۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۲
ربیعی در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

قول وزیر درباره معوقات بازنشستگان فولاد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اظهارات وزیر کار در مورد پرداخت معوقات بازنشستگان صنایع فولاد کشور گفت:‌ وزیر کار اعلام کرد که معوقات بازنشستگان صنایع فولاد تا فردا صبح پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۱۴۰۶۴۴

صراط: فرج‌الله عارفی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز سوالی از وزرای صنعت و تعاون پیرامون معوقات بازنشستگان صنایع فولاد کشور مطرح شد که البته وزیر صنعت به دلیل ماموریت کتباً از کمیسیون اجتماعی درخواست کرده بود در جلسه دیگری به این موضوع رسیدگی شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز سوال آقای کامران و خجسته پیرامون معوقات بازنشستگان صنایع فولاد از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد و ادعای نمایندگان این بود که 5 ماه از حقوق بازنشستگان فولاد پرداخت نشده است، وزیر تعاون نیز پاسخ داد که ما حقوق آنها را تا بعداز ظهر امروز واریز کرده‌ایم و اگر مبلغی باقی مانده، تا فردا صبح همه معوقات به حساب بازنشستگان صنایع فولاد واریز می‌شود و یک و نیم ماه دیگر را متعاقباً پرداخت می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کامران نماینده مردم اصفهان از پاسخ‌های وزیر تعاون قانع نشد و قرار شد موضوع تا پرداخت معوقات بازنشستگان فولاد در جریان باشد و اگر این پرداخت صورت نگیرد، این سوال به صحن علنی ارجاع می‌شود. 

عارفی در پایان خاطرنشان کرد: دستور جلسه دیگر کمیسیون بررسی طرح شورای‌عالی اقتصاد مقاومتی کشور بود که ماده واحده آن مبنی بر اینکه چه کسانی عضو شورا باشند، بحث شد و مابقی مباحث به جلسه آینده موکول شد.


منبع: تسنیم