۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱

دلیل اخراج یک بازیکن لیگ‌برتری

مدافع سابق تیم گسترش فولاد تبریز گفت: خطیبی می‌گوید دلیل کنار گذاشتن من و محمدپور از تیم را فقط خودش می‌داند و خدای خودش.
کد خبر : ۱۴۰۲۹۱

صراط: محمد زینال‌خیری در خصوص کنار گذاشتنش از این تیم گفت: گویا لیست مازادی اعلام شده و نام من و مهدی محمدپور در این لیست قرار دارد تا به جای ما بازیکن جدید بیاورند.

وی  ادامه داد: البته اسم اخراج روی کنار گذاشتن ما گذاشته شده که برای ما زشت بود و این شبهه را به وجود آورده که چون در انتخابات هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی فرد مورد نظر آقایان رای نیاورده ما را کنار گذاشتند. البته محمدپور داماد نائب رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی است و حالا که ششگلانی مجددا رئیس این هیئت شده او و من را از تیم کنار گذاشتند که البته من هیچ نسبتی با هیچ کسی در هیئت فوتبال ندارم.

زینال خیری ادامه داد: از آقای سمندر مدیر عامل تیم پرسیدم که دلیل اخراجم چیست. جالب اینجاست که رسول خطیبی هم می‌گوید دلیل اخراج ما را به کسی نمی‌گوید و فقط خودش می‌داند و خدای خودش.

مدافع سابق گسترش فولاد افزود: امسال یکی از بهترین سالهای فوتبالی من بود اما از من در تیم کم استفاده کردند و هر بار هم که من را بازی می‌دادند در پست غیر تخصصی از من استفاده می‌شد.مورد انضباطی هم نداشتم و همین برایم عجیب است تا جایی که می‌دانم بازیکن اهل پرو تیم هم از تیم کنار گذاشته شده است.

زینال خیری در خصوص اینکه او در هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی با کسی نسبتی دارد، اظهار کرد: من با هیچ کس در این هیئت نسبتی ندارم و فقط با آقای ایمان نژاد که پدر خانم مهدی محمدپور هستند، دوست هستم. البته این رفتارها که از سوی آقای سرزده نشان می‌دهد که کنار گذاشتن ما برای انتخابات بود. چرا که دو ساعت بعد از اعلام آرای انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی ما را از تیم کنار گذاشتند.


منبع: فارس