است.


آدمک های آمریکا و اسراییل به آتش کشیده شدند

دقایقی پیش و در مقابل جایگاه ویژه برگزاری مراسم 13 آبان آدمک‌های سران رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا به آتش کشیده شد.

بنابر این گزارش دانش‌آموزان تهرانی با این اقدام نمادین خود انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه آمریکا و اسرائیل علیه ایران اعلام کردند.

قرار است تا دقایقی دیگر بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی در پوشش گرامیداشت روز 13 آبان قرائت شود.



ایرانی ها هیچ گاه جنایات آمریکا را فراموش نمی کنند

به گزارش فارس، در این مراسم پرچم‌های یا حسین، یا زهرا، لبیک یا حسین، السلام علیک یا اباعبدالله و پرچم‌های سه رنگ کشورمان در دست دانش‌آموزان و دانشجویان قرار دارد.

هم اکنون حاضرین در این مراسم شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

تجمع‌کنندگان مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا همچنین دست‌نوشته‌هایی با مضمون «ایرانی‌ها هیچگاه جنایات آمریکا را فراموش نمی‌کنند» در دست دارند.

معاون روحانی آمد

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با صدور بیانیه‌ای بیان داشت: استکبارستیزی، همواره یکی از مولفه‌های اصلی و هویتی انقلاب اسلامی بوده است. چرا که اساس و پایه اسلام مبارزه با کفر، شرک، نفاق و ظلم است و همه اینها در کشورهای استکباری، در قالب مادی‌گرایی،شعارهای مردم فریب و کشتار مردم بی‌گناه کشورهای مستضعف قرار دارد.

**‌ محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جمعی از مردم تهران که از سمت ميدان 7 تير و خيابان مفتح شمالي به سمت لانه جاسوسي حرکت می‌کردند، حضور یافت.

** سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت 13 آبان، اظهار داشت:‌ سیزده آبان که به حق نام «روز ملی مبارزه با استکبار» را بر پیشانی خود دارد، تداعی کننده سه رخداد سرنوشت ساز تاریخی، تبعید حضرت امام (ره)، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی، که نقطه عطف همه آنها، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام است که حضرت امام (قدس سره‌الشریف) در تعبیری باشکوه از آن به عنوان «انقلاب دوم» یاد کردند.

در ادامه این پیام آمده است: آنچه طی 35 سال گذشته به اثبات رسیده این است که تنها راه استمرار انقلاب و توسعه پیشرفت در عرصه مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پایداری هوشمندانه در قبال زیاده‌خواهی‌های مستکبران جهانی است، چنانکه مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، تثبیت کننده ارزش های انقلاب اسلامی بود.

** سازمان بسیج مهندسین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن 13 آبان، اعلام کرد:‌ حرکت جوانان ایرانی در سال 58 تثبیت و حفظ آمریکاستیزی ایرانیان بود. حرکت آنها عملیاتی بود با رمز جاودان مرگ بر آمریکا! عملیاتی که شهد پیروزی آن هنوز در کام شجاع مردان و دلیر زنان ایرانی تازه است. لانه جاسوسی آمریکای منافق و دو رو دندان لقی بود که جوانان انقلابی آن را علاج پیش از وقوع کردند.
در ادامه این بیانیه آمده است:‌
آیا احدی می‌تواند جنایات آمریکای پلید را در حق ملت ایران نادیده بگیرد؟ این جرثومه فساد واستکبار به قدری برملل مظلوم جهان جنایت مرتکب شده که در یک روز و چند روز و حتی در سطح یک کنفرانس و دادگاه نمی شود موارد نقض و جنایاتش را احصا کرد. مردم ایران نتیجه اعتماد به آمریکا را در سده گذشته به چشمان خویش دیدند، پس هرگز تن به ذلت و خواری در برابر زبون ترین دشمنشان نخواهند داد.
دشمنان این آب و خاک بدانند که مردم ایران فهمیده‌اند که تنها برای دین و مذهب شان چنگ و دندان تیز کرده‌اند، اما ای کوردلان غافل بدانید که ما زاده عاشوراییم و ذلت را به هیچ قیمتی نمی‌پذیریم. گندم ری ارزانی خودتان، ما دست از پشتیبانی ولایت فقیه بر نمی داریم، چرا که به قول پیر جماران نمی‌خواهیم به مملکتمان آسیبی برسد.

** جمعی از نمایندگان مجلس از جمله نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، سیدباقر حسینی نماینده زابل و زهک، هادی قوامی نماینده اسفراین، احمد چاردولی نماینده ملایر، قاسم عزیزی نماینده بجنورد، روح‌الله حسینیان نماینده تهران و ... از جمله نمایندگانی بودند که در کنار مردم در این مراسم حضور یافتند.

** محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی در جمع تظاهرات‌کنندگان 13 آبان حضور یافتند.

حرکت دسته‌های عزاداری دانشجویی

به گزارش فارس، با توجه به همزمانی برگزاری مراسم گرامیداشت روز 13 آبان و آغاز ماه محرم، دانشجویان کشور در مراسم راهپیمایی بزرگ دانشجویی 13 آبان با سردادن شعارهایی حرمت عزاداری اباعبدالله را پاس داشتند.

براساس این گزارش دانشجویان کشور شعارهایی با عنوان «حسین حسین شعار ما، شهادت افتخار ماست»، «یا فاطمه الزهرا» و «هیهات منا الذله» سر دادند.

شایان ذکر است در این مراسم تابلوهای و پرچم‌هایی در رابطه با محرم نیز در دستان دانشجویان است. آهنگ‌هایی به صورت مداحی پخش می‌شود.

دانشجو و بختیاری به جمع راهپیمایان پیوستند

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کامران دانشجو وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری در جمع تظاهرات‌کنندگان تهرانی حضور یافت.

بیانیه جنبش دانش‌آموزی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان توسط نماینده دانش‌آموزان قرائت شد. در این بیانیه آمده است: ما جنبش‌های دانش‌آموزی همیشه و همه جا همراه با حسین زمان فریاد هیهات من‌ الذله سر می‌دهیم و می‌گوییم که زیر بار ستم و ظلم نخواهیم رفت. در بخش دیگری از بیانیه جنبش دانش‌آموزی آمده است: مذاکره در عرف آمریکا به معنای گفت‌وگو برای قبول خواسته‌های آنهاست و در واقع هدفشان از مذاکره یک کار تبلیغاتی است و برداشتن تحریم‌ها وعده‌ای دروغ است.

مرتضی بختیاری معاون سیاسی امنیتی دادستانی کل کشور و وزیر سابق دادگستری به جمع راهپیمایان تهرانی حاضر در مراسم 13 آبان پیوست.

جمعي از اصناف و بازاريان نيز در تظاهرات مردمي امروز حضور دارند و دست نوشته هايي چون "امريکا شيطان بزرگ است"، "انرژي هسته اي حق مسلم ماست"، " ما تا آخر ايستاده ايم امام " ، "سلامت و صلح جهاني بسته به انقراض مستکبران است " در دست دارند. گروه هاي مردمي عکس هايي از شهداي هسته اي کشورمان را نيز در دست دارند .

برداشتن تحریم‌ها وعده‌ای دروغ است

بیانیه جنبش دانش‌آموزی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان توسط نماینده دانش‌آموزان قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر بخواهیم برای جنایات آمریکا فهرستی درست کنیم یک کتاب می‌شود، از این رو 13 آبان هر سال کتاب جنایات آمریکا قطور‌تر شده و ملت‌های آزادیخواه بر روحیه استکبار‌ی و منفعت‌طلبانه دولت آمریکا بیشتر پی می‌برند.

در این بیانیه تاکید شده است ما جنبش‌های دانش‌آموزی همیشه و همه جا همراه با حسین زمان فریاد هیهات من‌ الذله سر می‌دهیم و می‌گوییم که زیر بار ستم و ظلم نخواهیم رفت.

در بخش دیگری از بیانیه جنبش دانش‌آموزی آمده است مذاکره در عرف آمریکا به معنای گفت‌وگو برای قبول خواسته‌های آنهاست و در واقع هدفشان از مذاکره یک کار تبلیغاتی است و برداشتن تحریم‌ها وعده‌ای دروغ است.

در بخشی دیگر از بیانیه جنبش دانش‌آموزی آمده است ملت ایران شکوفایی اقتصادی خود را با اتکاء درونی و نه راه ذلت به دست خواهد آورد و ما دانش‌آموزان و افسران مبارزه با جنگ نرم ضمن گرامیداشت این روز تاریخی در راستای تداوم استکبار‌ستیزی ملت ایران در یوم‌الله 13 آبان شرکت می‌کنیم و این روز را سنبل مبارزه با استکبار جهانی می‌دانیم؛ ما تا نابودی کامل استکبار دست از مقاومت و مبارزه برنخواهیم داشت.

وزیر سابق علوم: حضور پرشور در راهپیمایی13 آبان نشانه حمایت از مذاکره‌کنندگان است

کامران دانشجو وزیر علوم دولت دهم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: راهپیمایی امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته است.

وی اضافه کرد:‌مردم با این حضور پرشور خود پیامی را اضافه‌تر نسبت به سال‌های قبل می‌دهند به ویژه از زمانی که تیم مذاکره کننده ما در حال مذاکره است، این یک پیام است که انشاءالله بتوانند به صورت محکم از حق و حقوق ملت ایران دفاع کنند.

مذاکره با عرف آمریکایی قبول حرف آنهاست

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت فرا رسیدن روز 13 آبان به شرح زیر است:

13 آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و شکست توطئه‌های آمریکا به عنوان نماد واقعی استکبار جهانی نقش اساسی داشت. تبعید حضرت امام (ره) در 13 آبان سال 1343 از یک سو و اعتراض گسترده دانش‌آموزان به دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران در 13 آبان 1357 از دیگر سو شرایط را برای اوج‌گیری انقلاب و نیز تسریع سرنگونی رژیم شاهنشاهی فراهم نمود. همزمان با این تحولات تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 1358 ابعاد جدیدی از مبارزه مردم ایران و آمریکا را رقم زد.

13 آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است. دستگیری و تبعید سلسله‌جنبان نهضت اسلامی ملت ایران در طی اعتراض ایشان به تصویب لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمنی افتاد تا انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای انداخت.

در ادامه این بیانیه امده است: ما اعضای جنبش دانش‌آموزی با ایمان به فرمایشات خمینی کبیر و تأصی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب همیشه و در همه جا با ندای حسین زمان شعار هیهات من‌الذله را سر داده و هرگونه سازش با استکبار جهانی را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم جمهوری اسلامی اقتدار و عزت خود را از افکار عمومی و ابرقدرت‌های جهان به دست نیاورده و در مرکب ما عزت از آن کسی است که به خدا توکل نموده باشد.

در این بیانیه آمده است همانگونه که رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی پیش‌بینی نمود مذاکره در عرف آمریکایی گفت‌وگو برای قبول حرف آنهاست هدف دولتمردان غیرمنطقی آمریکا از مذاکره یک کار تبلیغاتی بوده و وعده دروغ می داده است که می‌خواستند تحریم‌ها را بردارند ما دانش‌‌آموزان و افسران جوان مبارزه با جنگ نرم ضمن گرامیداشت این روز مهم تاریخی در عرصه تداوم استکبارستیزی انقلاب اسلامی 13 آبان را سنبل مبارزه و مقاومت ملت شریف ایران در مقابل استکبار جهانی می‌دانیم و اعلام می‌کنیم تا نابودی آنها دست از مبارزه و مقاومت برنخواهیم داشت.

رضایی: مراسم بزرگداشت 13 آبان روز اعلام عزت ایران در مذاکرات هسته‌ای است

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم بزرگداشت روز 13 آبان و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره جایگاه روز 13 آبان گفت: روز 13 آبان روز استقلال ملت ایران است چرا که ما بعد از 20 سال در این روز توانستیم به استقلال خود دست پیدا کنیم.

وی افزود: امسال روز 13 آبان یک تفاوت عمده با سال‌های قبل دارد و آن این است که امسال در روز 13 آبان ملت ایران با شکوه هرچه بیشتری حضور پیدا خواهد کرد تا بگوید که در مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت مذاکره می‌کند و ذلت موضع ایران نیست.

پلاکارد‌های صداقت آمریکایی در دست راهپیمایان تهرانی/ اعتراض به حذف شعار مرگ بر آمریکا

در حالی که برخی جریان‌ها و گروه‌ها در هفته‌های اخیر تلاش داشتند که بیلبوردهای صداقت آمریکایی را از معابر عمومی شهر جمع‌آوری کنند امروز و همزمان با یوم‌الله 13 آبان پلاکاردهای صداقت آمریکایی در دست مردم قرار دارد.

گروه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و مردم با حمل پلاکاردهای صداقت آمریکایی اعتراض خود را به تلاش‌ها برای حذف شعار مرگ بر آمریکا ابراز کردند.

راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان خطاب به تیم مذاکره کننده: «به آمریکایی‌ها بدبینیم»

جمعی از دانشجویان حاضر در این مراسم دست نوشته‌هایی با این مضمون که ما به تیم مذاکره کننده ایرانی خوش بینیم اما به آمریکا بدبینیم» در دست دارند.

دانشجویان حمل کننده این دست نوشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با تاکید بر اینکه ما به تیم مذاکره کننده ایران و دستگاه دیپلماسی کشور خوش‌بینیم تاکید کردند و ملت ایران به دلیل جنایات آمریکا و خوی استکباری این کشور به دولت مردان آمریکایی بدبین هستند.

برگزاری مراسم نمادین رمی جمرات با عکس اوباما در راهپیمایی 13 آبان

در راهپیمایی بزرگ دانشجویی 13 آبان تابلوهای بزرگی که بر روی آن عکس اوباما و نام آمریکا و پرچم آمریکا بر روی آن نقش بسته بود، وجود دارد که دانشجویان به صورت نمادین مراسم رمی جمرات را اجرا کرده و به سمت این تابلوها سنگ و تیر پرتاب کردند.

براساس این گزارش در این راهپیمایی دانشجویان شعارهایی مبنی بر اینکه با وجود تحریم از مقاومت کوتاه نمی‌آییم، سردادند.

همچنین در این مراسم جمعی از طلبه‌های کشور نیز حضور دارند

حمل سیاهه جنایات آمریکا علیه ملت ایران

راهپیمایان تهرانی بنرهای مختلفی از جنایات آمریکا را از جمله حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران،کودتای نوژه،‌ حمله به تاسیسات نفتی، ترور دانشمندان ایرانی، غائله کردستان، طرح داماتو، غارت اموال ایران، حج خونین سال 63، جنگ تحمیلی، پروژه ایران‌هراسی، اهانت به دولت و ملت ایران و توهین به مقدسات اسلامی حمل می‌کردند و بعضی از آنها را نیز در خیابان منتهی به خیابان طالقانی نصب کرده‌اند.

خیابان‌های اطراف لانه جاسوسی گنجایش پذیرش شرکت کنندگان در راهپیمایی را ندارد

راهپیمایی دانشجویی 13 آبان که از صبح امروز آغاز شده است با شور و حالی در حال برگزاری است که تردد در خیابان طالقانی ممکن نیست و خیابان‌های اطراف نیز گنجایشی برای شرکت کنندگان در راهپیمایی ندارد.

دانش آموزان، سالمندان، طلبه‌ها، مسئولان کشور و جانبازان دفاع مقدس در این مراسم حضور دارند.

شایان ذکر است مردم تهران با حضور در راهپیمایی 13 آبان فریاد انزجار از دولت آمریکا سرمی‌دهند.

نقدی: 13 آبان امسال نشان‌دهنده جدیت ملت ایران در مقابله با آمریکاست

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا و در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این مراسم گفت: خوشبختانه امسال استقبال باشکوهی از مراسم روز 13 آبان شد و تاکنون طبق برخی برآوردها، 5 برابر جمعیت سالهای گذشته در این مراسم حضور یافته‌اند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در این مراسم نشان دهنده جدیت ملت ایران درمقابله با استکبار جهانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت سخنان دیروز مقام معظم رهبری گفت: به نظر من بیانات دیروز مقام عظمای ولایت منشور کامل نرمش قهرمانانه بود.

نقدی ادامه داد: این سخنان تشویق مردم را در برابر استکبار جهانی و آمریکا و رژیم صهیونیستی مشخص کرد و همچنین موجب تقویت هیئت مذاکره کننده ایران در مذاکرات با کشورهای 1+5 شد.

وی افزود: باید این سخنان را در عرصه عمومی و در سراسر کشور به درستی تدوین کرد.

حدادعادل: راهپیمایی13 آبان موجب تقویت موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای می‌شود

غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور پرشور و بی‌سابقه مردم در راهپیمایی 13 آبان، گفت: این حضور پرشکوه و بی‌سابقه به خوبی نشان می‌دهد که مردم ایران همچنان به آرمان‌های انقلاب پایبندند.

وی افزود: به نظر من مراسم امسال 13 آبان بسیار باشکوه‌تر از مراسم سالهای گذشته برگزار شده است و مردم حضوری پررنگ در این مراسم دارند.

همچنین حداد عادل در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در 13 آبان به طور حتم سبب تقویت موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای خواهد شد، گفت: به طور حتم دیپلمات‌های ما با این قدرت‌نمایی ملت ایران می‌توانند در حوزه دیپلماتیک به خوبی کار خود را انجام دهند.

حضور وزرای علوم، بهداشت و آموزش وپرورش در راهپیمایی 13 آبان

مراسم 13 آبان امسال با حضور پرشور مردم و مسئولان در حال برگزاری است که مقاماتی از قوه مجریه نیز در این مراسم حضور دارند.

در این مراسم محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و فرجی‌دانا وزیر علوم تحقیقات و فناور حضور دارند.

همچنین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در این مراسم حضور دارد.

«مرگ بر امریکا» توسط حامد زمانی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا

سرود «مرگ بر امریکا» توسط حامد زمانی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا به مناسبت یوم‌الله 13آبان آغاز شد.

این آهنگ روزگذشته طی مراسمی در لانه جاسوسی آمریکا رونمایی شده بود.

آغاز سخنرانی سعید جلیلی

سخنرانی سعید جلیلی در مراسم آغاز شد. تسنیم مهم ترین محورهای سخنرانی او را بدین شرح گزارش کرده است:

* در اندیشه و آرمان امام استقلال و آزادی به صورت متعالی مطرح می‌شد.

* اندیشه امام به قدری متعالی بود که امروز که دشمنان نمی‌توانند به مقابله با آرمانهای امام برخیزند، به مقابله با اصل اندیشه و آرمان بر آمده‌اند. و مطلق اندیشه و آرمان را نفی کرده و ادعا میکنند عرصه سیاست و سیاست خارجی عرصه واقعیت‌هاست و نه عرصه آرمان‌ها.

* دشمنان با شعار واقع‌بینی می‌خواهند به مقابله با اندیشه امام و آرمان امام بپردازند.

* بزرگترین هنر امام این بود که درک صحیح از واقعیت را به جهان نشان داد و اجازه نداد واقعیت‌ها را تحریف کنند. امام اجازه نداد کسانی به میل خود آن درک از واقعیت که دوست دارند را به ملت‌ها تحمیل کنند. امام منکر واقعیت ها نبود. اتفاقا هنر امام واقع‌بینی صحیح و دقیق مبتنی بر یک اندیشه صحیح بود.

* اگر تقوای الهی باشد، آنگاه است که شما می توانید واقعیت ها را بخوبی ببینید. هنر امام این بود.

* امام دقیقا روی واقعیت ها دست گذاشت و اینکه نظام تصمیم‌گیری در دنیا در سیاست خارجی و مناسبات قدرت در عرصه بین الملل را به مردم دنیا نشان بدهد.

* نقطه قوت امام و انقلاب این بود که پیشتاز بود در درک واقعیت ها و معرفی آن به جهان. امام می فرمود مستکبرین جهان را با دید استکباری خود و بیماری روحی که در آنهاست نگاه می کنند. این دید مستکبری این است که سایر اقشار مردم را نبینند. این منطق امام بود در ارائه واقعیت ها. شاهد روشن آن همین رویداد امروز است که اینجا جمع شده‌ایم.

* 34 سال پیش مردم ایران گفتند سفارتخانه‌های آمریکا لانه جاسوسی است. این را امام و ملت بیان کردند. امروز بعد از 34 سال می بینیم آن واقعیتی که امام به خوبی نشان داد و دید، حتی متحدین آمریکا به آن اعتراف می‌کنند.

* اولین و شاید یکی از مهمترین واقعیاتی که امام به دنیا نشان داد و به ملت‌های آزادیخواه نشان داد این است که تنها با قطع استبداد داخلی نمی توان به آزادی و استقلال رسید. اگر میخواهیم به استقلال واقعی  برسیم و به آزادی واقعی برسیم، باید ریشه ها و پشتیبانان مستبدین و دیکتاتورها را پیدا کنیم که ریشه در استکبار جهانی دارد. برای همین امام تسخیر لانه جاسوسی را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامید. امام درک صحیح و واقع‌بینانه از تاریخ داشت و میدانست چرا نهضت مشروطه به سرانجام رسید. چرا که هدف این نهضت فقط استبداد داخلی بود و متوجه پشتیبانان خارجی آن نبود.

* تسخیر لانه جاسوسی نشان داد که انقلاب مسیر خود را درست می رود و فقط به دیکتاتور توجه ندارد بلکه به پشتیبانان دیکتاتور هم توجه داشت و نوک حمله را متوجه مانع اصلی استقلال و آزادی کشور کرد.

* امام میدانست این استقلال و آزادی کشورها بدون قطع کردن دست استکبار ممکن نیست. 

* وقتی حرکتی علیه استبداد صورت می‌گیرد، اگر به عقبه خارجی آن و به دست استکبار متوجه نباشد نمی‌تواند فرجام صحیح یابد. در نهضت ملی شدن صنعت نفت هم شاهد بودیم که آن را تحمل نکردند. در بیداری اسلامی کشورهایی که فقط به قطع دست دیکتاتورهای داخلی بسنده کردند، دیدید چه فرجامی پیدا کردند. دیدند که مستکبرین نه تنها برایشان کاری نکردند بلکه دیکتاتورهای دیگر را از دریچه‌ای دیگر وارد کردند.

* اگر 13 آبان نبود، میتوانست چنین انحرافی برای انقلاب بوجود بیاید. ولی 13 آبان جلوی انحراف انقلاب اسلامی را گرفت.

* استکبار دشمنی عمیق با منافع و ارزشهای ملت ها دارد. امام فهم دقیقی از این موضوع داشت. به جز آنچه آمریکا در لانه جاسوسی انجام می داد، نه تنها این دشمنی‌ها را پس از انقلاب متوقف نکرد و حتی پس از تسخیر لانه جاسوسی متوقف نکرد بلکه اقدامات براندازانه دیگری همچون حمایت از صدام و تخصیص بودجه برای براندازی و بلوکه کردن دارایی و ... انجام داد. آمریکا تلاش کرد حتی خط لوله گاز از ایران عبور نکند. در یک سال 39 مورد موضع‌گیری توسط آمریکا علیه عبور خط لوله گاز از ایران صورت گرفت. 

* آمریکا به دنبال این است که حداقل رفتارهای هویت‌بخش انقلاب اسلامی تغییر کند و به همین دلیل با همه ظرفیت می‌خواهند، ظرفیت و قدرت منطقه‌ای ایران را تهی کنند.

* سند دفاع موشکی بالستیک، سند ارزیابی دفاع 4 ساله، سند ارزیابی استراتژیک آمریکا و ...، همه شان مسئله محوری را تهدید ایران معرفی میکنند و در گناهی نابخشودنی حتی رئیس جمهور آمریکا ایران را تهدید به حمله اتمی می کند. منطق آنها همان منطق فرعون است. نگرانند با ظهور انقلاب اسلامی، مدل آنها در حوزه های سیاسی و اقتصادی که برای ملت ها تجویز کردند برچیده شود. اینجاست که امام درک عمیقی از رفتار دشمن دارد. (قرائت کلام امام درباره علت رویایی آمریکا با ایران) امام می فرمایند نزاع ایران و آمریکا، نزاع دو اندیشه است.

* امام به خوبی روشن میکند که دشمنان ما منطق صحیح ندارند. اینکه آنها به ملت ایران جسارت کرده و با تعابیر زشت یاد می‌کنند، همان زمان ملت ایران را با تعبیر زشت خطاب قرار داده بودند، امام فرمودند در مرام آنها وحشی آن است که رام آنها نباشد. 

* امام می فرمودند اینها به کمتر از اینکه ما از مسیری که برداشته‌ایم دست برداریم رضایت نمی‌دهند.

* قدرتهای استکباری مشروطه و ملی شدن صنعت نفت را تحمل نکردند. امروز می بینند که ملت ایران در عرصه های مختلف پیشرفت‌های بسیاری کسب کرده و به همین دلیل در برابر این پیشرفت های کشورمان هرچه دارند بسیج می‌کنند. آنها از دست ملت ایران عصبانی هستند. این همان چیزی است که شهید بزرگوارمان شهید بهشتی می فرمود که بمیرید در این عصبانیتی که از ملت ما دارید.

* شعار مرگ بر آمریکا شعار متفکرترین و صادق ترین انسانهای ماست. انسانهایی که بیشترین فهم را از مخالفت آنها با ما داشتند. منطق امام این بود که مرگ بر آمریکا، مرگ بر خودبزرگ بینی و تحقیر ملت هاست. مرگ بر اتاق فرمانی است که در یک لحظه فرمان مرگ هزاران انسان را می‌دهد. 

* مرگ بر آمریکا علیه 1 درصدی است که مدافع مناسبات ظالمانه حاکم بر جهان حتی در خود آمریکاست. 

* همت ها و رجایی ها و بهشتی ها و باکری‌ها فریاد مرگ بر آمریکا سر می دادند و آن را سمبل آزادی خواهی و استقلال خواهی این ملت تبدیل کردند.

* امام به خوبی بیان کردند که امروز آنچه آنها دنبال می کنند با شیوه هایی است که فقط زور نیست بلکه تزویر و فریب رسانه‌ای هم در آن وجود دارد. آنها به دنبال تحقیر ملت‌ها هستند و دنبال این هستند که با تحقیر ملت ها آنها را دنباله رو خودشان بکنند. امام دروغگویی و فریبکاری آنان را به جهان نشان میداد و می فرمود اینها که صحبت از بشر می کنند دروغ میگویند و آنچه آنها میخواهند حقوق عده ای خاص و حقوق ظالم هاست.

* امام می گفت شورای امنیت وقتی میتواند شورای امنیت باشد که مدافع حقوق مستضعفین و مظلومان باشد. ملت ما جانانه‌ترین مقاومت‌ها را اگر در برابر زور زورگویان توانست انجام دهد به خاطر این بود که ویژگی مهمتر ملت ما این بود که توانست در کنار مقاومت در برابر زور دشمن، در برابر تزویرها و حیله های دشمن نیز مقاومت کند.

* واقعیت دیگری که امام به ملت ما و جهان نشان داد، آن بود که بسیاری از آنچه قدرتهای استکباری امروز نشان میدهد قدرت پوشالی و هیمنه پوشالی است. امام ضعف دشمن را به خوبی می شناخت و به مردم معرفی میکرد. همچنان که امام با جسارت قدرت مستضعفین و مومنین را نشان میداد و می فرمود دشمن نمیتواند کاری را پیش ببرد. امام می فرمود آنها به جز اذیت و آزار نمیتوانند کاری انجام دهند.

نشریه آمریکایی ویکلی استاندارد چند وقت پیش نوشت همه روسای جمهور آمریکا، از کارتر تا اوباما، همه با این حرف امام موافق هستند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

* امام می فرمود این تبلیغی که آمریکایی ها درست کرده و خود را آسیب ناپذیر نشان می دهند، و این بت بزرگی که ساختند را ملت ما می شکند. باید ملت ها از اسارت بلندگوهای شیطانی بیرون بیایند.

* امام در عمل نشان داد که می توان پیروزیهای بزرگ را به دست آورد. سرنگونی شاه و ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی و پیروزیهای شاگردان امام در جنگهای 33 و 22 روزه این واقعیت را نشان داد که ملت ها میتوانند موفق و پیروز باشند و آنچه دشمنان درباره خود بروز می‌دهند واقعیت ندارد.

* واقعیت ششمی که امام به ملت ها و ملت ما نشان داد این بود که ما میتوانیم موفق باشیم و پیروزیهای بزرگ به دست آوریم اما شرط آن وحدت و انسجام است. اگر ما پشتیبان هم نباشیم و وحدت لازم را نداشته باشیم آنها میتوانند چشم طمع داشته باشند. لذا امام تاکید داشت که باید ملت هم صدا باشد. 

* آنها می دانند از کجا ضربه خوردند،  موضع پیروزی ما اتحاد کلمه بود. 

* امروز هوشیاری را باید ملت ما داشته باشد. تمام تلاش دشمن این است که وحدت و یکپارچگی ملت ما را در مقابله با استکبار تبدیل به اختلافات داخلی کند. اینجا باید بدانند که این آرزو را به گور خواهند برد. ملت ما علیرغم تکثر و تنوع سلایق سیاسی که مایه رشد و بالندگی است، تمام ملت یکپارچه در مبارزه با استکبار و مقابله با سیاست های ضدآمریکایی، پشتیبان نظام، دولت و تیم مذاکره‌کننده هستند.

* اگر ملت ما جانانه ترین مقاومت را در برابر ظلم انجام داده، ویژگی ملت ایران این است که در برابر تزویر و فریب هم مقاومت کرده و نمیگذارد وحدت ملت ما که یکی از نمادهایش مبارزه با استکبار جهانی و سیاست های خصمانه آمریکاست کمرنگ کنند. امروز همه ما و تمام آحاد ملت باید کمک کنند تا کشور و دولت ما بتواند با استفاده حداکثری از ظرفیت های کشور در حل مشکلات اقتصادی، حداکثر موفقیت را داشته باشد. همه باید پشتیبان هم باشند تا حتی یک روز را برای پیشرفت کشور از دست ندهیم و انشاءالله آن حماسه سیاسی بزرگ که ملت ایران در 24 خرداد آفرید با وحدت و همدلی و همبستگی آحاد مردم و جریان های سیاسی و همه نهادهای نظام با حماسه اقتصادی تکمیل شود.

* یکی از اندیشمندان غربی به صراحت اخیرا نوشت که جمهوری اسلامی ایران نشان داد نه تنها بدون آمریکا بلکه در مقابله با آمریکا بزرگترین پیشرفتهای علمی، فناوری و اقتدار منطقه ای را به دست آورده است.

* لذا همه ما تلاش خواهیم کرد تا نظام و دولت ما بتواند در عرصه های مختلف صنعت، فناوری، کشاورزی و اقتصاد و همه عرصه های پیشرفت روز به روز موفق تر از گذشته باشد. این حرف امام است که ما خدا را داریم. در رحمت خدا به روی ما باز است و ما با اتکال به رحمت خدا و قدرت  خدا پیش می رویم و قدرتمند پیش خواهیم رفت تا برای همیشه چشم طمع مستکبران برای همیشه از کشور ما قطع شود. ان‌شاءالله.


خیابان‌های اطراف لانه جاسوسی گنجایش پذیرش شرکت کنندگان در راهپیمایی را ندارد

راهپیمایی دانشجویی 13 آبان که از صبح امروز آغاز شده است با شور و حالی در حال برگزاری است که تردد در خیابان طالقانی ممکن نیست و خیابان‌های اطراف نیز گنجایشی برای شرکت کنندگان در راهپیمایی ندارد.

دانش آموزان، سالمندان، طلبه‌ها، مسئولان کشور و جانبازان دفاع مقدس در این مراسم حضور دارند.

شایان ذکر است مردم تهران با حضور در راهپیمایی 13 آبان فریاد انزجار از دولت آمریکا سرمی‌دهند.

نقدی: 13 آبان امسال نشان‌دهنده جدیت ملت ایران در مقابله با آمریکاست

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا و در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این مراسم گفت: خوشبختانه امسال استقبال باشکوهی از مراسم روز 13 آبان شد و تاکنون طبق برخی برآوردها، 5 برابر جمعیت سالهای گذشته در این مراسم حضور یافته‌اند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در این مراسم نشان دهنده جدیت ملت ایران درمقابله با استکبار جهانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت سخنان دیروز مقام معظم رهبری گفت: به نظر من بیانات دیروز مقام عظمای ولایت منشور کامل نرمش قهرمانانه بود.

نقدی ادامه داد: این سخنان تشویق مردم را در برابر استکبار جهانی و آمریکا و رژیم صهیونیستی مشخص کرد و همچنین موجب تقویت هیئت مذاکره کننده ایران در مذاکرات با کشورهای 1+5 شد.

وی افزود: باید این سخنان را در عرصه عمومی و در سراسر کشور به درستی تدوین کرد.

حدادعادل: راهپیمایی13 آبان موجب تقویت موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای می‌شود

غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور پرشور و بی‌سابقه مردم در راهپیمایی 13 آبان، گفت: این حضور پرشکوه و بی‌سابقه به خوبی نشان می‌دهد که مردم ایران همچنان به آرمان‌های انقلاب پایبندند.

وی افزود: به نظر من مراسم امسال 13 آبان بسیار باشکوه‌تر از مراسم سالهای گذشته برگزار شده است و مردم حضوری پررنگ در این مراسم دارند.

همچنین حداد عادل در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در 13 آبان به طور حتم سبب تقویت موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای خواهد شد، گفت: به طور حتم دیپلمات‌های ما با این قدرت‌نمایی ملت ایران می‌توانند در حوزه دیپلماتیک به خوبی کار خود را انجام دهند.

حضور وزرای علوم، بهداشت و آموزش وپرورش در راهپیمایی 13 آبان

مراسم 13 آبان امسال با حضور پرشور مردم و مسئولان در حال برگزاری است که مقاماتی از قوه مجریه نیز در این مراسم حضور دارند.

در این مراسم محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و فرجی‌دانا وزیر علوم تحقیقات و فناور حضور دارند.

همچنین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در این مراسم حضور دارد.

ما به دولت آمریکا اعتماد نداریم

شرکت‌کنندگان در مراسم یوم‌الله 13 آبان با پلاکارد‌هایی با عنوان «ما تا آخر ایستاده‌ایم» استقامت و پافشاری خود بر آرمان‌ها را به نمایش گذاشتند.

شرکت‌کنندگان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهای «ما به دولت آمریکا اعتماد نداریم» غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکا را به تیم مذاکره کننده ایرانی یادآور شدند.

اجرای سرود اسفندیار قره‌باغی و ترانه حامد زمانی در مراسم 13 آبان

سرود «مرگ بر امریکا» توسط حامد زمانی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا به مناسبت یوم‌الله 13آبان آغاز شد.

این آهنگ روزگذشته طی مراسمی در لانه جاسوسی آمریکا رونمایی شده بود.

حضور اقلیت‌های مذهبی در مراسم یوم الله 13 آبان

دراین مراسم اقلیت مذهبی از جمله کلیمیان و آشوری‌ها همراه با سایر اقشار مردم حضور دارند.

نمایندگان این اقلیت‌ها اظهار داشتند که ما همچون دوران جنگ تحمیلی در تمامی صحنه‌ها مدافع کشور بوده و بر حقوق مسلم ایران تاکید داریم.

قرائت قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان در بین راهپیمایان

قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان ماه؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بین تجمع‌کنندگان قرائت شد.

در ابتدای این قطعنامه آمده است: سیزدهم آبان ماه به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط عطف انقلاب اسلامی یادآور سه واقعه عبرت‌آموز در حافظه تاریخی ملت ایران است که دست پلید استکبار جهانی – بویژه آمریکای غارتگر و جنایتکار – در متن آن هویدا و تبلور بخش مقاومت، پایداری و اراده مستحکم ایرانیان حق طلب و آزاده در عرصه‌های رویارویی با جبهه استکبار و سلطه می‌باشد .

این قطعنامه تبعید حضرت امام‌خمینی(ره) به ترکیه بدلیل اعتراض شجاعانه به معاهده ننگین کاپیتولاسیون و مصونیت مستشاران آمریکایی در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی توسط رژیم سفاک پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358، را رخداد‌های برجسته‌ای می‌داند که 13 آبان ماه را در زمره‌ی"یوم الله" قرار داده و نمایشگاه عبرت‌آموزی از مبارزه مستمر و بی‌امان‌ ملت ایران علیه ام الفساد جهانی، شیطان بزرگ، آمریکای سلطه‌گر را به جامعه بشری عرضه‌ کرده‌اند.

تظاهرات کنندگان در این قطعنامه یادآور شدند: اینک در شرایطی که نظام سلطه و در رأس آن دولت آمریکا در مصاف با انقلاب اسلامی و روند بیداری و مقاومت اسلامی، شکست‌های سخت و مفتضحانه‌ای را متحمل و چشم‌انداز ناامیدکننده‌ای از آینده خود در منطقه راهبردی غرب آسیا فراروی خود یافته است و به رغم اجماع ملی ایرانیان در فراهم کردن فرصت جبران برای سردمداران کاخ سفید، آنها ناتوان از اجماع سازی درونی، همچنان تشدید تحریم‌ها و فشار‌ها و تبدیل عرصه‌ی مذاکرات هسته‌ای به میدانی برای القاء ضعف نظام و ملت عزیز را دنبال کرده و به زعم خود در پی تسلیم ایران مقتدر هستند، ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان ماه، با گرامیداشت حلول ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، تقارن "روز ملی مبارزه با استکبارجهانی" با سرآغاز ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را الهام بخش صحنه‌ی امروز نبرد ملت عاشورایی ایران با جبهه استکبار و سلطه قلمداد می‌کنیم.

شرکت‌کنندگان در تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان ماه، وحدت، اتحاد، وفاق و یکپارچگی ملی حول محور"ولایت فقیه" و منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را ضامن تداوم انقلاب اسلامی و پیگیری آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت کشور و عامل شکست و ناکامی راهبردها و سناریو‌های شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی دانسته و بر ضرورت تعمیق و تقویت همه‌جانبه آن بین آحاد جامعه و مورد توجه قرار گرفتن به عنوان اصول راهبردی توسط مسئولین و خواص کشور تاکید نمودند.

در ادامه این قطعنامه آمده است: ملت انقلابی و استکبارستیز ایران اسلامی، ضمن دفاع از آرمان قدس شریف و ستایش مقاومت و پایداری مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم نامشروع، حرام‌زاده و فاسد صهیونیستی، حمایت و همراهی آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی از غده سرطانی اسرائیل را تهدید علیه صلح، آرامش و امنیت منطقه و مشارکت در ظلم و جنایت علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین دانسته و با محکوم کردن تشدید شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی و تاکید بر ضرورت اخراج کامل اشغالگران، تنها راه حل عملی و مشروع مسئله فلسطین را همچنان بازگشت فلسطینیان به سرزمین آباء و اجدادیشان و برگزاری انتخابات آزاد می داند.

این قطعنامه می‌افزاید: ملت انقلابی ایرانِ اسلامی، با درک این تجربه که هر ملت و دولتی که به آمریکا اعتماد کند، ضربه خواهد خورد، حتی اگر از دوستان آمریکا باشد، بر ضرورت بازخوانی جنایت‌ها و خباثت‌های ایالات متحده علیه ملت ایران و افشای مصادیق سوءاستفاده‌های دولت آمریکا از اعتماد دولت‌ها به کاخ سفید تاکید نموده و فضاحت بزرگ جاسوسی آمریکا از متحدین اروپایی خود و شنود مکالمات و سلب حقوق شهروندی مردم کشورهای مختلف را مصداق سیاست‌های سلطه گرایانه، استکباری و ضد بشری این نظام مستکبر و متجاوز دانسته و آن را محکوم می‌نماید.

در این قطعنامه به حق قانونی ملت ایران در بهره‌مندی از دانش هسته‌ای اشاره شده و آمده است: ملت شجاع ، بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی، بهره‌مندی از دانش و فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را حق قانونی و مسلم خود دانسته و ضمن پشتیبانی و حمایت از رویکرد جدید سیاست خارجی دولت در روند مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 در چارچوب تاکتیک"نرمش قهرمانانه" و بر پایه اصل" عزت، حکمت و مصلحت"، حقوق و منافع ملی خود را در هیچ مذاکره‌ای قابل معامله نمی‌داند.

شرکت‌کنندگان در تظاهرات بزرگ 13 آبان ماه در شرایط حساس مذاکرات هسته‌ای با آمریکا و دیگر اعضای گروه 1+5 فتوای ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را مهمترین اقدام"اعتماد ساز"کشور دانسته و ضمن مطالبه عذرخواهی بی‌درنگ دولت ایالات متحده از اشتباهات تاریخی خود، لغو جامع و کامل همه تحریم‌های ظالمانه را گام‌های حداقلی برای جلب اعتماد ملت ایران دانستند.

این قطعنامه در ادامه افزود: مردم غیور و غیرتمند ایران اسلامی، ضمن افتخار به عملکرد انقلابی خود در مبارزه با نظام سلطه، آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت ایران دانسته و شعار"مرگ بر آمریکا" را انعکاس دکترین استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و فراگیر شدن آن در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را از مظاهر اصلی قدرت ملی و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی می‌داند و تا هنگام استیفای حقوق حقه ملت ایران و پایان یافتن سیاست‌های ظالمانه دولت مستکبر، غیرقابل‌اعتماد و عهدشکن ایالات متحده در قبال جامعه بشری، همچنان شعار راهبردی "مرگ بر آمریکا" عامل وحدت ملی و نشانه بارز انزجار جبهه مقاومت ضد آمریکایی در میهن اسلامی خواهد بود.

در این قطعنامه بر حمایت ملت از دولت و مردم سوریه نیز تاکید شده و آمده است: ملت مجاهد و پایدار ایران اسلامی، ضمن حمایت از دولت و مردم مقاوم سوریه، با محکوم نمودن هرگونه تلاش برای ادامه جنگ افروزی‌ها و جنایات تروریستی تکفیری‌های تحت حمایت قدرت‌های سلطه‌گر، از پیوستن دولت قانونی این کشور به کنوانسیون منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی ابراز خرسندی کرده و راه حل نظامی و توسل به ابزار تهدید و زور را گامی در راستای دامن زدن به بحران در منطقه تلقی و تنها راه حل پایان بخشیدن به فاجعه انسانی و حل مسئله معارضین سوری را مذاکره و خروج سریع تروریست‌ها و فراهم کردن امنیت و آرامش برای تعیین حق سرنوشت کشور توسط حق مردم سوریه میداند.

حمایت ملت ایران از امواج بیداری اسلامی نکته‌ای دیگری بود که در این قطعنامه بر آن تاکید شده  و بر همین اساس تظاهرکنندگان در اینق طعنامه آورده‌اند: ملت مسلمان و ظلم‌ستیز ایران، با حمایت از امواج بیداری اسلامی و آرزوی پیروزی ملت‌های مسلمان یمن و بحرین و دیگر ملت‌های حق‌طلب و آزادی‌خواه، از آحاد امت اسلامی بویژه مردم مصر و تونس می‌خواهد تا مراقب نقشه‌ها، ترفند‌ها و سناریوهای خطرناک انحراف و تداوم نفوذ استکبار در کشور‌های خود بوده و از هرگونه زورگویی، مداخله جویی و تحمیل قدرت‌های استعمارگر و سلطه‌طلب در امور کشورشان جلوگیری نمایند.

این قطعنامه می افزاید: ملت شجاع و دلاور ایران اسلامی ضمن محکوم کردن اظهارات متناقض و همراه با توهم برخی از مقامات و دولت‌مردان آمریکا مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی با تاکید بر سپری شدن دوران تهدید و ارعاب به تأسی از مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و فرماندهی کل قوا و به پشتوانه هوشیاری و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی نیروهای مسلح کشور، ارتکاب هرگونه اشتباه و غلطی از سوی دشمنان را با پاسخی قاطع، سخت و کوبنده مواجه و ایران را به گورستان متجاوزین تبدیل خواهند کرد.

در پایان قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبانه آمده است: ما شرکت‌کنندگان در این تظاهرات ملی، همراه با سایر آحاد و مردم رشید، انقلابی و ولایت مدار ایران ضمن میثاق مجدد با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره ) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت از هم ناگسستنی خود با ولی‌امر‌مسلمین‌ حضرت‌ امام‌خامنه‌ای‌عزیز(مدظله‌العالی)، منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون – به ویژه در عرصه‌ی هسته‌ای و تاکتیک نرمش قهرمانانه و هوشمندی برابر جبهه معاندین ملت ایران – را "فصل الخطاب" دانسته و بر لزوم تلاش قوای سه‌گانه و تمامی جریان‌ها و جناح‌های سیاسی معتقد به انقلاب و نظام برای به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های ملی در جهت تحقق منویات معظم له تاکید می‌نماییم.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان هم به خیل عظیم راهپیمایان تهرانی پیوست

نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جایگاه ویژه برگزاری مراسم 13 آبان حضور یافت.

سجادی دیروز از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

مصلحی: تیم مذاکره کننده با پشتوانه راهپیمایی 13 آبان دشمن را مدیریت کند

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت نهم در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت این راهپیمایی به این دلیل است که وقتی ما در داخل کشور اقتدار نشان دهیم و مردم نشان دهند که در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آیند، آنهایی که بحث مذاکرات را مطرح می‌کنند که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری یک مأموریت است می‌توانند با اقتدار و محکم بایستند.

وی اضافه کرد: در واقع اجازه نمی‌دهند که حق و حقوق ملت ایران با مشکل مواجه شود و نکته مهم این است که کسانی که مذاکره می‌کنند می‌توانند با این پشتوانه دشمن را مدیریت کنند نه اینکه دشمن آنها را مدیریت کند.

وی در پاسخ به این سؤال که 30 سال پیش دانشجویان ما نام این سفارت را لانه جاسوسی نهادند و اکنون تازه کشورهای دیگر آن را لانه جاسوسی می‌نامند، نظر شما در این باره چیست؟ اظهار داشت: بصیرت دانشجویان به تبعیت آنها از ولایت بازمی‌گردد. دقیقا آن زمان در تبعیت از امام آن حرکت شکل گرفت و امروز هم همین طور؛ هر جا این تبعیت پررنگ باشد بصیرت بالا می‌رود.

پوشش مراسم ۱۳ آبان توسط ۶۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار

هم اکنون حدود 600 خبرنگار، عکاس و تصویربردار در حال مخابره اخبار مربوط به این مراسم هستند.

راهپیمایان تهرانی به یاری مستضعفان شتافتند

در این مراسم صندوق‌هایی از سوی کمیته امداد برای کمک به محرومان و مستضعفان در نظر گرفته شد که حاضرین در این مراسم کمک‌های نقدی خود را به مستضعفان اهدا می‌کردند.

مترو امروز در ایستگاه طالقانی توقف نکرد

مترو امروز در حالی در ایستگاه طالقانی توقف نکرد که بسیاری از مشتاقان حضور در راهپیمایی با شکوه 13 آبان قصد داشتند در این ایستگاه برای پیوستن به راهپیمای شکوهمند یوم الله 13 آبان پیاده شوند.

غیرقابل معامله بودن حقوق و منافع ملی در مذاکرات

جنبش دانشجویی در پایان راه‌پیمایی 13 آبان قطعنامه‌ای صادر کرد.

این قطعنامه با معرفی روز 13 آبان به عنوان یکی از مهمترین نقاط عطف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:سیزدهم آبان ماه به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط عطف انقلاب اسلامی یادآور سه واقعه عبرت‌آموز در حافظه تاریخی ملت ایران است که دست پلید استکبار جهانی – بویژه آمریکای غارتگر و جنایتکار – در متن آن هویدا و تبلور بخش مقاومت، پایداری و اراده مستحکم ایرانیان حق‌طلب و آزاده در عرصه‌های رویارویی با جبهه استکبار و سلطه است.

این قطعنامه افزود: تبعید حضرت امام‌خمینی(ره) به ترکیه بدلیل اعتراض شجاعانه به معاهده ننگین کاپیتولاسیون و مصونیت مستشاران آمریکایی در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی توسط رژیم سفاک پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358، رخداد‌های برجسته‌ای هستند که 13 آبان ماه را در زمره‌ی"یوم الله" قرار داده و نمایشگاه عبرت‌آموزی از مبارزه مستمر و بی‌امان‌ ملت ایران علیه ام‌الفساد جهانی، شیطان بزرگ، آمریکای سلطه‌گر را به جامعه بشری عرضه‌ کرده‌اند.

در ادامه این قطعنامه با اشاره به شکست‌های سخت و مفتضحانه نظام سلطه در منطقه آمده است: به رغم اجماع ملی ایرانیان در فراهم کردن فرصت جبران برای سردمداران کاخ سفید، آنها ناتوان از اجماع سازی درونی، همچنان تشدید تحریم‌ها و فشار‌ها و تبدیل عرصه‌ی مذاکرات هسته‌ای به میدانی برای القاء ضعف نظام و ملت عزیز را دنبال کرده و به زعم خود در پی تسلیم ایران مقتدر هستند.

جنبش دانشجویی در قطعنامه صادر شده در پایان مراسم ضد استکباری 13 آبان تصریح کرد: ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان ماه،با گرامیداشت حلول ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، تقارن "روز ملی مبارزه با استکبارجهانی" با سرآغاز ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را الهام بخش صحنه‌ امروز نبرد ملت عاشورایی ایران با جبهه استکبار و سلطه قلمداد کرده و مواضع خود را با بانگ رسای "تکبیر" به جهانیان اعلام می‌کنیم.

این قطعنامه با تشریح مواضع جنبش دانشجویی در توضیح موضع‌گیری ضداستکباری این جنبش بیان داشت:ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان ماه، وحدت، اتحاد، وفاق و یکپارچگی ملی حول محور"ولایت فقیه" و منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را ضامن تداوم انقلاب اسلامی و پیگیری آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت کشور و عامل شکست و ناکامی راهبردها و سناریو‌های شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی دانسته و بر ضرورت تعمیق و تقویت همه‌جانبه آن بین آحاد جامعه و مورد توجه قرار گرفتن به عنوان اصول راهبردی توسط مسئولین و خواص کشور تاکید می‌‌کنیم.

این قطعنامه افزود:ملت انقلابی و استکبارستیز ایران اسلامی، ضمن دفاع از آرمان قدس شریف و ستایش مقاومت و پایداری مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم نامشروع،حرام‌زاده و فاسد صهیونیستی، حمایت و همراهی آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی از غده سرطانی اسرائیل را تهدید علیه صلح، آرامش و امنیت منطقه و مشارکت در ظلم و جنایت علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین دانسته و با محکوم کردن تشدید شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی و تاکید بر ضرورت اخراج کامل اشغالگران، تنها راه حل عملی و مشروع مسئله فلسطین را همچنان بازگشت فلسطینیان به سرزمین آباء و اجدادیشان و برگزاری انتخابات آزاد می‌داند.

جنبش دانشجویی در ادامه این قطعنامه بیان داشت:ملت انقلابی ایرانِ اسلامی، با درک این تجربه که هر ملت و دولتی که به آمریکا اعتماد کند، ضربه خواهد خورد، حتی اگر از دوستان آمریکا باشد، بر ضرورت بازخوانی جنایت‌ها و خباثت‌های ایالات متحده علیه ملت ایران و افشای مصادیق سوءاستفاده‌های دولت آمریکا از اعتماد دولت‌ها به کاخ سفید تاکید کرده و فضاحت بزرگ جاسوسی آمریکا از متحدین اروپایی خود و شنود مکالمات و سلب حقوق شهروندی مردم کشورهای مختلف را مصداق سیاست‌های سلطه گرایانه، استکباری و ضد بشری این نظام مستکبر و متجاوز دانسته و آن را محکوم می‌کند.

این قطعنامه در ادامه تصریح کرد: ملت شجاع، بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی، بهره‌مندی از دانش و فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را حق قانونی و مسلم خود دانسته و ضمن پشتیبانی و حمایت از رویکرد جدید سیاست خارجی دولت در روند مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 در چارچوب تاکتیک"نرمش قهرمانانه" و بر پایه اصل" عزت، حکمت و مصلحت"، حقوق و منافع ملی خود را در هیچ مذاکره‌ای قابل معامله نمی‌داند.

در ادامه این قطعنامه آمده است: ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات بزرگ 13 آبان ماه در شرایط حساس مذاکرات هسته‌ای با آمریکا و دیگر اعضای گروه 1+5، فتوای ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) را مهمترین اقدام "اعتماد ساز" کشور دانسته و ضمن مطالبه عذرخواهی بی‌درنگ دولت ایالات متحده از اشتباهات تاریخی خود، لغو جامع و کامل همه تحریم‌های ظالمانه را گام‌های حداقلی برای جلب اعتماد ملت ایران می‌دانیم.

بیانیه جنبش دانشجویی همچنین با اشاره به افتخارات مردم ایران به عملکرد انقلابی خود را مبارزه با نظام سلطه تاکید کرد:مردم غیور و غیرتمند ایران اسلامی، ضمن افتخار به عملکرد انقلابی خود در مبارزه با نظام سلطه، آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت ایران دانسته و شعار"مرگ بر آمریکا" را انعکاس دکترین استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و فراگیر شدن آن در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را از مظاهر اصلی قدرت ملی و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی می‌داند و تا هنگام استیفای حقوق حقه ملت ایران و پایان یافتن سیاست‌های ظالمانه دولت مستکبر، غیرقابل‌اعتماد و عهدشکن ایالات متحده در قبال جامعه بشری، همچنان شعار راهبردی "مرگ بر آمریکا" عامل وحدت ملی و نشانه بارز انزجار جبهه مقاومت ضد آمریکایی در میهن اسلامی خواهد بود.

این قطعنامه همچنین افزود: ملت مجاهد و پایدار ایران اسلامی، ضمن حمایت از دولت و مردم مقاوم سوریه، با محکوم کردن هرگونه تلاش برای ادامه جنگ‌افروزی‌ها و جنایات تروریستی تکفیری‌های تحت حمایت قدرت‌های سلطه‌گر، از پیوستن دولت قانونی این کشور به کنوانسیون منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی ابراز خرسندی کرده و راه حل نظامی و توسل به ابزار تهدید و زور را گامی در راستای دامن زدن به بحران در منطقه تلقی و تنها راه حل پایان بخشیدن به فاجعه انسانی و حل مسئله معارضین سوری را مذاکره و خروج سریع تروریست‌ها و فراهم کردن امنیت و آرامش برای تعیین حق سرنوشت کشور توسط حق مردم سوریه میداند.

بیانیه جنبش دانشجویی با اشاره به حمایت ملت ایران از امواج بیداری اسلامی در منطقه اذعان داشت: ملت مسلمان و ظلم‌ستیز ایران،با حمایت از امواج بیداری اسلامی و آرزوی پیروزی ملت‌های مسلمان یمن و بحرین و دیگر ملت‌های حق‌طلب و آزادی‌خواه، از آحاد امت اسلامی بویژه مردم مصر و تونس می‌خواهد تا مراقب نقشه‌ها، ترفند‌ها و سناریوهای خطرناک انحراف و تداوم نفوذ استکبار در کشور‌های خود بوده و از هرگونه زورگویی، مداخله جویی و تحمیل قدرت‌های استعمارگر و سلطه‌طلب در امور کشورشان جلوگیری کنند.

این بیانیه با محکوم کردن موضع‌گیری مقامات آمریکا در مقابل مذاکرات دولت‌مردان ایران بیان داشت: ملت شجاع و دلاور ایران اسلامی ضمن محکوم کردن اظهارات متناقض و همراه با توهم برخی از مقامات و دولت‌مردان آمریکا مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی با تاکید بر سپری شدن دوران تهدید و ارعاب به تأسی از مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و فرماندهی کل قوا و به پشتوانه هوشیاری و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی نیروهای مسلح کشور، ارتکاب هرگونه اشتباه و غلطی از سوی دشمنان را با پاسخی قاطع، سخت و کوبنده مواجه و ایران را به گورستان متجاوزین تبدیل خواهند کرد.

این قطعنامه در پایان با اشاره به تجدید میثاق شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با آرمان‌های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی در عرصه‌های گوناگون به ویژه در عرصه‌ هسته‌ای و تاکتیک نرمش قهرمانانه و هوشمندی برابر جبهه معاندین ملت ایران  را "فصل الخطاب" دانسته و بر لزوم تلاش قوای سه‌گانه و تمامی جریان‌ها و جناح‌های سیاسی معتقد به انقلاب و نظام برای به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های ملی در جهت تحقق منویات معظم له تاکید می‌کنیم.

مراسم عزاداری امام حسین در راهپیمایی 13 آبان/ حضور پرشور جانبازان در راهپیمایی امروز

پس از پایان سخنرانی سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم 13 آبان ماه مراسم نوحه‌خوانی و سینه زنی با حضور راهپیمایان تهرانی برگزار شد.

حضور جانبازان در راهپیمایی امسال بسیار پرشور بود که همراه با دانشجویان و دانش‌آموزان و سایر ملت‌ ایران در این راهپیمایی حضور یافته بودند.

آفرینش تابلوهایی با مضامین رسوا کردن جنایات آمریکا

در حاشیه مراسم بزرگذاشت روز 13 آبان نقاشان جوان ایرانی در کنار جایگاه ویژه مراسم به ارائه هنرنمایی خود در خصوص رسوا کردن جنایت‌های آمریکا پرداختند.

نقاشان جوان ایرانی با رنگ و رغن تابلوهایی را با مضامین جنایت‌های ایالات متحده امریکا در کشورهای مختلف همچون ژاپن و ویاتنام به نمایش درآوردند.

عموم مردم می‌توانند از این تابلوها بازدید کنند که البته به طور داوطلبانه به نقاشان در این کار یاری برسانند.

باهنر: «مرگ بر آمریکا» جزو ادبیات بشردوستانه تاریخ معاصر است

محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم یوم‌الله 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جایگاه شعار «مرگ بر آمریکا»‌ در ادبیات ملت ایران اظهار داشت: شعار «مرگ بر آمریکا» سمبل تمام فریادهای انسان‌ دوستانه و بشردوستانه انقلاب اسلامی ایران است که هر سال نیز توسعه بیشتری پیدا می‌کند.

باهنر تصریح کرد: واژه‌هایی همچون انقلاب مستضعفین، لانه جاسوسی و مرگ بر آمریکا جزو ادبیات بشردوستانه تاریخ معاصر ایران است.

دبیر کل جامعه مهندسین با بیان اینکه پافشاری بر شعار «مرگ بر آمریکا» به دنبال خود افشاگری‌های زیادی را علیه استکبار دارد، افزود: شعار «مرگ بر آمریکا» را بر علیه کشوری می‌دهیم که به خاطر منافع ملی خود، منافع همه کشورهای دیگر را پایمال می‌کند.

سجادی: حضور جوانان در راهپیمایی13 آبان بسیار چشمگیر و گسترده بود

نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی وزرش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز 13 آبان گفت: من راهپیمایی امسال را باشکوه تر از سالهای گذشته می‌بینم و جوانان نیز در این راهپیمایی حضوری موثر دارند.

وی افزود: راهپیمایی 13 آبان و این حضور باشکوه نشانگر پایبندی ملت ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سجادی در ادامه با اشاره به حضور پرشکوه جوانان در این مراسم گفت: انشاالله بتوانیم در وزارت ورزش و جوانان در خدمت جوانان عزیز کشورمان باشیم.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و ادامه با اشاره به برنامه‌های خود برای جلب نظر نمایندگان و ارائه برنامه‌های خود گفت: انشاالله از فردا و طبق برنامه‌های تعیین شده و کمیسیون‌های مختلف مجلس حضور پیدا خواهم کرد و به ارائه برنامه‌های خود به نمایندگان محترم خواهم پرداخت.

راهپیمایی13 آبان پایان یافت/تهرانی‌ها حماسه‌ دیگری خلق کردند

مراسم یوم‌الله 13 آبان امسال که از ساعت 10 صبح با حضور قشرهای مختلف مردم، جنبش‌های دانش‌آموزی و دانشجویی آغاز شده بود به پایان رسید.

برخلاف ادعای رسانه‌های بیگانه‌ که تلاش شایانی برای برگزاری کمرنگ راهپیمایی 13 آبان داشتند، حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان ایرانی در راهپیمایی ضدآمریکایی 13 آبان تا حدی گسترده بود که برخی خبرگزاری‌های مشهور غربی به عظمت و گستردگی آن اعتراف کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات، فاطمه آلیا، اسماعیل کوثری، محمدرضا باهنر و احمد توکلی نمایندگان تهران در مجلس و حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات، نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان و همچنین حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در جمع تظاهرات‌کنندگان به چشم می‌خورند.

نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۱۱۸
۴۱
.
استاد جو دادن هستید بخدا !!

"هیچ سروصدایی هم نمیاد"
__________________________
"بینی و بین الله، خودتون نسبت شرکت کننده رو به عدم شرکت،تخمین بزنید"

کار چندان دشواری نیست!باور ندارید:
یه بار بشینید توی یه اتوبوس و تاکسی،حرف مردم رو بشنوید!

( مردم = شما ) نیستند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو فتنه گر اگر کمی احمدی نژادی بودی می فهمیدی کل حرف احمدی در همه جا ضد استکباری است تو باید بدانی لجن هستی
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
امین مرده به عشق احمدی ؟؟؟؟

احمدی نژاد سایه تو رو با تیر میرنه .
پاشو جمع کن کاسه کوزتو برو بیرون از مملکت اسلامی ما .
مرگ بر امریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
باز این امین مرده به عشق !!! اومد شروع کرد به چرت و پرت گفتن .
اخه ... تو اصلا معلوم طرفدار احمدی نژاد هم نیستی تو دقیقا نقش اون افراد اجیر و خودفروخته رو بازی می کنی که از روی غرض سعی دارن به انقلاب و اسلام ضربه بزنن .
با حرف تو یاد اون افراد ضد انقلاب افتادم که توی شبکه های لس انجلسی که روی شرکت پرشور مردم در 22 بهمن و 9 دی پوشش میذارن و ان رو ناچیز میشمرن .
افراد خود فروخته و فریب خورده ای مثل شما بی ارزش تر از اون هستین که بخواین برای مردم و نظام کری بخونید و اون رو زیر سوال ببرین .

مردم تا اخر وجود پشت انقلابشون هستن درسته مشکلات اقتصادی هم وجود داره اما مردم نون و شکمشون رو به اصول و مبانی اسلام ترجیح نمیدن بیچاره !!!

تو دقیقا نقش اون رسانه های صهیونیستی و ضد انقلاب رو بازی میکنی . شک نکن ضربه ی این حرفهات رو خواهی خورد .
در ضمن اسم ...ت رو روی احمدی نژاد نذار .
متولد 59
|
Iran (Islamic Republic of)
13 آبان قبل از اینکه روز مبارزه با استکبار و شعار مرگ بر این و مرگ بر آن باشه . روز دانش آموز هست.
واقعا اگر به جای اینکه هی شعار بدهیم و هی ادعای استکبار ستیزی کنیم ، اندکی به فکر دانش آموز و تعلیم و تربیت ، ادب ، احترام ، علم و رشد و شکوفایی ... بودیم الان خودمان قدرت جهانی بودیم .
متاسفانه ، در روز دانش اموز ، بچه های 7 الی 15ساله رو به اجبار باید به خیابونها بکشیم و بهشون یاد بدهیم که بگویند مرگ بر .... . بهتر نیست در این روز کلاسهای عادی رو تعطیل کنیم و به فرزندان این مملکت یاد بدهیم که حق و حقوقشان چیست و چگونه و از چه روش هایی باید حق و حقوقشان را از قدرت ها و زور گوها بگیرند؟ بهتر نیست یاد بگیرند که به جای شعار دادن ، میشود کارهای بهتری نیز انجام داد؟ انگار عادت کرده ایم و یا بهتر بگویم یاد گرفته ایم که ما فقط شعار بدهیم و آنها مدام پیشرفته تر و قدرت مند تر شوند.
موفق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره دمشوون گرم همه اومده بودن به کوری چشم امریکا و طرفداراش

مرگ بر امریکا

مرگ بر طرفداراش
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه دیگه تو بعضی از شهرستانها مراسم رو فقط تجمع در مصلی کرده بودند

فکر کنم دولت محترم مجوزی برای تظاهرات ندادند که تجمع در مصلی نماز جمعه برگزار شد
واقعا به این دولت نمی دانیم چه بگوییم
دولت مثلا راستگویان و اعتدال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گووووووش کن ! طنین صدای ملت رو میشنوی!

اهان سمعکت رو نزدی!


خخخخخخخخخخخ
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"داداش،من نیازی به سمعک ندارم"

تو چی زدی که توهم طنین،طنین زدی؟؟؟
جنسش خوب بوده
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حبیب جان:

"امت حزب الله ! که مجوز نمیخواد"
"امت 75 میلیونی ! ،که کسی جلودارش نیست!!!"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین به عقش الکی!

هم گوش هات نیاز به سمعکت پیدا کرده هم چشمات ضعیف تر شده! عینکتم عوض کن! اینقدر هم نرو تو فضا و جو!

برو بیبین رسانه های دنیا چی دیدن تا بفهمی گوش و چشم و مغزت فرسوده شده

خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو فتنه گر اگر کمی احمدی نژادی بودی می فهمیدی کل حرف احمدی در همه جا ضد استکباری است تو باید بدانی ... هستی
محسن35
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام.من اونجا بودم.جمعیت خیلی زیادی اونجا بود. با وجود اینکه تکلیفی بر کسی نبود.جمعیت اینقدر زیاد بود که رد شدن از لای جمعیت خیلی سخت شده بود.جو دادن نیست.عکساش هم هست برو ببین.
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگبر اسراییل

مرگ بر ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حسن س جوش نزن !!
با اسم های رسول و مرگ برآمریکا هم کامنت نذار !!(آی پی؛رسوا میکنه)!!

حرص نخور داداش،چیزی گیرت نمیاد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۸۲
۳۶
من هم قبول دارم که سفارت آمریکا پاتوق جاسوسان سیا وموساد بود ولی باید از طریق اینترپل و وزارت امور خارجه پلمپ میشد نه چند تا...... هیچی نفهم.
اگه اون روز با این تندروها برخورد میشد امروز فرزندانشون حرمت حرم حضرت معصومه رو نمیشکستن و سفارت انگلیس رو تعطیل نمیکردن و به خودشون اجازه دخالت در همه امور مملکت را نمیدادن
مرگ بر امریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر بی وجود خائنت بکنن !!! میدونی چرا این رو گفتم چون تعدادی از کسانی که رفتن و لانه جاسوسی رو فتح کردن در جبهه های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدن !!!
اونها جونشون رو برای انقلاب و اسلام فدا کردن حیف که افراد پستی مثل شما به خاطر ایثار انها باقی موندین و بعد عوض اینکه از اونها به نیکی یاد کنی به اونها توهین کرده و اونها رو تندرو می خونی .
در اخرت جواب خون شهدا را نخواهی داد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو پسر تو اون شرایط نبودی که ما با دشمن میجنگیدیم ! ادای روشنکرا رو در نیار با جنایتکار نمیشه منطقی حرف زد چون مهم واسش منافعش هست...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"خون ها را کسانی دیگه داده اند"

"پُزش را حاج گرینف ها !! میدهند"
_________________________________
شما هروقت با کارهای (ریش و چفیه)،جواب خدا رو دادید، ما هم جواب شهدا را میدهیم!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه خودشون شهید میشدن که غمی نبود 400هزار زن و کودک و شهروند بیگناه رو به کشتن دادن و کشور رو از نظر زیر ساختها 40 سال عقب انداختن
مرگ بر امریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
....مثل محسن هنوز نمی فهمن که این صدام بود که به ایران حمله کرد و این غرب و امریکا بودن که حامی صدام بودن ایران در مقابل اونها ایستاد و اجازه نداد ذره ای از خاکش به غارت بره .
محسن خان !! تو اصلا ناموس برات اهمیت نداره .
دوست داشتی بعثیا و امریکایی ها به خواهر و مادرت تجاوز می کردن ؟
اگه اونا ایران رو می گرفتن و جوانان پاک ایران اسلامی در برابر انها مقاومت نمی کردن الان شما باید میرفتی توالت امریکاییها و سربازان بعثی رو میشستی !!!
اصلا معلوم نبود که ننه یا بابات کیه !!!!

امین خائن تو دیگه حرف نزن که همه میدونن که مزدور صهیونیستایی !!!
اگه شهدا نبودن ، اگه ایثارگران نبودن الان ایران شده بود مثل عراق . دوست داشتی وقتی تو خیابون راه میری یه بمب بغلت منفجر بشه به راحتی نابود بشی !!
دوست داشتی خواهر و مادرت رو مردای امریکایی بازدید بدنی کنن !!
دوست داشتی به ناموست تجاوز کنن و نتونی جلوشون وایسی !!
نه امثال شما وجودش رو ندارین که از ناموستون دفاع کنین .
گویی ناموس در قاموس شما جایگاهی نداره !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بی .... محسن. شهدا مردم رو به کشتن دادن و کشور رو عقب انداختن؟!! واقعا که تو و همفکرانت فرزندان شیطان هستید.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اینقدر پستی که وقتی کم میاری به مادر و خواهرم توهین میکنی واسه این که قدر ... شعور نداری. من برای این کامنتو نوشتم که یکی از این 400هزار تا عموی خودمه اما چه فایده تو که تربت امام حسینو پرتاب میکنی دیگه من و خواهر ومادرم که دیگه هیچی نیستیم ....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
محسن عزیز، دلگیر نشو !
ذات این جماعت همین است!!

کاربر "مرگ برآمریکا" با استفاده از اسامی مختلف،همه رو میکوبه!

خیر سرش طلبه هم هست و ادعای مسلمانی هم داره!!!
مرگ بر امریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
اهان چی شد اقا محسن رگ غیرتت زد بیرون !!
من خواستم همین اتفاق بیفته .
ببین جناب محسن خان شما که ناموست انقدر برات اهمیت داره چرا اینطوری در مورد شهدا قضاوت نابجا می کنی ؟
ناموس شما ، ناموس ماست ، ناموس کل ملت ایرانه .
شهدا با این تفکر رفتن جلو برای دفاع از ناموس و شرفشون ، برای دفاع از ناموس ما و شرف ما جان با ارزش خودشون رو فدا کردن !!
انصاف نیست اینطوری بیایی به اونها توهین کنی !!!
به خودت بیا .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو یا خیلی .....یا خودتو به....زدی؟ آخه کدوم آشغالی حاضر میشه به شهدا توهین کنه؟ من منظورم اجداد تو بود که الان پستهای حساس کشور رو تصاحب کردن و با خون 400 هزار شهید مون دارن کاسبی میکنن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۹۲
۱۸
اینها تا سنای آمریکا تحریم های جدید رو تصویب نکنه و مملکت از وضعیت شعب ابی طالب به وضعیت قبرستان بقیع نره ول کن نیستن
مرگ بر امریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو همون محسن بالایی !!!!
امثال سست عنصر و بی وجودی چون شما حاضرن که ناموس و وطن و عقیده ی خودشون رو زیر پا بذارن و فدا کنن و همچون ... جیره خوار امریکا دستشون رو برای مقداری غذا پیش گرگان درنده امریکایی دراز کنن .

اصلا فهم عزت برای امثال شما کاری صعب و دشوار است .
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
به قول امام خمینی ما روزیمان را از زمین خدا می گیریم ترسی نیست مگر الان تو تحریم نیستیم
از شعب تا قبرستان بقیع چند صد کیلومتر فاصله هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سنای امریکا چه خریه! همه چیز دست خداست ! ما خدا رو داریم و همین برامون کافیه!
هیهات من الذله...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا فعلا که تعداد سست عنصرها 9 برابر شماست. بی وجود خوارج صفتانی مثل تو هستن که افغانی تو روز روشن به ناموسشون تجاوز میکنه و خفه خون میگیرن و عکس صدام رو دست وهابیون فلسطینی میبینن و باز هم به خاطر اونها تحریمها رو به ملت خودشون تحمیل میکنن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جناب مرگ برآمریکا:

ماهم اگه مثل شما،سفره مون رنگین بود ! و تحریم روی ما اثر نداشت، 13 آبان میریختیم توی خیابان و دهانمان را به اندازه عرض شانه ها باز میکردم و مرگ میگفتم!!!

شما همون قد که بهت میدن، با ما نصف کن،نامرده کسی مرگ نگه!!!
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
این محسن باز گیر داد به افغانی ها!!!!
ولی در کل با کامنتت موافقم!
مرگ بر امریکا
|
Iran (Islamic Republic of)
این نتیجه رفتار و تفکرات امثال شماست که افغانی به ناموس ایرانی تجاوز میکنه !!!
تو مدل تفکر خودت رو ، رو کردی شما که شهدا رو به تمسخر می گیری معلومه که نتیجه ی پزهای روشنفکریتون به تجاوز میرسه ...
شما شهدا رو تندرو میدونی شهدایی که ناموس امثال تو رو حفظ کردن که دست تجاوز کار بهشون نرسه حالا ادعا میکنی که یه افغانی به ناموس ایرانی تجاوز کرده !!!

حرفای شما بیشتر شبیه جوکه !!
جناب اگه امریکاییها و بعثی ها دستشون به ایران می رسید ناموسی باقی نمی موند .

اصلا چرا افغانی رو مثال میزنی تعداد تجاوزهایی که همفکران شما به ناموس هموطن خودشون می کنن که بیشتره !!
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۹۰
۱۷
مرگ بر روسیه.
مرگ بر اسلام طالبانی.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
روسیه چه ربطی داره به اسلام طالبانی؟
طالبان رو عربستان و انگلیس و آمریکا افتتاح کردن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
محسن جان، شعار انقلاب تان چی بود؟؟؟

نه شرقی،نه غربی !!

چرا قسمت اولش رو لاک گرفتید؟؟؟؟
مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان!مگه باید ربط داشته باشه؟مرگ بر این دو که باعث گرفتاری های زیادی در دنیا هستند.امااز شعارهای ما حذف شدند وما در ارتباط با اینها دچار دو گانگی در سیاست هستیم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جون قسمت اولش 25 سال پیش 14قلو آورد وسر زا رفت در ضمن در زمان عشق تو اینقدر با چین و روسیه داداش شدیم
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
امین ضداسلام . . .

هر کشوری ضد آمریکایی باشه ایران ازش حمایت میکنه حالا میخاد روسیه باشه سوریه باشه بشار اسد باشه یا می خاد پوتین باشه .

این شعر نه شرقی نه غربی مال شوروی بود در حال حاضر شرایط فرق کرده کله مبارکو به کار بنداز .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ضد ولایت فقیه ! حالا هرکسی!
habib
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای امین به زنده به عشق
هنوز هم میگیم نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
آقا محسن
اگر حرف های پوتین در جواب تهدید بندر رو بخونید که گفته بود اگر پای سلفی ها به سوی مرزهای روسیه بیاد پاهای سلفی ها رو خورد می کنیم
نه شرقی ما که از بین رفت و فرو پاشید = شوروی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
از مرگ گفتن خوشم نمیاد،ولی:

مرگ بر ظالم !!
حالا هرکسی !
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
حبیب جون حالا خوبه من طرف روسه رو گرفتما
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۷۵
۱۵
با سلام
لطفا به موضوع کامنت ها و مثبت و منفی اونها توجه کنید تا حساب کار دستتون بیاد.
بهتر دیگه از خواب زمستانی در بیایم صراط جان.
در ضمن با اینکه با صراط و اخبارش مخالفم ولی یه تشکر ویژه ازش دارم که نظرات مخالف رو منتشر می کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دستم خورد اشتتباهی مثبت دادم! رای ما رو پس بدین! سال 92 هم مثل 88 در انتخابات تقلب کردین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۷۱
۱۷
تا جایی که من از اسلام فهمیدم دین رحم و مهر و انسانیته کاش روزی برسه که هیچ شعار «مرگ بر» وجود نداشته باشه
مخالف من باید بمیره؟ دشمن باید بمیر؟ هر کس که مثل من فکر نمی کنه مثل من دنیا رو نمی بینه باید بمیره؟ آخه چرا اینطور فکر می کنید شما؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو قرآن آیه لعنت الله علی القوم الظالمین و تبت یدا ابی لهب الوتب رو ندیدی؟؟
مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
معنی لعن،نفرین نیست،بلکه معنای "دور"بودن است.شاید دور بودن از رحمت الهی.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ناشناس 11:06 :
به ایه ی 216 سوره ی مبارکه ی بقره توجه کن :
بر شما كارزار نوشته و مقرر شد و حال آنكه براى شما ناخوشايند است، و بسا چيزى را خوش نداريد و آن براى شما بهتر است، و بسا چيزى را دوست داريد و آن براى شما بدتر است، و خدا مى‏داند و شما نمى‏دانيد .

وقتی که لفظ کتب علیکم القتال می اید یعنی جهاد و قتال بر شما نوشته شده است و برای شما مقرر شده است .
در قران داریم که کتب علیکم الصیام . همین طور که بر ما واجب است که روزه بگیریم پس جهاد در راه خدا هم واجب است .
به ایه 57 سوره مبارکه احزاب توجه کنید :

إِنَّ الَّذِینَ یُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَاباً مُّهِیناً

از کلمه ی لعن استفاده شده است . سطح کلمه ی لعن از مرگ عمیق تر است چرا که هم در مورد دنیاست و هم در مورد اخرت .
در ادامه از عذاب مهین نام برده است .
حال سوال من از شما این است که عذاب اخرت سخت تر است یا عذاب دنیا ؟

لذا این مدل برخورد سفسطه وار شما در مقابل اصول و مبانی دینی باعث ضایع شدن شما می شود .
شما با این کارها خود را به تمسخر میگیرید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان اسلام رو معلومه خوب نشاختی ! شعار مرگ بر استکبار در قران هست برو بخوون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۶۰
۱۶
تدبیر روحانی - تکریم ایرانی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تا این جا که همه وعده هاش سرکاری بوده بعد از 3 ماه
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
وعده صد روزش که شد پـــــــــــشــــــــــم ،
وضعیت اقتصادی که خرابه .

خودرو که سی درصد افزایش قیمت داره .

یارانه ی سه دهک هم قراره برای 93 حذف بشه . . .

فعلا که کار انقلابی و درست و حسابی نکرده الکی گندش نکن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا چرا جنس ها اینقدر ارزوووووون شده ! اهان اثرات دولت قبلی هستش! روحانی مچکریم
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن تو دقیقا فازت چیه؟
نه اینوری نه اونور! با خودت درگیری فقط!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
لزومی نداره آدم تو یکی از این گروهها باشه من حرف خودم رو میزنم
نازی جووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۸۳
۱۷
34 سال به تمام دنیا مرگ فرستادیم
به اینجا رسیدیم
یه سال سکوت هیجی ازمون کم نمیکرد
اگر به نتیجه نمیرسید سال بعد 2 روز میومدیم بیرون
ای کاش اونایی که حرف از مبارزه با استکبار میزنن هم فشاری رو که مردم روشونه رو تحمل میکردن
الهم عجل الولیک الفرج
یا حق
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی جون تو با این 3 خط کامنتت منو خندون کردی
مثل .....................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف از مردم نزن
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی جوووووووووووووووون

دوسال سکوت برابر با ذلت ملت ایران .
تعطیل کردن فعالیت های هسته ای و جلوگیری از توسعه اقتصادی و صنعتی و . . .

تو فکر کردی امثال مذهبی و حزب الهی کم داره بدبختی میکشه از این وضعیت اقتصادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی چرا حرفات دوپهلو شد! امام زمان هم با استکبار خواهد جنگید! اگه جلوی دشمن ضعیف نشون بدی محمتر حمله میکنه! الانخواهی دید امریکا داره دروغ میگه
مشایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۸۱
۱۳
جلیلی سخنران 13 ابان؟!! این یعنی 70 میلیون ایرانی مخالف شعار مرگ بر امریکا هستند؟!! ضعیفترین شخص ؟!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
من خودم طرفدار جلیلی نیستم ولی باز اونقدر برش داشت که تایید بشه نه مثل تو که رد صلاحیت شدی . دلم برات مسوزه این اصولگراها هر بلایی سر مملکت میارن میندازن تقصیر تو و جریان من درآوردی انحرافیت
دوست انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
دعوت از جلیلی برای سخنرانی در این مراسم. ابلهانه ترین وبدترین تدبیر بوده است که صورت گرفت؟! این اقا مگر چند نفر طرفدار داشته در این مراسم؟! جلیلی از همه بیشتر سهم دارد در بدتر شدن اوضاع کشور؟! اگر ادامه داشت .خوردن سگ وگربه راهم حلال اعلام میشد؟!چرا منافع کشور .ملت وانقلاب را قربانی منافع کثیف ونامشروع گروهی وباندی وشخصی میکنند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد جلیلی عزیز...
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
باسلام -کلا اگر هرچه جلیلی کمتر حرف بزند محبموبیتش بیشتر خواهد بود چون به نظر میرسد بعضی ها قصد مشهور کردنش رادارند درحالیکه او هرگز رئیس جمهور نخواهد شدمگر اینک تقلب شودایشان رایش همان بود که دیدید -سخنرانی او دقیقا نقطه مقابل فرمایش مقام رهبری بود که فرمودند کسی حق نداردمذاکره کنندگان را تضعیف کند اما ظاهرا ایشان با قسمتی ازبیاناتش اینکار راکرد اوودار ودسته اش نمیتوانند پیشرفت دولت محبوت دکتر روحانی خصوصا تعالی دکتر ظریف راببینند
سایه
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جلیلی بهترین انتخاب بود برای سخنرانی این مراسم. درضمن ایشون اگه از خط رهبری خارج بودن حضرت آقا ایشون رو با حکم خودشون منصوب به پست جدیدی نمیکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۸۴
۱۳
شعار مرگ بر آمریکا نه نفعی برای ما داره نه ضربه ای به آمریکا میزنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ملتی که نمیتونه نیازهای دارویی و غذایی خودشو تأمین کنه،،خنده دار است که بگوید مرگ بر فلان !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حداقلش ماهیت مظلووم و ظالم رو نشون میده! یا باید با اون بود با ظالم یا مظلومین جهان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جون تو دیگه خیلی با من صمیمی شدی ؟
کامنتای منو کپی میکنی؟
پیام
|
Germany
|
۱۱:۴۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۱۲
۵۴
جناب محسن خان خانم ابتکار هم جز تسخیر کنندگان لانه جاسوسی بود نکنه خدای نکرده اونم تندور و هیچی نفهمه اونکه افتضاح طلبه ضمناً نمیخواد جنابعالی زست قانون مداری بگیری یه وقت میچای
مگه همین شیطان برزگ وقتی با موشک بچه های مارو مثل گل پرپر کرد و ریخت توی خلیج فارس از قوانین یااینتر پل اجازه گرفته بود این آدمهای فندق مغزی مثل شما که اگه آمریکا اراده کنه بیاد فرش قرمز براش باز می کنین هیچی نفهمین یادت باشه از این به بعد اندازه دهن خودت حرف بزنی این حرفها برای دهن تو خیلی بزرگه
صراط جان مادرت نظر منو بذار
محسن
|
Germany
تو که بیکاری وتورم رو لمس نمیکنی برادر مومن و با بصیرت
محسن
|
Germany
چقدر مثبتات زیاده
سعیدسعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۵۳
۷
خداییش من اونجا بودم از چهارراه ولیعصر تا سرسرطالقانی پیاده رفتم هیچ خبری نبود! بعدرفتم داخل طالقانی اونجا هم یک جمعیت پراکنده خیلی کمی بود رفتم جلوتر فقط از سرقرنی تا مفتح واطراف خود سفارت امریکا یک جمعیت محدودی بود که اکثر اونام بچه مدرسه ای بودن!
کل جمعیت قسم می خورم 30 تا 40 هزار بیشتر نبودند!!!
خودتون قضاوت کنید از تهران 10 میلیونی 30_ 40 هزار جه مفهومی داره!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۹
۵۹
در این مدت که دولت هیچ چیزی علیه امریکا نگفته چرا انها حتی کوچکترین تحریمی را برنداشته اند مرگ بر امریکا و طرفدارنش
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
یعنی خوشم میاد یه عده افراطی هستند که ذکر روزانه شون،گفتن مرگ است!!

شب ها،موقع خواب،هنذفری میذارن تو گوش شون،صدای ضبط شده نمازجمعه و مداح ها رو گوش میکنن!!

یه باتوم و زنجیر هم کنار بالش میذارن، برای مقابله با دشمن فرضی !!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۴۵
۸
این جمعیت 20 هزار نفری دانش اموزانسهمون سعید جلیلی به درد سخنرانی اینچنین مراسمی می خورد
!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت فهمیدی چی نوشتی؟؟
بنا
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضیا مثل داش محسن و اون امین مرده به ... ، باید به یه بنا ماهر جهت گل گرفتن دهان معرفی بشن،عزیزم درسته جهت زدن حرف یامفت مالیات نمیگیرن ولی یه حیایی نسبت به دیگ در باز هم خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۵۴
۷
چرا هیچ وقت گروههای خاص در این راهپیمایی ها و محکومیتها شرکت نمی کنند؟ مثلا تا حالا دیدید پزشکان متخصص جمع بشوند و شعار بدهند؟ یا تا حالا دیدید فوتبالیستها، اساتید دانشگاه، فرهیختگان علمی و ... بریزند توی خیابان و شعار بدهند؟
واقعا فکر کردید؟ آیا این اقشار جامعه از شما صراطیها و همفکرانتان کمتر می فهمند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره همه این گروه ها شرکت می کنند تو تا حالا اصلا راهپیمایی رفتی! پس حرف مفت نزن!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ناشناس دومی:

منم اگه ماهیانه چیزی میگرفتم،همینجوری مثل تو، خودمو میکشتم !!!

والا ما هرکه میبینیم،ظاهرشون شبیه هم است و یا توی فرودگاه !! اونا رو دیدیم، یا توی صحن حضرت معصومه !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم پول بدهند ما هم میرویم و مشت محکمی میزنیم!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جالبه که تجمع ضداستکباری دانشگاه ما امروز، حداکثر 60 نفر بوده!!

آن هم جماعت همیشه آشنا در همه جا!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه شرکت کردن در سراسر ایران ما

امین به عقش الکی و ناشناس سومی!

اگه مسلمان نیستی که هیچ اما اگه مسلمان هستی ! توصیه میکنم کتاب خدا آیه 12 سوره حجرات رو بخوونی تا بفهمی به ما نباید تهمت بزنی! خب بدبخت اگه من دنبال پول بودم که اینجا نبودم! تو که ایکون پرچمت از امریکاس! معلومه ماهیتت چیه! تو دانشگاه شما 50 نفر فقط شرکت کرده بودن از امریکا ! دقیق 50 نفر شمارش کردی خخخخخخخخخخخخخ برو یارو مزدور و وطن فرووش نباش

برای امثال شما کج فهم ها متاسف هستم

صراط نشون بده جواب مو
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شما چپ و راست به ما تهمت میزنید،اون موقع قران براتون ملاک نیست؟؟؟

عکس ها و فیلم ها،مشخصه که تجمع چقدر بوده!!

شما همین تهران رو فقط درنظر بگیر!!
12 میلیون جمعیت!
نهایتا دیگه خیلی بخوای بالا بگیری 100 هزارنفر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۱۱
۴۶
در این مدت که دولت هیچ چیزی علیه امریکا نگفته چرا انها حتی کوچکترین تحریمی را برنداشته اند مرگ بر امریکا و طرفدارنش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت

چون توبه گرگ مرگه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خودگویی و خودخندی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا مزخرف میگی؟چه تفاهمی حاصل شده که تحریمی برداشته بشه؟
سینیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۳۴
۵
250 سال پیش آغا محمد خان قاجار پدر گرجستانیا رو در آورد. طوری که آغا محمد خان توی گرجستان معادل واژه لولو در زبان فارسی شده! با این کلمه بچه شون رو کی ترسونن! (شوخی نیست واقعیته)

حالا به نظر شما بخاطر یه اتفاق قدیمی گرج ها باید ما رو بکشن؟؟؟؟؟

یه چیز دیگه شما تظاهرات شروع نشده از کجا شعار ها رو انقد دقیق می دونی؟؟؟؟ عایا این اسمش تظاهرات می شود عایا؟؟؟

راستی اون ممه رو آغا محمد خان برد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا 250 سال پیش 20 سال پیش امریکا 300 هزار نفر رو با کمک صدام کشته حالا به نظرت به خاطر یه اتفاق قدیمی ما باید مرگ بر امریکا بگیم!!
بابا امریکا عاشق ماست



خخخخخخخخخخخخخخ سینیا برو تاریخ قاجار عزیز بخوون...

مرگ بر گرگ صفت
مرگ بر شیطان بزرگ
مرگ بر اسراییل
مرگ بر امریکا
مرگ بر استکبار
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۸
۴۷
آنهایی که راهپیمایی 13 آبان و شعار علیه آمریکا و استکبار را نفی می کنند اولا ترسو تشریف دارند و دوما لازم است در شعور خود به عنوان یک ایرانی شک کنند ، چرا که این همه ظلم به این زودی قابل فراموشی و بخشش نیست. امام(ره) فرمودند ، هرچه فریاد دارید سر آمریکا بکشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا بیا ببخش تورو خدا.مثل اینکه اونا مارو تحریم کردن نه ما اونارو.باید با مداکره مشکل حل بشه اونا تحریم هارو بردارن.متوجه شدی حالا یا نه؟
احمد16
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۵۶
۷
آره واقعا طنین انداز بود!
البته نه شعار مردم شعار دانش آموزانی که به اجبار از طرف مدارس اومده بودن ... مثل مدرسه ما !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مدرسه نزدیک خونه ما هم خالی کرده بودن،از درس و مشق شون افتادن!!!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۴۸
۱۲
اگر گفتمان جلیلی ادامه پیدا میکرد ویا ادامه یابد ملت ایران منتظر خوردن گوشت گربه وسگ وووووو باشند البته ان هم اگر پیدا شود؟؟!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
سایه
|
Iran (Islamic Republic of)
گفتمان جلیلی گفتمان انقلاب و امام بود و هر حرفی هم زده خارج از گفتمان انقلاب نزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۳۵
۲
بایدباعلم وصنعت ودرست کردن مدینه فاضله به مقابله باامریکا وغربیهارفت ما که سراپاازداروتاهرچی بنظربیادمحتاج کشورهای غربی هستیم بایدکارکنیم زحمت بکشیم تامحتاج کسی نباشیم تادرعمل ادعاکنیم استقلال داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۴۴
۸
به قول رئیس جمهور سابق ( که بعضی ها دوسش دارن (خخخخخخ))
اینقد مرگ بر آمریکا بدین تا مرگ برآمریکا دونتون پاره بشه ....
اگه راست میگی که صراطی اینو منتشر کن ، حرف من نیست ک ، حرفایی هست ک رئیس جمهور سابق یادمون داده .
خخخخخخخخ
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ما که اصلا" نفهمیدیم منظورت امین زنده به عشقه
امین به عقش الکی
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد روحانی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۵۱
۸
با این که ایران رو دوسدارم ولی میخوام ببینم یه روز که پرچم ایران رو آتیش زدن قیافه شماها رو ببینم . امام خمینی گفت ما با ظالم مشکل داریم . پرچم یه کشور همه هویت اوناست پس در اصل دارید به همه مردم اون کشور توهین میکنید .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
پرچم ایران رو دارن توی کشورهای افغانستان و پاکستان و بقیه، به آتش میکشند!! همراه با عکس !!!

کجای کاری؟؟!!!!
_________________________________
این متحجرهای عرب پرست داخلی،چه میفهمند توهین به هویت ملت ها یعنی چی!!!
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه انقدر به این ملت و امت توهین کردن دیگه مهم نیست ولی واقعا دوسدارم ببینم که این کارو بکنن تو رسانه هاشون نشون بدن . اونوقت ببینم فریاد اناالمظلوم دوستان سر به فلک میکشه
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین جنابی که هم اسم من هستی امریکایی از هیچ دشمنی و خشونت و اهانت علیه ایران اسلامی و اسلام فروگذار نکرده اند چند نمونه رو من میگم بقیه اش رو خودت برو پیدا کن :
1- اتش زدن قران کریم توسط کشیش امریکایی و عدم مقابله دولت امریکا
2- ساخت فیلم موهن و توهین امیز علیه پیامبر گرامی اسلام . این یعنی زیر سوال بردن اسلام و توهین مستقیم به مسلمانان . ما قبل از اینکه ایرانی باشیم مسلمان هستیم و اسلام اصالت دارد .
3- فیلم های سینمایی توسط امریکا ساخته می شود که توهین مستقیم به ملت ایران و زیر سوال بردن و تحریف تاریخ ایران زمین است . نمونه هایی از ان مثل 300 و ارگو .
4- توهین به ملائکه و پیامبران در فیلم های مختلف هالیوودی . از اصول دین مبین اسلام اصل نبوت است وقتی این اصل را زیر سوال می برند یعنی اسلام را زیر سوال برده اند .
5- توهین علنی سیاست مداران و دولت مردان و زنان امریکایی به مردم ایران . یه نمونه اش همین اخیرا بود که شرمن گفته بود فریب و نیرنگ در DNA ایرانیاست .
و ....
اگر چه در موارد زیادی چه در فیلم های سینمایی چه به صورت نمادین امریکاییها و ایادی انها به پرچم ایران اهانت کرده اند !!
در بالا مواردی مرتبط با بحث شما مطرح کردم در ادامه اگر بخواهم دشمنی های امریکا را از انقلاب تا حالا بیان کنم مثنوی 70 من کاغذ می شود .

حالا سوال من اینه ایا پرچم ایران دارای اهمیتی بیشتریه یا مبانی دین اسلام ؟
مگه امام حسین جان ارزشمند خود رو فدای اسلام نکرد ؟
وقتی به مبانی دینی ما حمله می کنند یعنی به تمامیت ما ، به اصول ما حمله کرده اند . اگر اسلام نبود ایران اسلامی سربلند و عزتمند مطرح نبود .
لذا این خیالی خام است که شما در ذهن خود درست کرده اید و دائم ان را از هر جایی تکرار می کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۵۲
۵
کاسبان تحریم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت نون اینها تو جنگ و دعوا و تحریمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرنديات خودتون رو خودتون هم باور مي‌كنيد؟!
شك دارم!
كاسب تحريم؟!
امت حزب الله از تحريم چيزي نصيبش مي‌شود جز مقاومت و خون دادن و جهاد در برابر ظالم؟!
كاسب شماييد كه دلارهاي تصويب شدهكنگره را به جيب مي‌زنيد.
واقعاً عقل ضد انقلاب همين است، درحد جلبك.
رحیم به عشق روحانی عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۱۰
۴۷
درود بر ایرانیان عزیز! انشالله روز قدس با شکوه تر...
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۴۷
۱۱
9 دی دیگری که میگفتید همین بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره مگه نديدي پرشورتر از هميشه بود، اون هم در روز كاري و اون هم صبح.
سوزش به چشمات و گوشات زده؟!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
مدارس خالی !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۱۱
۳۶
از مدرسه ها و اداره ها که گیر کار بودند ونتوانستند بیایند واین جمعیت یک از هزاران نیست .آمریکای جنایتکار وپیروان شیطان بزرگ بدانند در صورت خطا همه ملت را در مقابل خود خواهد دید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا بر فرض محال همه ملت بیان تو خیابون چه ضرری به آمریکا میزنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۸
۳۵
مـــــــــــــــــــــــــــــــرگ
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
آمریکا

لطفا جیره خواران آمریکا که میان تو صراط نظر میدن برن همون BBC اربابشونو نگاه کنن و تو سایتهای خبری ایران نگاه نندازن
امروز بدجوری سوختین وقتی جمعیت مردم انقلابی و ضد آمریکا رو تو تظاهرات دیدین،نه؟!!!!!!
سایه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۱۲
۳۳
کار جدید حامد زمانی بی نظیر و عالی بود خدا خیرش بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۳۴
۶
اقا شما زیاد.شما ملیونی،اگه راست میگید نظرسنجی بذارید،اخه این حرفم غیرمنطقی؟
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۸
۳۰
آمریکا مظهر تام و تمام شیطان و ابلیس لعین بر روی زمین است تمام جنایتها و فحشاها به امریکا بر می گردد آمریکا خونخوار ترین موجودی است که هیچ موجودی به خونخواری او نمیرسه آمریکا در یک لحظه 200 هزار نفر از مردم هیروشیمای ژاپن را کشت
کسی که دوست آمریکا باشه یعنی ابلیس رو دوست داره کسی که آمریکا رو دوست داشته باشه جنایت و خونریزی و فحشا رو دوست داره کسی که آمریکا رو دوست داره فرعون و نمرود رو دوست داره کسی که آمریکا رو دوست داشته باشه شمر رو دوست داره کسی که آمریکا رو دوست داره مطمئنم ......... مشکلی بوده
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۳۴
۶
حداقل یکم راستگو باشین اگه به امریکا فحش میدین باشه اما چرا نمیگین که امروز بر ضد دولت شعار دادن واقعا این دیگه اخرشه
طهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۲
۱۲
۳۷
این همه بزرگان و وزرا و معاونان دولت رو ندیدید توی راهپیمایی؟!
اینایی که به شرکت کننده ها بد و بیراه می گن یه سر سوزن از مغزشون استفاده کنن بد نیست!