۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰

آنچه نوبخت درجمع نمایندگان گفت و شنید

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: با تصویب لایحه اصلاح بودجه در مجلس شورای اسلامی، ظرفیت‌های خوبی برای اقتصاد کشور به وجود آمده است.
کد خبر : ۱۴۰۳۷۳
صراط: محمد باقر نوبخت ظهر امروز در دیدار با استاندار و مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی اظهار کرد: با وجود توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های آنان با تصویب لایحه اصلاح بودجه در مجلس شورای اسلامی، ظرفیت‌های خوبی برای اقتصاد کشور به وجود آمده که در چند ماه آینده اثرات مثبت آن مشاهده می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور افزود: با استفاده از این منابع، و فاینانس‌های پیش‌بینی شده می‌توان نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های اقتصادی اقدام کرد.

نوبخت از استانداری خراسان‌رضوی خواست نسبت به تدوین سند و برنامه توسعه استان اقدام و پروژه‌های مهم و تاثیرگذار را احصا کند تا از محل منابع فاینانس تامین اعتبار شود.

وی تصریح کرد: تیمی متشکل از نمایندگان استانداری خراسان‌رضوی و مجمع نمایندگان استان و معاونان این معاونت گزارشی از وضعیت درآمدها، اعتبارات و میزان اختصاص را به طور کارشناسی بررسی و ارائه کنند تا نتایج حاصل از جمع‌بندی آن در لایحه بودجه سال آینده مورد استفاده قرار گیرد.

در انتهای این جلسه نمایندگان استان نیز گزارشی از آخرین مسایل و مشکلات استان و همچنین حوزه‌های انتخابیه خود ارائه کردند.
منبع: تسنیم